November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Augustus 79 was ook een goede maand 8)

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    net gebeld. urine was schoon, maar moet het morgen weer even inleveren en dan doen ze een kweek.

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    GEFELICITEERD Kersje! een fijne dag nog vandaag!

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik heb ok nog geen box. We hebben hem al wel uitgezocht maar we moeten hem nog kopen. haha. Moet ik eerst mijn oma een keer ophalen want we krijgen hem van haar lief he?

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Jootje! Das goed nieuws dat je urine schoon is.

@all gede middag meiden. Daar ben ik weer naar een dag hard werken. 'smiddags doe ik het rustig aan en ben ik dus ook meestal thuis. Ik heb vannacht weer heerlijk gelspaen ondanks dat ik er om 3 uur en om half 5 uit moest om te plassen haha. hier ook alles goed?

6. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Kans dat onze baby op mijn verjaardag wordt geboren is ook redelijk aanwezig. 4 november uitgeteld, ik ben 8 november jarig.

7. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    wendy, ja dat is inderdaad lief van je oma:D hihi

corien. ja dat is klein kans.. afwachten he...

Jootje. gelukkig is urnie schoon. dus morgen weer pfff. daar word je zeker gek van he

8. zonnetje77

6 jul 2008
    95
    0
    0
    GAAAAAAAAAAAP

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    slaap lekker ;)

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Middag allemaal!
    Zoveel gekletst ik hou het niet bij om persoonlijk te reageren... :oops:

@ Jootje: gelukkig is je urine goed. Hopelijk komt er niets zorgwekkends uit het kweekje. Duurt wel effe natuurlijk voor je de uitslag hebt of niet?

@ Tipp: geloof dat jij het was over de kraamzorg en je verbouwing: ik heb daarom nog niets geregeld. Zit ook echt neit te wachten op zo'n type die mij komt vertellen hoe ik het huis veilig maak voor de baby.
    Ik regel het het liefst ook telefonisch!
    Wat zijn jullie allemaal aan het verbouwen?

@ Corien: zijn jullie zelf een huis aan het bouwen? En is dat dan al klaar? Want klinkt best pittig. Als ik nu al merk hoe veel werk een verbouwing is... (zijn ruim maand bezig nu maar gaat nog wel maandje duren voor het echt klaar is schat ik.)

Ik lees van alles over kamertjes die bijna klaar zijn, boxen die gekocht gaan worden.. etc.
    Wat zijn jullie er snel bij zeg! Ik heb alleen maar wat kleertjes (vnl gekregen...)

Ik ga zo aan de electra voor de kinderkamer beginnen. (we hebben de keuken verplaatst naar de kamer om een tweede slaapkamer te creeeren en daarnaast dus ook maar meteen een geheel nieuwe en grotere badkamer en apart toilet) alles op z'n kop dus...

En verder moet ik alles nog regelen: kraamzorg... zwangerschapsyoga (daar moet ik als de sodemieter achteraan geloof ik...). Iemand in Amsterdam die dat ook doet?

11. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    go4baby, geen kraamzorg aangevraagd?

12. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    G4B ik zou wel snel achter de kraamzorg aan gaan, hier in Den Haag moet je die voor de 12 weken aanvragen als je een voorkeur wilt uitspreken.

@ all
    Waarom denken jullie dat ze willen keuren? Je bent niet verplicht om het kamertje al af te hebben ofzo.

13. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    go4baby dan mag je ook wel als de sodemieter achter de kraamzorg en je kraampakket aan hoor. Is tegen mij gezegt dat je die toch eigenlijk de 5e maand wel aangevraagd/besteld moet hebben....

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hier moest je ook de kraamzorg tussen de 12 en 15 weken geregeld hebben! :)

15. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    @san omdat t wel een inspectiemoment is. Ze komen langs om de bevalling en de periode erna te bespreken, maar ook om te kijken of je alles al klaar hebt. Bij mijn schoonzusje werd het helemaal een controle/inspectie. De hele babykamer werd gecontroleerd! nu kan dat bij ons niet omdat we nog moeten verhuizen, maar toch snap t wel!

16. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ja klopt.. bij mij ook daarom heb ik al lang geregeld. ik hoop voor je dat jij op tijd ben. anders weet ik het niet wat gaat gebeuren.:S

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Hier word aangeraden de kraamhulp voor week 8 te regelen. November schijnt heeeeel populair te zijn.

@Jootje fijn dat alles in orde is! Ik heb het vorige week ook laten controleren. Ik had heel de tijd steken heel laag bij mijn schaambot maar dat was gelukkig ook geen ontsteking. Nu maar hopen dat je kweek ook schoon is.

18. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ go4baby Wij bouwen ons eigen huis (oftewel de aannemer bouwt). Deze wordt half oktober opgeleverd, dan moeten nog de keuken geplaatst, vloeren, gordijnen, verven etc. Dus waarschijnlijk gaan we kort na de bevalling verhuizen.

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Jootje, fijn dat alles in orde is. Nu maar weer afwachten wat het morgen wordt he?

G4B, hier moest ik de kraamzorg regelen rond week 12.

All, ben ik net even voor niks naar de Hema geweest en heb me voor niks helemaal nat laten regenen. Hebben ze die voedingskussen niet in de kleinere filialen... balen... Heb wel gelijk even wat zwitsalflesjes gekocht bij de etos... Mmm... ruikt zo lekker! Welke hebben/kopen jullie? Toch niet alle verschillende soorten? Wist niet goed welke ik halen moest.

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    go4baby: we zitten met een lekkende badkamer (waar we oas komend voorjaar wat aan gaan doen). De huiskamer is een chaos, want daar komt nieuwe vloerbedekking, boven is een chaos, wat de babykamer moest echt verbouwd worden en een andere kamer moest er dus ook aan geloven... Dan hou je ong. 2 kamers over om alle troep in te bergen :oops:

@all: net weer 3 uur geslapen :oops: Maar wel erg lekker, mag ook wel na vannacht...

Ikga zo weer lekker thee drinken met mijn moeder :D

Deel Deze Pagina