November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat is dacht ik een keuze van de werkgever maar wel de meeste gemaakte. Ik word ook gewoon door mijn werkgever betaald. Anders is het allemaal zo'n gedoe...

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ja dat is gebruikelijk je werkgever is tegenwoordig verplicht je 2 jaar door te betalen bij ziekte (2e jaar mag in sommige CAO's 70% van het loon zijn).

Als je valt onder de voormalige ziektewet (vangnet bij bv zwangerschap) dan krijgt je werkgever direct vanaf de 1e ziektedag 100% vergoed van het UWV

3. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    ik ga weer ff mijn bedje opzoeken, tot later...

4. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    goede morgen

Eindelijk weer lekker geslapen vannacht. Doet wel pijn om op mijn zij te liggen maar het ging toch goed. Was ook erg moe.
    Ik wil graag naar zwangerschapszwemmen, hier in het dorp.
    Maar weet iemand wat ik me daar bij moet voor stellen?
    En ik zie er tegen op om alleen te gaan :oops:
    Maar ik wil wel nog iets aan sport doen nu het fitnes niet meer gaat.
    Heb dadelijk weer therapie, hopelijk is ze een beetje lief voor me. Mijn rug doet wat zeer doordat ik er de hele nacht opgelegen heb. :rolleyes:
    Gister via marktplaats een tummitub gekocht en een standaart voor de klamboe. Ben er erg blij mee, vooral de tubbitub wilde ik erg graag hebben. :)
    groetjes MarielleB

5. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Owkee, thx voor de info meiden!

Handig hoor zo'n forum vol met digitale vriendinnen die je van allerhande info kunnen voorzien :)

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgen (kan nog net)
    heb wederom lekker lang geslapen.
    is zo heerlijk als mannetje eruit gaat, kan ik het hele bed gebruiken :) neem ik dan ook aardig de tijd van!

vandaag ga ik boeken halen voor de geboortekaartjes.
    had online al vele sites bezocht, maar we komen er niet helemaal uit.

all: ik ga vandaag de lijst weer opschonen als iedereen dat ok vind. staan veel dames in die al tijden niet zijn geweest.

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @kersje : houd je loon even in de gaten , ik kreeg laatst ook een brief van het uwv dat ik nog extra salaris krijg van ze ...haha ...en voor de rest heb ik geen goed woord over voor het uwv .....sorry ...

@corien : geniet er maar lekker van hoor lekker een paar dagen saampjes weg ....

@getrappel ? ik zal jullie vertellen dat ik zondag ochtend van de wereld ben gespoten in het zh en als ik me dan omdraaide of even op de klok keek voelde ik alleen maar getrappel en gezwem ....en dat was de volgende nacht weer zo na een bult medicijnen ....hihi kindje kreeg dus niet veel mee van de medicijnen .....

@janny : werkze , lekker een halve dag zeg
    en natuurlijk de rest die aan het werk is ook werkze .....

@all : ik zou een moord doen voor een lekker slaaptabletje ....is dat raar ? heb nog steeds au wel minder maar zou het liefst even niks voelen , moet zo ook maar even een vitaminepil gaan scoren voor het beebje.......heb al 3 dagen niet op foei

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    handig he? En erg gezellig... :D

En weetje, vroeger, 20/30 jaar geleden had je gewoon je buurvrouw die gelijk met jou zwanger was, en je vriendinnen van school etc... Daar is nu zo'n forum voor in de plaats gekomen...

Ik zie er ook tegenop om alleen te gaan marielle... Heb ook geen idee wat ik me erbij voor moet stellen :(

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik vind het wel fijn zo'n forum.
    Donderdag ga ik naar pufles. Heb er eigenlijk wel zin in! Al is het alleen maar om nieuwe mensen te leren kennen.

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nee zo'n pufles is niks voor mij... Daar ben ik helemaal het type niet naar...

11. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik ga vanavond weer lekker zwemmen! Ik ga eigenlijk ook alleen maar dat is bijna iedereen daar. Je hebt toch iets met elkaar gemeen dus denk ik dat het geen probleem zal zijn. Inmiddels ben ik 5 keer geweest ofzo en is het gewoon gezellig. Nu kende ik Ukkepuk ook wel van hier maar dat wisten we niet eens de eerste keer dat we zaten te kletsen. Geloof mij, iedereen heeft hetzelfde idee als ze "te water" gaan!

12. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Kom gezellig naar Den Haag Tipp, kunnen we samen 't zwembad onveilig maken :)

Ik ga maandag voor 't eerst mensendiecken, en ik maak me nu al druk om wat ik daar naar toe aan moet. Via de Wehkamp maar 2 jogging/trainingbroeken besteld, hopen dat ze op tijd binnen zijn. We zijn met z'n tienen stond in de welkomstmail, dus ik ben benieuwd!

Brrr, nog 2 uur werken, ik zit voor geen meter hier op m'n bureaustoel!

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    plons de walvis? :)

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmhh ik ben er denk ik net iets te verlegen voor om alleen een cursus te gaan doen ....
    en manlief heeft er nog steeds traumas van dat hij niet met mij naar pufles wou ...daar heeft hij nu spijt van ! haha

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    In theorie best een idee. Ligt er alleen een beetje aan waar in den haag :)

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Tja is het niet lastig te bepalen of je er wel of niet iets aan hebt? Ik dacht ook zeker geen type te zijn voor zo'n cursus maar ik vind het eigenlijk best leuk. Morgen is de derde keer alweer en het is best leerzaam...

17. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Free Willy deel 5: the special catch :)

(het zwangerschapszwemmen schijnt hier bij 't zwembad in 't Zuiderpark te zijn, maar ik ben daar dus niet heengegaan... no way dat ik in m'n uppie baantjes ga trekken ofzo :oops: )

Ik ben trouwens ook geen type voor de "zweefteefclub" maar 't lijkt me wel nuttig om even heel bewust met m'n lijf bezig te zijn. En anderen zwangeren ontmoeten lijkt me ook wel leuk, ik hoop dat het jonge meiden zijn, moet m'n kennisenkring uitbreiden, haha.

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    very special :)

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    *jaloers* Anders was mijn zwangerschapszwemmen vanavond ook begonnen! Maar door te weinig deelnemers gaat die hele cursus dus niet door. Baal er nog steeds van.

En ik vind dit forum ook hartstikke leuk, vooral gezellig. En je kan een hoop van elkaar leren. Heb soms best wel wat aan alle tips.

Meiden, ik ga naar mijn werk. Een fijne middag. Hoop rond 5 uur weer thuis te zijn.

20. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemiddag meiden,

Heb even pauze, pff ben blij als het half 3 is mag ik weer naar huis.

Ik zie mijzelf ook niet in zo'n pufklasje zitten hoor, dus ben ik maar gaan zwemmen.

Ja Beatrice vanavond ben ik er weer, misschien dat er nog een vriendin van mij uit het Oktober forum komt.

Deel Deze Pagina