Vind het ook erg gezellig, al was het maar om te horen hoe jullie je voelen en wat mogelijk pluis en niet pluis is. Ik ga al een paar weken naar zwangerschapsgym, ben er totaal niet type voor, maar dacht ik waag een poging. Moet zeggen dat ik het echt heel leuk vind om wekelijks weer even bij te praten met mede zwangeren. Het is eigenlijk een "IRL forum"
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 39 november mama's! Totaal: 11 jongens, 7 meisjes, 0 tweelingen, 4 : (weet het nog niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 13 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 19 augustus Jaki- afspraak gyn JsztD- afspraak vk en 3d echo 20 augustus whabbit-afspraak vk 21 augustus spotlight- afspraak vk 23 augustus Danili- 2d pretecho 25 augustus tipp42hgg- 5e afspraak vk 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 28 augustus Jootje- afspraak vk 29 augustus spotlight- pretecho 2 september schildje- afspraak vk 14:30 uur 4 september whabbit-bloedprikken + injectie (resus neg.) 8 september JannyJansen- afspraak gyn + 30-wk echo 13.30 uur 9 september GerdienD- afspraak vk 13 september JannyJansen -Herhaling 3/4D echo 09.00 uur 15 september chebu- 30 weken echo 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 22 september Gerdien gaat trouwen!! 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 24 oktober lot23 met verlof spotlight met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
@ San, zwangerschaps zwemmen doe je met een groepje hoor, je hoeft dus niet alleen baantjes te zwemmen. Ik vond het ook heel eng om er in mn uppie naar toe te gaan, maar toen ik daar eenmaal kwam bleek dat ik toch meer meiden daar kon. En je komt daar allemaal met hetzelfde doel en je praat allemaal over dezelfde dingen.
zoww de lijst is weer bijgewerkt eerst. volgende week begint voor mij zwangerschapsgym. vind het ook wel een beetje eng om alleen heen te gaan. maar we komen er allemaal met hetzelfde doel, dus komt vast helemaal goed!
hey hoi, Ik las dat er een aantal op zoek waren naar sites voor geboortekaartjes....nou bij deze een aantal sites: http://www.geboortekaartjes.nu/ http://www.geboortekaartjes.nl/collecties.php?soort=1 http://www.cardsandcards.nl/p/producten ... cat=2&key= Wij hebben ons kaartje al een tijdje geleden besteld. (omdat we nog moeten verhuizen etc en ik geen zin had om dan ook t kaartje nog eventjes te moeten doen...) T helpt wel als je al een bepaald idee hebt, thema ofzo. (disney, anne geddes of race auto of wat dan ook)
Dat is zeker gezellig! Misschien een stomme vraag hoor maar weet iemand hoe je kan merken of je vruchtwater verliest?
Vruchtwater ruikt zoet heb ik me laten vertellen. Bij de apotheek kun je volgens mij van die teststaafjes kopen om te controleren. Althans, in Duitsland.
hallo iedereen wat snel veel kletsen zijn jullie zeg haha.. zo ben net thuis. want vanmorgen had ik eerst afspraak met gyncholoog. hij zegt dat mijn buik te groot is. misschien is baby snel gegroeid of baarmoeder te groot enzovort. over twee weken moet ik weer echo. maar bloeddruk is goed en hart van baby is helemaal goed ben helemaal tevreden en verde is alles goed en na kreeg ik een prik voor antistof bij mij blote bil haha.. al gehad. en ook weer bloed afgenomen bij dertige weken he. ik moet al over twee weken terug komen. omdat ik dertig weken zwanger ben daarom mocht ik terug komen dus. dan weet ik het meer waarom ik zo dik buik heb. ik vind wel best raar dat zegt dat ik zo dik buik heb. dat hoort toch zo. maar tsja.. ik zie wel over twee weken wel. maar gelukkig is baby alles goed dat telt belangrijkste voor mij ik ga zo slapen want ben wel beetje kapot en ben ook ff net bij mijn schoonmoeder geweest vandaar hihi.. goyb of zoiets. welkom hier... en gefeliciteerd. tipp ja jou ventje is lekker jong hahaha....
Ik heb ergens gelezen dat wanneer je hard op je hand blaast en je daarbij vocht verliest dat vruchtwater is.
mmhh hier in nl kan het alleen in het zh getest worden .....vruchtwater ruikt weeig zoetig ( heb ik van horen )
tis maar goed dat ik net de papieren van de cursus er weer bij gepakt heb, anders had ik de eerste les gemist... dacht dat ik pas volgende week hoefde te beginnen....maar moet vanavond al! dus dames bedankt dat jullie over cursussen zijn begonnen!
Hmmm...ga ik die papieren van mij ook eens checken of het echt volgende week is Wel fijn dat je zo uitgeslapen bent dan jootje
Ik ga wel even zoeken hier op het forum. Zo'n thuistest zou wel makkelijk zijn! Ik heb niet echt heel veel redenen om aan te nemen dat ik vruchtwater verlies maar het is een beetje een raar voorgevoel. Bij mijn zus gebeurde dat namelijk ook rond deze periode...