heb trouwens al een tijdje niks van @ram vernomen... en ook @Saartje heb ik al een tijdje niet voorbij zien komen...
Nee, Ram is al een heeeele tijd niet meer geweest, en van Saartje is het toch normaal om bijna niet online te komen? Sinds ik bij de nov.mama's aangesloten ben (april denk ik?) heb ik Saartje nog maar 1x gezien. Er zijn nog een heleboel meiden die al een hele poos niks meer geschreven hebben. Jammer...
Zo'n kussen is echt ideaal..wist eert niet zo goed wat er mee moest en hoe ik erin moest liggen. beetje puzzelen, maar ligt echt heerlijk krijg nu in ieder geval mijn nachtrust weer!
staan wel meer op de lijst die al een hele tijd niet zijn geweest, of zich bij ons hebben aangemeld en niks meer hebben gepost na die tijd..
Ja, ik zweer ook bij dat kussen! Mijn man vind dat het tussen ons in staat, daar heeft ie helemaal gelijk in en is ook echt niet gezellig, dus meestal leg ik hem eerst ff weg en pak ik hem erbij zodra ik voor het eerst wakker wordt (dat is toch altijd wel snel, want ik moet er wel meerdere keren uit om naar de wc te gaan).
het kussen ligt bij mij aan de buitenkant, dus mijn man kruipt gewoon lekker tegen mij aan. Tegen de ochtend schop ik het meestal weg en kruip ik nog even tegen hem aan... Niet ongezellig dus
Tipp, even een vraagje. Was jij diegene met die hangcommode voor in de badkamer? M'n man en ik zijn er hevig over aan het nadenken hoe we het straks gaan doen met ons kleintje badderen, aangezien we boven geen water hebben. Maar in de badkamer hebben we geen ruimte om het kleintje neer te leggen als hij uit bad komt. Als jij diegene was, heb je dan wat info voor mij over die hangcommode? Waar heb je hem gekocht, hoeveel kost ie, is dat ding makkelijk te monteren, is ie inklapbaar, zijn er verschillende kleuren, enz.?
ik vouw het kussen onder mijn hoofd zeg maar...als ik plat lig heb ik snel last van mijn onderrug. en dat heb ik niet wanneer ik iets hoger lig met mijn hoofd. mannetje moest er eerst wel aan wennen, maar probeerd nu s'nachts mijn kussen in te pikken omdat hij het ook zo lekker vind liggen...
Heb net mijn baas zelf gebeld, heb me volledig ziek gemeld. Toen ik zei dat ik 2 nachten niet geslapen heb stelde ze het zelf voor. groetjes MarielleB
Kersje: Ik heb net zelf de verbouwing van de badkamer afgerond; alles zelf samen met mijn vader gedaan! (met HEEL VEEL credit voor mijn vader!). Het ligt er heel erg aan wat je precies allemaal wilt gaan doen en of je er die paar weken fulltime mee aan de slag kan. Wij hebben het met name op mijn ene vrije dag in de week plus nog wat weekenden gedaan, maar dan duurt het vanzelfsprekend langer. Hou ook rekening met besteltijden (als je bijvoorbeeld een nieuw badkamermeubel gaat aanschaffen), dan redt je in veel gevallen september al niet meer. Ik ben zelf erg blij dat alles nu af (en heel mooi!) is en dat als de kleine komt we ons daar geen zorgen meer over hoeven te maken. Gelukkig hebben we nu alleen nog een verbouwing beneden te gaan (waarvoor morgen het startschot) en het plaatsen van een nieuwe keuken...
Thx voor je reactie Whabbit. Die levertijden hebben we al opgezocht, de hele voorbereiding is al gedaan, de lijst met spullen en planning is zo goed als af. Mijn vriend gaat het samen met zijn vader doen en hij is zelf al heel veel thuis dus als hij een paar diensten extra vrij neemt is ie helemaal full time thuis. Je moet alleen rekening houden met droogtijden voor de vloer en wanden etc. We gaan gewoon kijken morgen wanneer we alles in huis kunnen hebben en dan verder plannen. Jij succes dan nog met die verbouwing beneden en jullie keuken! @marielle: dat klinkt als een goed plan! Waardoor slaap je niet trouwens? Heb je veel pijn oid? Moet je dan mss niet eens overleggen met een arts of een therapeute je wellicht kan helpen?
Ja dat was ik. We hebben hem bij ikea gekocht. Hij hangt daar op de kinderafdeling in de showroom. Hij is er alleen in wit, en hij is inklapbaar. Hij zit heel eenvoudig met 4 schroeven aan de muur. Het horizontale deel klap je heel makkelijk tegen het verticale deel op en dmveen klem blijft hij zitten... Ik vond hem best prijzig, maar dat had ik er voor over. Het is echt zo'n handig ding (ik merk nu al dat ie handig is ) Hier meer info: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80141708
Dank je Tipp! Eigenlijk vind ik dat ding helemaal niet mooi, maar ja, hij is wel praktisch. En we hebben toch nog een hele oude badkamer die volgend jaar verbouwd moet worden, dus zo erg is het niet dat hij niet zo mooi is. Ik zal het aan mijn man voorleggen. Eens kijken of we naar Ikea gaan. Heel erg bedankt voor de info en de webpagina!
hallo, iedereen ik ben half uurtje geleden wakker pff omdat ik zo slecht heb geslapen afgelopen vannacht door veel schoppen van kleine. die kleine houdt mij lekker wakker haha. maar niks aan te doen daarom sliep ik langer uit. wel voel me kort geslapen ik hoop dat vanavond nog beter. Janny, binnenkort komt de foto in mijn album van de babykamer. hihi. hoe gaat het met jouw babykamer? lukt wel aardig he? ja zwitseral ruikt zo lekker hmm.. ik heb paar van zwisteral. maar bij hema en zovoort ruikt ook lekker hoor jullie kletsen al snel voorb ij haha.. ik weet het ff niet meer wat er over hadden.
Ik slaap ook alleen maar met dat kussen. Zonder lukt gewoon niet meer. Maar tegenwoordig word ik weleens wakker en kan ik het kussen niet vinden en als ik dan goed zoek zie ik mijn man ermee liggen... Ik moet er altijd erg om lachen. Hij vond het maar een stom ding, jaja..
toen ik laatst met mijn moeder op vakantie was, was het kussen ook mee. Ineens was ik het kwijt, had mijn moeder het ding gesnaaid Ze wil er zelf ook een... hahahahaha
ik zal even de boel wat opruimen hier..(nesteldrang is nog ver te zoeken...) mijn zus komt zo langs. tot later