wij zijn allebei 26, schelen 6 weken... Mijn werk reageerde wel goed, moest alleen wel naar de vergadering vanavond, heb afgebeld, zag het niet zitten zolang in de auto, en mijn broer is jarig en die zien we niet zo vaak, vond ik even belangrijker Wendy; met jou ook alles goed
Ik ben 36...Sander is 35. Ik heb dus ook een jongere man Weten jullie nog leuke website om lakentjes, dekentjes of andere leuke baby dingen te neuzen/shoppen?
Mijn man wordt ± 6 weken na de geboorte 38, scheelt dus 2 jaartjes met die van jou. Ik vind mijn man niet oud als in de zin van een oude man, maar wel oud voor een 1e gekozen kind. Het gemiddelde van nu ligt ook ouder, dat weet ik wel hoor. @Noatje Super dat jouw man er zo voor gaat en zich interesseert voor alles! En nog gefeliciteerd met jullie trouwen.
hee maxje! Ja hier gaat het erg goed. alleen het werken is zwaar. De kleine is erg druk en ik ben echt trots op mijn buikkie haha Verder komt de bevalling steeds dichterbij he? en dat vind ik wel erg spannend! haha Nu gaan we even lekker relaxen op de bank dat hebben we wel verdiend
jootje, ik heb een site bij www.babysite.nl erg leuk! Ach ja san, voor een eerste kind is het misschien wat oud, maar who cares. Hij is jong genoeg (geestelijk en fysiek) om lekker met het kindje te kunnen spelen. Volgens mij hebben wij de oudste mannen
En als ze versleten zijn... dan zijn wij nog zo jong dat we alle kans hebben op een nieuwe! (hihi, grote mond, maar ik zou ´m voor geen goud willen inruilen hoor)
zeker niet... Nog in geen miljoen jaar. Met alle af en toe irritante trekjes... Hij is en blijft van mij
hoi meiden hier niets nieuws te melden eigenlijk, alles gaat zijn gangetje voor zo ver het nog kan, hahahaha Mijn man wordt over twee weken 38, maar ik vind hem nog niet echt oud hoor. Voor iedereen een dikke knuffel conny
Hahaha, nee hoor, ik heb tot nu toe de oudste man, denk ik. De mijne is 2 februari 40 geworden! Ik ben zelf in juni 27 geworden, wij schelen dus 13,5 jaar. Ik vind hem ook niet oud, maar om voor het eerst vader te worden weer wel. Gelukkig gedraagt hij zich nog niet als een ouwe pa en is hij nog fit en komt nog jong over. Ach ja, jonge meiden houden oude kerels jong he? Ben weer terug van de info-ouder-avond. Op zulke avonden krijg ik ook altijd zin om voor mijn kind naar school te moeten. Maar dan moet ik nog wel ruim 4 jaartjes wachten...
ok, meloen schoongemaakt, gft-bak buiten gezet, afval bak in de keuken schoongemaakt, was opgehangen... Ik ging naar bed toch? Ok, nu dan echt Truste!