Hee G4B Gezelllig dat je ook mee komt kletsen. Volgens mij ken ik je nog van het Smep topic kan dat? Veel succes met de verbouwing!
@go4baby: welkom! Hier een wederom een heerlijke nacht gehad, de vakantie doet me duidelijk goed. Straks nog 4 weekjes werken en dan heeeerlijk verlof! Donderdag gaan we nog lekker 4 daagjes met z'n tweetjes uitwaaien bij zee....heerlijk!
Goedemorgen allemaal! Hier ook een druk meissie in mijn buik gisteravond toen ik wilde gaan slapen, maar ze is uiteindelijk toch ook in slaap gevallen en ikkes dus ook 'Waarom' heb ik inderdaad al erg lang niet gezien. Maar die moest d'r laptop inleveren toen ze weg ging bij d'r werk, dus ze had geen pc meer. Ik dacht dat ik d'r wel nog ergens tegen was gekomen in een ander topic, maar dat is ook alweer een tijd geleden. Goed, we gaan ff lekker aan de bak hier...beetje filen vandaag, ook leuk Edit: gefeliciteerd en welkom g4b! Dan zien we je wel verschijnen aan het einde van de zwangerschap!
Ja! Dat klopt zeker! Ik hang daar nog het meest rond... Kan er maar niet wegkomen. Gezellig clubje en ik wil iedereen daar roze hebben... tot die tijd blijf ik er stamgast Alles goed met jou? Zag dat jullie alles al klaar hebben in huis! Lekker hoor. @ Corien: Ohh dat doe je goed! Lekker uitwaaien aan zee. Ik denk dat ik ook maar zoiets ga plannen voor als we hier (bijna) uit de troep zijn! Waar gan jullie precies heen? Hotelletje of huisje? @ Kersje: gezellig gevoel he, dat getrappel en gedraai. Lig er altijd lekker van te genieten en kan daarna ook zelf heerlijk slapen! Nou, dank voor jullie welkom! Ik ga mn bouwput weer in en alle wanden van de badkamer afwerken (egaliseren) zodat er morgen verder getegeld kan worden! liefs
goedemorgen! joepie vandaag 27 weken! ik ben moeoeoeoeoe, was om 5 uur wakker en ben vanmorgen nog een uurtje in onrustige diepe slaap gevallen.... dat is meestal gevaarlijk want dan blijf je gaar. moet straks werken op lokatie en heb daar wel even m'n hoofd bijhouden, dus ik spring maar even snel onder de douche. @tipp, we hebben de urban jungle gekocht en ik vind 'm geweldig!
Welkom go4baby! Gezellig dat je erbij komt! Ik snap niet dat jullie wakker worden als de kleine aan het trappelen is... Het lijkt wel of ik half in coma lig als ik slaap. Krijg helemaal niks mee van de buitenwereld (of binnenwereld in dit geval, haha). Als ik mijn kussen ruik, ben ik weg. En dit is pas sinds ik zwanger ben. Als ik de wekker niet hoef te zetten om aan het werk te gaan, word ik pas uit mezelf weer wakker rond een uur of 8.30 Heerlijk gewoon. Voordeeltje voor mij. Corien, alvast heerlijke 4 daagjes toegewenst! Ben stiekempjes een beetje jaloers... Kersje, wat is 'filen'? En dat van Waarom had ik dan blijkbaar even gemist. Hopelijk voor haar heeft ze snel weer een pc.
g4baby, welkom en succes met de verbouwing. Volgens mij zijn er aardig wat van ons wel met de een of andere verbouwing bezig Begint dan nu eindelijk de nesteldrang op normale tijdstippen te komen ipv vlak voor ik wil gaan bankhangen of slapen? Ik heb net mijn trapkast (=voorraadkast) uitgeruimd en heringericht, stamppot voor vanavond alvast gemaakt en pudding gemaakt... Hijg, puf... Nu even lekker niksen achter mijn laptop hoor
Hihi, filen is een engels woord voor archiveren...gewoon alles in mappen opruimen dus Ik ben nog zelden wakker geworden van die kleine hoor, maar zodra ik ga liggen is ze erg actief en soms duurt dat heel lang zoals gisteravond. Dan kan ik gewoon nog ff niet in slaap komen, want dan gaat dat alle kanten op. Maar het is heeeeeeeeeeerlijk en ik geniet er volop van! En geniet jij maar lekker van je goede nachtrust Janny, tis nog heel ff Ik flikker overigens ook altijd direct in slaap hoor als mijn meissie rustig is. Nog sneller dan ik altijd al deed voor mijn zwangerschap. En 's middags kan ik zo moe zijn dat ik na een uurtje slaap nog helemaal gebroken wakker wordt. Dan moet ik echt ff bijkomen. Maar zo lang ik die slaap kan pakken, geniet ik ervan hoor! G4B is ook druk met de badkamer dus! Wij gaan er waarschijnlijk toch ook aan beginnen. We gaan vanmiddag alles bestellen in ieder geval en mijn vent gaat vandaag proberen om zelf een wasbak te maken van beton. Ben erg benieuwd!
Bedankt allen! @go4baby: we hebben een heerlijk hotel geboekt in IJmuiden. Willen ook gaan shoppen want half oktober wordt ons huis opgeleverd (we bouwen een huis) en daarvoor hebben we nog wat nieuwe dingen nodig (zoals bv een kast en nieuwe eetkamerstoelen).
@G4B Ja hier gaat ook alles goed. Ons kleine ventje is heel druk. vannacht heb ik wel heerlijk geslapen gelukkig. We hebben idd al veel klaar in huis. De kamer is zo goed als af nog 2 schilderijtjes ophangen. De geboorte kaartjes zijn besteld. Kraamzorg en kinderdagverblijf geregeld! haha...drukdruk
hee kersje dat heb ik al gedaan toen ik 6 weken zwanger was. ze hebben hier ook verschrikkelijke wachtlijsten. We hebben een Gastouder echt geweldig!
Ow zo, ik wou al zeggen, dan kom ik daar in de buurt wonen Wij gaan ws ook nog naar gastouders kijken, omdat we toch ook wat flexibele opvang nodig hebben. Ik vind het alleen zo moeilijk te bepalen welk bureau fijn is. Hebben jullie al goede ervaringen met bepaalde bureaus? Ik krijg zojuist een belletje van het UWV dat ik daar al sinds mei als ziek gemeld sta...het moet toch niet gekker worden. Volgens mij ben ik toen ff 2 dagen ziek geweest (had niet eens echt met de zwangerschap te maken ook...), maar ze hebben me dus nooit meer beter gemeld hiero... Ik snap er echt helemaal niets van
Ik ben personeelsfunctionaris en heb ervaring in contacten met het UWV. Ze hebben er daar regelmatig een zootje van. Herstelmeldingen die door ons echt zijn gedaan worden niet verwerkt en zo wordt er dan contact opgenomen met de werknemer. Kan dus heel goed zijn dat je werkgever het wel netjes heeft verwerkt richting het UWV. Geboortekaartje hebben we ook uitgezocht, zijn geslaagd via een website ( www.fantasie-rijk.nl / www.huisjeboompjekaartje.nl ) beide sites zijn van zelfde bedrijf.