November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Nesteldrang? Nou ik begin te twijfelen of dat uberhaubt nog een keertje komt...

2. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemiddag,

Ik slaap s'nachts ook met een voedingskussen, kan echt niet meer zonder. Alleen mn ventje krijgt hem een paar keer per nacht tegen zijn hoofd als ik omdraai ;) hihihi

Heb niet zo'n fut om alles terug te lezen, onze uk was vanacht ook weer aan het spoken, ze begon om 2 uur met trappelen en was rond 4 uur pas weer rustig Pff ben nu best wel moe. Gelukkig maar tot half 3 werken.

@ Beatrice, ik heb ook heel veel last van moeheid, heb gistermiddag ook bijna de hele middag liggen slapen.

@ KersjeB, mooi kamertje :thumup:

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    bij mij wel hoor. Alleen wel 's avonds, als ik eigenlijk lekker op de bank wil hangen :( Begin ik ineens de keuken te poetsen, huiskamer op te ruimen etc...

4. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Nesteldrang.... Dit begint bij mij al aardig door te komen :D mn huis ziet er na maanden eindelijk weer eens opgeruimt uit

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nesteldrang is niet leuk als je overal in huis aan het klussen bent :( Is niet tegenaan te poetsen :(

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Misschien komt het nog bij mij maar ik heb er waarschijnlijk ook niet zoveel last van omdat er eigenlijk heel weinig te doen is bij ons thuis. Wij zijn al best netjes... Daarnaast bewaren wij ook helemaal niets dus heb ik ook geen kasten die ik uit kan ruimen ofzo. Ik kan alleen de babykamer lekker gaan soppen maar daar heb ik nu de kracht nog niet voor. Ik stort al in elkaar als ik ernaar kijken.

Uk: morgen weer zwemmen?

7. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    nesteldrang b egint ook te komen bij mij pfff... enne ik slaap nog niet met voedingkussen maar wel mijn benen over dekenbed omdat te warm is. laaste tijd vind ik te warm in de bed. dus raam open doe ik nog ff steeds laten staan mijn ventje heeft geen last van heeft. dus gelukkig maar als hij last van heeft dan doen we een raam dicht doen dan moet dan lukken. misschien binnenkort toch wel voedingkussen wie weet.

8. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik heb het inderdaad ook met name warm 's nachts. Heb wel een voedingskussen maar weet nog niet goed hoe daar lekker mee te slapen...hoe doen jullie dat?

We hebben het nu beneden in de stoel heerlijk in onze nek. Met name mijn man gebruikt het erg veel :)

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hier ook een voedingskussen. Heerlijk!
    Wat een goeie uitvinding he!

10. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Beatrice, je mag bij mij mn kasten wel in en uit komen ruimen hoor, als je je verveeld ;) ;)

Ja was wel de bedoeling om morgen te gaan zwemmen, jij ook ?

11. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    @kersje: Ik heb inderdaad niet geslapen van de pijn in mijn bekken. En ik krijg al 2 x per week cesar therapie. De therapeute was er al niet mee eens dat ik zo veel werkte. Valt niet mee om te moeten toe geven dat ze gelijk had. Ben namelijk een beetje eigenwijs. :oops:

groetjes MarielleB

12. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    corien,

voedingkussen doe je tussen je been. heerlijk hoor. en de rest wat je lekker kunnen liggen of zo:D

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @all : allereerst excuses heb niet alles kunnen terug lezen was echt te veel .....
    durf het bijna niet te zeggen maar heb het weekend door gebracht in het zh ...
    ben er zaterdagavond naar toe gegnaa omdat ze dachten dat ik weeen had maar dat was dus niet zo ( gelukkig) ik had ontzettende buikpijn en rugpijn werd er echt gillend gek van ....heb een gyneacoloog gezien , een chirurg en een seh arts en niemand kon zeggen wat het was ....vermoedelijk waren het toch galstenen .....maar dit konden ze niet goed zien omdat het kindje er voor lag .....
    elke dag is er bloedgeprikt en ik ging 2 keer op een dag aan de ctg schan maar beebje doet het heel goed ....
    vanmorgen heb ik nog een arts gezien die ook meer het idee had dat het galstenen waren of galstenen in de maak ,
    ben nu weer thuis maar heb nog steeds buikpijn ...hoop dat het snel over gaat ....
    baal dr echt van heb zo nu en dan het gevoel dat mijn zwangerschap niet echt rozegeur en manenschijn is .....maar goed krijg er iets moois voor terug ....

@janny : wij hebben boven ook geen water maar mannetje heeft een wastafeltje gemaakt zodat ik de kleine lekker kan badderen boven ...in de douche hebben wij hier nl ook geen plek voor

14. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    @sybje, zo dat was een heftig weekend dus! wel schrikken lijkt me! heel veel sterkte en beterschap.

15. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    O Sybje, wat is dat weer schrikken, wat een pech heb jij toch.
    Idd denk er maar aan wat voor iets moois je er straks voor terug hebt.
    Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel.

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    he bah sybje, dat was even goed schrikken meid! Sterkte en knuffel!

17. zonnetje77

6 jul 2008
    95
    0
    0
    hoi!

haha mijn vriend wil ook zo'n voedingskussen hebben! hij was er helemaal weg van! ik heb nog wel eens ruzie met dat ding 's nachts, maar over 't algemeen slaapt 't wel fijner. al ben ik nog steeds erg veel wakker :(

sybje wat schrikken zeg. hoop dat de buikpijn snel weg gaat!

wij kunnen de kinderwagen ophalen vandaag! joepie!

oja een vraag over harde buiken: als je een harde buik hebt, is ie dan overal hard of maar op een bepaalde plek?

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Dat is schrikken zeg!

19. 078mama

078mama Niet meer actief

Sybje wat een vervelende situatie zeg! Ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt en natuurlijk vanaf nu meer voorspoed!

Uk kasten opruimen is echt verschrikkelijk dus ik laat het even aan jouw nesteldrang over haha

Zonnetje als ik een harde buik heb voel ik precies waar mijn baarmoeder ligt. Die is dan namelijk echt van steen!

20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Sybje: jeetje wat een schrik! sterkte!

over harde buiken, ik voel ze niet zoals je er over leest (golvend van boven naar beneden door je buik). Maar heb soms wel dat een bepaalde plek in mijn buik heel erg hard voelt....ik ga er maar van uit dat dat ook een "harde buik" is ?

Deel Deze Pagina