jootje, wat vervelend dat je rot nacht heb gehad. en maar wel fijn dat je vanmorgen hebt geslapen dat heb jij wel ff nodig he. en ik hoop dat niks aan de hand met urnie. hoor je vandaag gelijk uitslag?
@ JsztD, wat een mooie duidelijke foto, zeker een schatje om te zien. @ Kerstje, gefeliciteerd met je verjaardag, van harte.
JsztD: wat een knappert zeg! en zo duidelijk ik is gewoon jaloers onze was te eigenwijs om maar enigsinds goed te gaan liggen en steeds die handjes voor het gezicht. lag echt met het hoofdje tegen mijn baarmoederwand aangenesteld heel diep/laag. dus ze kon er niet goed bij.
HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAA! GEFELICITEERD! wat een lief kindje krijg je jstzD! ik ben op kraamvisite geweest en schrok een beetje van de baby! erg he. ze had zo'n enging gezichtje, heel 'oud'. maar goed, ze zal vast wel heel schattig worden later.
Jootje Wat vervelend zo´n nacht! Gaat het nu weer helemaal goed? Zonnetje Typisch zo´n kindje waarbij je zegt "oooh wat een schatje zeg, echt een heel zoet kindje"?
Kersje gefeliciteerd en een leuke dag! Corien ik heb vorige week de intake van de kraamzorg gehad, ze gaat een lijstje langs voor een indicatie van het aantal uren en legt wat dingen uit. Nog even wat vragen of er boven water is enzo en dat was het geen keuring door het huis. Leuk al die echo's die voorbij komen. Marielle rustig aan doen hoor wel fijn dat je baas er begrip voor heeft. Maxje ook rustig aan doen hoor. Gister de eerste keer zwangerschapsgym gehad, was wel leuk een groepje van 8 dames, gezellig. Ik heb sinds een paar dagen last van een brok in mijn keel vervelend verder gaat het met mijn rug nog niet super blijf pijn houden gelukkig vrijdag weer fysio. Merk dat ik ook weer wat meer last krijg van de ischias.
@jzstd wat een gave foto! en wat een schatje! gisteravond mn vriend trouwens ff laten schrikken. Nou ja schrikken meer dat ie verwonderd was. Wilde m weer ff t schoppen laten voelen, maar hij legt zijn hand er op en ukje houd er mee op. Hij zijn hand van mn buik en ukje begint weer...(papa pesten ofzo?) maar toen zei ik moet je maar ff kijken...hij was helemaal verbaasd dat mijn buik zo tekeer ging! en hij zulke schoppen zag! dus toen zijn hand weer op de plek gelegt van de schoppen en direct 4 keer een dikke schop tegen zijn hand! Zo leuk!
@Kersje van harte gefeliciteerd! @JsztD wat een fantastische echo fot! Hoop dat die van mij net zo mooi wordt volgende week vrijdag. HIer heeft de nesteldrang goed toegeslagen. Ben vanaf maandag alleen maar met schoonmaken en opruimen bezig (hmmmz klinkt net alsof het gras bijna in de hoeken groeit ) Babykamer is gisteren gekomen en ben nu bezig met het kamertje aankleden en de kleertjes etc in de kast te doen. Ik ga weer even verder.
Goedemiddag meiden! @Jootje: Ik ga ook altijd al vroeg naar bed. Vooral als ik de volgende dag werken moet. Als ik er om 21.30 in lig, is dat voor mij niet abnormaal. Heb nu eenmaal altijd veel slaap nodig. @Sybje: Ik bedoelde dat je tijdens je zwangerschap beter op de onderste bank kan gaan liggen/zitten, daar is het inderdaad minder heet dan bovenin. En Kleinwonder is gisteren nog wel geweest volgens mij. Of anders die dag ervoor. Heb wel een kort berichtje van haar gelezen als ik mij goed herinner. @Whabbit: Fijn dat alles goed was bij de vk. Waar in Amerika ga je precies naar toe? Of had je dat al eens verteld? Ik ben zelf in Californie en Nevada geweest voor 2 weken. Voor de rest al 5x in Canada. Amerika en Canada zijn echt mijn favo landen. @Kersje: Er is er 1 jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat ben jij! {|= Laat je maar lekker verwennen! Ga je nog op taart trakteren hier op het forum? @JsztD: Wat een prachtige echo-foto's! Heel duidelijk! Geen wonder dat je het een knapperd vindt! @All: Ik ga zo even naar de Hema (als ik tenminste niet in slaap val want ben zooooo slaperig....). Daar is deze week de voedingskussen in de aanbieding. Ik kan er tot nu toe prima mee slapen, maar aangezien je hem ook voor andere doeleinden kan gebruiken, lijkt het mij toch wel handig er eentje te hebben. Je weet maar nooit.
wie weet toch komt jou verjaardag geboren hihi mijn vriendin haar dochtertje is precies 20 juni uitgerekend zelfs zij op 22 juni jarig. maar bleekt dat haar dochtertje op 20 juni toevallig op tijd geboren vorige jaar hihi.. maar zij vind juist gezellig samen verjaardag maar feestje gaat meestal voor haar dochtertje. voor haar vind zij niet nodig om verjaardag te vieren omdat haar dochtertje belangrijkste vindt. hihi jootje. nog iets van gehoord van uitslag.. ? Janny, ja lekker aanbieding beter dan niks he.