November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje77

6 jul 2008
    95
    0
    0
    goedemorgen!
    ik heb heeeeeeerlijk geslapen! voor het eerst sinds weken weer eens de hele nacht achter elkaar! ik ga zo even op babybezoek en daarna aan het werk. fijne dag allemaal!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @saunaliefhebbers : ik ga trouwens nooit in de droge saunas alleen in de natte en vooral in de badjes ...hihi en niet te lang .....
    @janny bedoel de je niet op de bovenste bank ? die is het heetst ....

ik heb kleinwonder al een paar dagen niet gezien geloof ik of ben ik nou gek ?

@all : heb vannacht weer even een aanval gehad ...bbrrr hoop zo dat het niet meer terug komt maar ik vrees dat dat feest niet opgaat voor mij

3. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    goedemorgen, ik heb wel wat beter lekker geslapen.

sybje, wat vervelend dat je vannacht weer aanval heb gehad. ik hoop het ook voor jou dat niet meer terug komt. pfff...

4. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Hier niet helemaal een ideale nacht gehad: eerst om 3.30 wakker en toen om 5.30 waarna ik niet meer kon slapen! Te hard aan het denken over alles wat ik vandaag moet doen. Daarna alsnog op een gegevenmoment in slaap gesukkeld en om 8.40 door mijn lief wakker gemaakt omdat ik om 9.00 een afspraak bij de verloskundige had!

Daar alles is orde gelukkig: bloeddruk goed, buik goed, hartje gehoord en als beeb geen rare capriolen meer uit zou halen ligt-ie al klaar voor de bevalling! Hoofdje naar beneden, rug en billetjes rechts, beentjes links. Had ik zelf ook al zo'n beetje bedacht omdat ik al het getrappel steeds alleen maar links voelde en soms iets rechtsonder (armpjes denk ik dan?).

Vandaag lekker vrij, hoewel ik dus mijn vrije dag altijd helemaal dichtkit met vanalles wat er hier thuis moet gebeuren. Ga wel proberen een lekker middagdutje in te lassen!

En dan nog maar 2 dagen werken voor we lekker 9 dagen naar Amerika gaan; VEEL ZIN IN!

5. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    whabbit, is dan geen probleem dat je naar amerika gaat terwijl je bijna hoogzwanger ben?

maar wel lekker dat jij naar amerika gaat hihi waar in amerika?

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier is de nacht weer goed verlopen. Op een nacht of twee na slaap ik eigenlijk nog heerlijk. Het duurt misschien iets langer voordat ik in slaap val en ik moet er wel 1 of 2 keer uit voor een toiletbezoek maar dan val ik ook direct weer in slaap.

Lekker dat je naar Amerika gaat! Ik zou eigenlijk zaterdag naar Spanje gaan maar het werd me zo ongeveer verboden door mijn moeder. Die is een beetje bezorgd dat ik net als mijn zus nu ongeveer complicaties ga krijgen. Is natuurlijk niet zo maar het is een gevoel. Janny: jij vroeg nog of het goed is afgelopen met mijn zus en dat is gelukkig zo! Ze beviel zelfs een paar dagen te laat.

Gisteren ben ik weer gaan zwemmen en dat was wel weer lekker. Je merkt wel dat ook dat zwaarder aan het worden is. Vanavond ga ik naar de zwangerschapscursus dus zal ik morgen wel weer helemaal gebroken zijn. Ik probeer het nog 1 keer en als het vanavond weer niet lukt dan ga ik mijn inzet wat verminderen daar. Zo'n matje op de grond is nu hetzelfde als een spijkerbed!

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen!
    Problemen op het werk. Heb het nu erg druk.
    En ben al zo moe.

@Whabbit, ik ben jaloers. Lekker naar de VS!

8. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Jaki: nee, mits je geen complicaties hebt mag je bij de meeste maatschappijen tot 4 weken voor de bevallingsdatum vliegen, ik zit nu in week 28 dus dat kan nog prima! Heb voor de zekerheid wel even een uitdraai van mijn gegevens gevraagd aan de verloskindige.
    En in het vliegtuig: veel drinken en ieder uur even opstaan en een rondje lopen om de circulatie op gang te houden. Maar dat zie ik allemaal nog wel zitten!

Ga 2 weken erna ook nog voor een week naar Italie: heen met de auto en terug ook weer vliegen... Dat is dan wel het laatste hoor, daarna blijf ik lekker hier tot het hummeltje er is!

9. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    lekker is dat eerst amerika daarn italie. toe maar.. haha..... ooh dat is wel mogelijk. ik wist het niet dat vier weken voordat bevalling. ja je kan nog het wel.. heerlijk zeg. geniet ervan hihi.. normaal dacht ik dat mag voor zeven maanden mag vliegen als je zeven maanden zwanger ben dan kan niet meer vandaar. vroeg ik jou dat. maar nu weet ik het hihi.

10. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Goedemorgen!

Ikkes is jariggggggggggggg :)
    31 jaartjes alweer!

Helemaal in de watten gelegd door mijn vent vanmorgen: croissantjes met geperste jus, rozen en een hele mooie lijst aan de muur waar eindelijk onze Barcelona-posters in zitten (liggen er al een tijdje...).
    Ikkes is helemaal happy!

Iedereen met een beroerde start van de dag:
    'Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag!'
    http://www.youtube.com/watch?v=-VX8vTE9T8M
    Giel heeft me gelukkig niet gebeld vanmorgen...ik klink best beroerd 's ochtends :)

Zo, dan nu maar ff wat doen hier op het werk...

11. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    kersje, van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en geniet ervan met dansen haha...

12. 078mama

078mama Niet meer actief

@Kersje GEFELICITEERD! Lekker zo'n ontbijtje op bed...

13. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik ga ook naar zo'n cursus met een matje. Onze leidster adviseerde ons om een tuinstoelkussen mee te nemen om deze op de matjes te leggen. Die neemt nu braaf iedereen elke week mee en dat ligt inderdaad best lekker.

@ kersje: van harte! hieperdepiep......hoera :)

14. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    'LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA! IN DE GLOOOOOORRIIIIIIIAAAAAA, IN DE GLOOOOORRIIIIAAAAAA!"

Hieperdepiep.... HOERAAAA!

:({|=

15. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Hiep Hiep, HOERAAAAAAAAAAA

Gefeliciteerd :)

@Tipp
    Dat vind ik te laat worden, voor ik thuis ben is het dan na 23 uur en omdat ik op dinsdag op kantoor werk ben ik dan helemaal totall loss. Jammer, 't leek me erg gezellig.

16. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    Happy birthday to you Happy birthday to you Happy Birthday dear kersje Happy birthday to you!

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Misschien is zo'n kussen inderdaad nog een idee maar zelfs mijn matras is niet zacht genoeg om goed op mijn rug te kunnen liggen. Als het vanavond niet gaat dan doe ik gewoon de oefeningen niet meer mee. Jammer dan...

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @kersje, VAN HARTE GEFELICITEERD EN NOG VELE JAREN!
    HIEPERDEPIEPHOERA

19. Niet meer actief

Kersje gefeliciteerd :D

Ik heb gister weer een 3d echo gehad.. foto in mijn album :D Knapperrrd hihi ben verliefd!
    Ook ben ik op controle geweest bij de VK, alles goed gelukkig.. alleen wel wederom ruim 2kg aangekomen :( hihi

20. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    jsztd wauw.. schattig zeg.
    heel mooi :D geniet ervan!

Deel Deze Pagina