Mijn hb word bij de volgende controle ook weer geprikt. Jsztd ik heb vorige week de intake gehad en met 8 maanden bellen ze nog een keer of alles klaar is.
buikbanden voor 1 euri ? das geen geld ...... janny : oke ....weet exloerveen wel te vinden ...dacht dat het een uurtje was .... maar goed bij is alles korter in mijn gedachten hihi
@jootje : oke leeuwarden ....daar ging ik niet ....kon zijn dat ik je van school kende of zo ....niet dat ik het gevoel heb dat ik je ken ...maar kon zomaar haha .....
heb onlangs nog een leuk spijkerrokje gekocht van mamalicious. een model tot bij mijn knie. en ook nog een leuk truitje met lange mouwen en 3 knoopjes bovenin. en dan valt je buik er zeg maar leuk doorheen.
buikbanden voor een euro... Goed gedaan! Hier helaas geen outlet in de buurt... San, we zouden het een keer kunnen kijken of je dan niet erg laat thuis bent (dat vind ik dan weer lullig ). Desnoods vraag ik mijn man even om je naar het station te brengen als de bus net verkeerd rijdt...
Exloërveen-Groningen is ongeveer 3 kwartier. Groningen-Drachten is toch ook ongeveer 3 kwartier? Ik dacht dat dat een redelijke schatting was... Maar maakt niet uit. In elk geval veel te ver om naar een cursus te gaan... hihi. Hier nog geen echte leuke zwangerschapskleding gekocht. Heb het geluk dat de voorjaarsmode ook erg leuk voor zwangeren is. Dat met die taille en onder wijdlopend (A-modellen). Daar had ik al redelijk wat topjes e.d. van. Heb wel 4 zwangerschapsbroeken. Bruin, zwart, creme en spijker. Dus kan aardig wat afwisselen. Maar om nu te zeggen dat ik prachtige positie-kleding heb... nee, jammer genoeg niet. Ik denk dat ik vrijdagmiddag maar eens de stad in ga... Heb ik ook wel zin in. Maxje, ik heb ook 3 buikbanden. Wit, bruin en zwart. Vond ze altijd hartstikke leuk bij zwangere vrouwen. Maar nu een domme vraag misschien. Ik weet niet meer of je ze nu boven of onder je shirt/blousje/topje draagt...
ja zeker ...is net weer een andere kant op in mijn hoofd ...maar ken het wel ..... wel in de buurt idd ! ik heb altijd alleen maar in drachten gewoond ...ja en in zuid holland .....maar daar woon ik nog steeds ....hihi ik ga zo es effe onder de douche springen ....en heel hard hopen dat ik vannacht niet weer een aanval krijg .......
Ja, Buitenpost is tussen Gr.-Dr. he? We kunnen wel een keer gaan winkelen in Groningen tijdens ons verlof... hihi.
hier gaat mijn flappie (laptop) ook gewoon mee in bed hoor. Dat ding en ik zijn onafscheidelijk... Hoezo verslaafd? Ideaal een ict bedrijf met een goed draadloos netwerk in huis
Ben dus gelukkig niet de enige verslaafde... Ik dacht dat ik erg was... Gelukkig krijg ik de kans niet om op mijn werk achter een computer te kruipen... anders had ik zo een muis-arm...
klopt Janny: ligt ook nog eens tussen leeuwarden en groningen @tipp: wij hebben ook draadloos mijn vriend is systeembeheerder dus inderdaad lekker makkelijk
@janny : ooh ja je hebt gelijk .....ik wou weer anders rijden ....via bakkeveen en dan norg ....en dan exloe ....of ligt dat weer bij dwingeloo ? topografie is wat minder geworden .... ik draag mijn buikbanden over mijn truijtes ...tenzij ik korte gewone truitjes aan heb dan draag ik ze er onder ...maar ook dan hangt het er van af wat voor buikband je hebt .....heb er 1 die helemaal geprint is rondom zeg maar en ik heb er 1 die alleen voorop als cirkle gerpint is ....tja die draag ik altijd op mijn truitjes ...
haha lekker kletsen zeg hihi.. ik ben zelfs ook eigenlijk verslaafd aan pc. vooral ook spelletjes doe ik ook heel graag. hihi