Wij hebben vanavond viste. Mijn zus je komt eten met een goede vriendin! Dus tot morgen tipp. Voor de rest: Ik ben hier nog wel tot 18:00 uur haha dadelijk allen ff boodschappen doen. Ben net geweest maar weer de helft vergeten haha
Jij moest ook nog 7 weken toen je 26 weken was Ik had allerlei plannen voor vandaag. Ik zou naar de kapper gaan, en naar de drukker om geboortekaartjes te kijken, en naar de supermarkt, en misschien nog even bij de Hema langs... Maar ik heb dus helemaal niets gedaan behalve lamlendig op de bank zitten. Bleuhh, ben er zelf gaar van
ja, mn vk zei ook al dat ik die kraamzorg rond week 12 kon regelen, maar op de site van mn zorgverzekering was het niet zo dramatisch... En van sommige sites van die organisaties krijg ik echt jeuk zo betuttelend... Maar ik zal het morgen doen... En anders mag mn moeder komen kraamzorgen ... was haar werk toen ik werd geboren Ik heb wel net zwangerschapsyoga geregeld (start zometeen al ) en een gratis zwangerschapscursus (oefeningen en praktische info) bij de thuiszorg! Dus tip: even kijken of je plaatselijke thuiszorg iets doet, hier dus gratis! (yoga zat daar helaas al vol en dat wil ik ook graag). @ Tippp: pfff dat klinkt niet best. Gaat nog wel lang duren dan zeg! Durven jullie het niet aan zo vlak voor de baby komt of wordt een een grote renovatie? Hoe behelp je je dan ondertussen of kun je nog wel douchen? (wij zitten al een paar weken zonder douche... gelukkig woont goede vriendin om de hoek en was de buurman 3 weken op vakantie... maar eigen douche/bad kijk ik echt naar uit!) Dat van alle spullen in twee kamers... ik ken het. Hier ook een grote bende... Sterkte hoor! Hoop dat het wat opschiet! @ Corien: dat is inderdaad een fijne timing! Maar wel lekker dat je dan straks in een heel nieuw huis kunt intrekken! (hopelijk heb je veel hulp straks als jullie zelf aan de slag kunnen!) @ Cebu: nog 3,5 week werken. Lekker hoor! Maar kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt om met verlof te gaan. Nou, gauw nog even naar de bouwmarkt en dan door naar yoga (kan ik even ontspannen...) En gezellige andere zwangeren ontmoeten!
go4baby, het wordt een grote verbouwing, er gaan 2 muren uit, en die worden helemaal opnieuw opgebouwd. Al het snaitair moet vervangen. Laten we het zo zeggen, de vorige eigenaar had vast een hoop kwaliteiten, maar verbouwen was er niet 1 van. We kunnen wel douchen, er hangt bouwfolie over de kitrand van het bad, zodat het water er niet langs kan, de lekkage zit namelijk niet in de afvoer (gelukkig)
@San, ja klopt ook weer. Ik heb een excuus: ik ben zwanger. De hele middag stond telefoon trouwens roodgloeiend. Er is in Spanje een vliegtuig neergestort maar gelukkig niet van onze maatschappij (was Spanair/Lufthansa). De hele middag huilende en bijna huilende mensen aan de foon! Ga even slapen Had trouwens daarnet een grote natte vlek. Als het maar geen vruchtwater is! Ga toch maar die testjes van de apotheek kopen
@janny : uuhhm mag ik je een tip geven ....kijk maar wat je er mee doet .... ik heb ook het kussen van de hema gekocht toen ...en die werd heel snel slap en futloos .....niet geschikt om dadelijk je kindje ook nog oop te laten liggen
ik heb die van de hema ook, bevalt mij in principe nog wel. vind hem redelijk stevig, kan er lekker in liggen. maar das persoonlijk natuurlijk!
ik heb wel meer gehoord dat die kussens van de hema erg snel slap worden. Ik heb die van de prenatal. Wel wat duurder, maar nog steeds stevig en ik ben er superblij mee
ik zal even wat in de huishouding doen... is echt wel even nodig. vraag me toch echt af wanneer ik eens nesteldrang ga krijgen. tis nu nog ver te zoeken!