Zo, wat kletsen jullie toch veel Lees alles wel bij maar er blijft dan ook niets hangen meer hoor Ben net terug van de fysio, die heeft me toch gepijnigd Hopen dat het dan maar uiteindelijk beter gaat... go4baby welkom
Ja, geboortekaartjes moet ik ook maar eens naar gaan kijken, heb ik straks geen tijd meer voor ivm de verhuizing, als ik vanmiddag tijd (lees zin) heb zal ik eens wat boeken gaan ophalen, maar vind dat zo onwijs moeilijk he...
Goedemorgen Chebu & domino! @corien: dat is waar idd, maar ik had hier al een keer opgevangen dat ze het als '1 ziekmelding' zien sinds mei en toen heb ik al aangegeven dat ik dat vreemd vind, omdat ik gewoon nog FT terug ben geweest ertussen, maar ze zeiden dat dat niet uitmaakte...
Goedemorgen Er zijn dus gelukkig meer mensen die niet wakker worden van het getrappel 's nachts. Ik heb dat zelf ook niet hoor. Ik moet me zelfs aardig concentreren om het echt goed te voelen. Misschien komt dat door de placenta die voor ligt... Het UWV is echt niet helemaal wijs! Ik ga volgens die gasten op 1 juni 2008 met verlof en al blijf ik zeggen dat dat niet klopt ze houden dit aan! Grrrrrr
Mogelijk zit er minder dan een maand tussen je ziekmelding van toen en een latere? dan telt dit namelijk als 1 doorlopend ziektegeval.
He bah, niet over werken beginnen hoor, ik moet over een dik uur al naar m'n werk, maar heb nog helemaal geen zin... Gelukkig maar een halve dag.
@tipp, tja ik weet nie, vond et voor ons trouwen ook moeilijk om "DE" kaart te vinden zeg maar, en dan ook nog alle tekst erop, pff
UWV is ook altijd zo snel met betalen Ben al in de ziektewet vanaf 21 juli maar heb nog niets ontvangen...
het is ook een heel gezoek... Gelukkig zagen we tijdens het uitzoeken van onze trouwkaart ook al geboortekaartjes die we leuk vonden... En over de tekst hoef ik niet na te denken. Die schrijft mijn moeder... Ik heb dat ook hoor beatrice, ik moet me ook erg concentreren... Ook voorliggende placenta
Een geboortekaartje vinden is echt lastig! Ik vond www.youngart.nl ook wel leuk. Hebben jullie meer sites als tips?
Ik heb thuis in mijn favorieten nog wat sites staan voor geboortekaartjes, zal ze later ff posten. Ik gebruik ze vooral als inspiratie, dan kan mijn vent er daarna wat moois van maken. En vooralsnog word ik gewoon door mijn werkgever betaald ook al ben ik dus blijkbaar al erg lang ziekgemeld. Is dat niet normaal dan dan?