ik heb ook een site bij babysite en 1 van mijn dochter bij ukkiesweb, allebei leuk! Mijn dochter is vanmiddag gegrepen door de kat van een vriendin ze deed niks maar kwam te dichtbij denk ik. Daarvoor had de kat nog bij ons ons schoot gezeten. Ze heeft nu 2 grote krassen op haar gezicht, en een paar plekjes op haar arm
Maxje wat zul je geschrokken zijn! Kon de kat niet wegkomen dat ze uithaalde? Hopen dat het snel geneest! Zonnetje: JOEHOEEEEE! Fotooooooos!
ik ben ook al bezig met een site gaat alleen niet zo snel. @zonnetje: leukkkkkk @maxje: wat zielig voor je dochter, wat zal ze geschrokken zijn.
de kat zat op de4 leuning van de bank en zij ging op de bank staan en wilde aaien, dat ging daarvoor toen ze bij zat wel goed.
Ooooh, ik ben zo blij! Een vriendin van mij heeft vandaag een echo gehad (6 weken zwanger) en ´t hartje klopte! Vorig jaar heeft ze met de 20 weken echo slecht nieuws gehad, en daarom de zwangerschap af laten breken. Ik ben zo blij dat ze nu weer zwanger is, ze heeft er zo op moeten wachten! En het hartje klopt gewoon! Hihi, zit hier helemaal emo te zijn en dan te bedenken dat ik vorig jaar een pesthekel aan d´r had... ´t is nl de exvrouw van mijn man. (maar dat had ik al eens uitgelegd... zucht, zwangerschapsdementie)
Een waterhoofdje. Maar daar heb je erge en minder erge gevallen in. Als dat gedeelte in de hersens meer dan 10mm is wordt nader onderzoek verricht, bij haar was het boven de 20mm. Hun meisje had geen kans gehad op een levenswaardig leven
jaaaa ik zal een keertje foto's maken ervan! proefrondjes heb ik al gemaakt door het huis heen! en geen een keer gebotst haha! wat een supernieuws san! zal wel spannend zijn voor haar nu, maar het begin is er! ik heb hiervoor een miskraam gehad en de eerste weken waren ook zooooooo spannend.
Leuk Zonnetje! Net alsof je jarig bent he? Sneu voor je dochter Maxje! Gelukkig zijn het een paar krasjes van een poes, en geen beet van een hond. Wat een opluchting voor jou, maar vooral je vriendin San! Hopelijk kan ze een beetje onbezorgd deze zwangerschap door, maar geen zorgen maken is heeeeeel lastig!
och jeetje zeg.. lijkt me verschrikkelijk als je dat bij de 20 weken echo te horen krijgt. je bent dan al op de helft, het hoort al zo bij je! ik heb zelf ook een miskraam gehad voor deze zwangerschap. ze kwam er met de 10 weken echo achter dat er geen hartactie was. Dat was al verschrikkelijk.
hoi jootje, klote dat je ook een miskraam hebt gehad. bij mij is het op precies dezelfde manier gegaan. hoe is het bij jou verder gegaan? of denk je er liever niet meer aan? heel raar, hoe blij en gelukkig ik nu ook ben, af en toe heb ik echt nog groot verdriet om die miskraam en om dat kindje wat we toen dus niet kregen.
wat leuk als ik klote zeg wordt het automatisch gecensureerd! is ook eigenlijk niet zo netjes...sorry! ik zal het niet meer zeggen.