lekker he jootje, een ict-er in huis? Is die van jou soms ook op idioote momenten weg? Of heeft ie het redelijk rustig?
@tipp: die van mij heeft om de 3 weken storingdienst. kan zijn dat ie dan weer eens midden in de nacht weg moet. of gewoon smorgens de deur uit gaat en dan pas midden in de nacht thuis komt. maar das niet heel vaak.
Haha, geeft niet hoor. Maar de snelweg is het snelst he? En bedankt voor je antwoord over de buikbanden. Ik heb ze nog niet gedragen. Vond mijn buikje er nog niet rond genoeg voor. Maar wellicht dat ik het binnenkort eens ga aandurven. Die van mij zijn helemaal egaal. Misschien een beetje saai, maar ze passen overal bij.
Ik heb ze bij Miss Etam gekocht. Ligt een beetje aan het assortiment welke kleuren er zijn. Ze hadden toen volgens mij 5 verschillende kleuren. Maar wel allemaal egaal. Misschien vind je die met een printje bij een andere winkel?
ik draag niet zo heel vaak een buikband. ik zit altijd te prutsen met die dingen. ze kruipen altijd op omdat ik een vrij holle rug heb. zit meer te hijsen dan dat ik er plezier aan heb.
@janny : bij miss etam hebben ze ook met printje hoor ... uuhhm maar loop ik nu voor lul met de buikband over mijn truitje ?
tipp, bij prenatal hebben ze ook. en miss etam en bij positiekledingwinkel hebben ze buikbanden hihi.. dat draag ik ook niet vaak. maar zit wel lekker hoor als je buikbanden draagt
dat is een hele hoge hb chebu. Als mijn man dat heeft bij de bloedbank noemen ze hem 'de man van staal'
Oh, heb ik toen niet gezien. Als je je dat afvraagt, was het dus toch niet zo'n domme vraag van mij. Ik weet het echt niet. Misschien kan dus erboven en eronder? Nu weet ik het nog niet, haha.
nee joh! bij mij op cursus had 1 van de dames ook een leuke buikband over de trui heen. stond heel leuk!
Nou meiden, ik ga mijn bed ook eens opzoeken. Slaap vannacht voor de 3e keer op rij alleen... Zo eenzaam... Nou ja, niet helemaal alleen natuurlijk, ons klein hummeltje is heel dicht bij me... hihi. Morgen een lange werkdag. Om 7.00 uur de deur uit en ben tussen 17.00 en 18.00 weer thuis. Dan snel koken want om 19.30 moet ik alweer 15 km verderop zijn voor de borstvoedings-voorlichting. Ben benieuwd wat dat allemaal inhoud. Dus niet teveel kletsen morgen, want misschien kan ik pas vrijdagmiddag weer hier komen kijken als het tegenzit. Allemaal een goede nacht!
Het kan er onder en erboven, en bij een ander vind ik het altijd best leuk. Bij mezelf vind ik het geen gezicht, maar dat is wel vaker met dingen die ikbij een ander heel leuk vind: trek ik het zelf aan is ´t het net niet Janny Lange dag morgen! Weltrusten en veel plezier. Ik ben trouwens ook een computernerd. Werk er ook nog mee, ben nl functioneel beheerder van een softwaresysteem (en wat losse paketten) in een grote zorginstelling. Vroegâh was ik zorgkundige bij meervoudig complex gehandicapten, stond ik mensen te wassen, klappen te vangen, sondes te verschonen en lekker te snoezelen-zwemmen-wandelen. Maar thuis dus 2 computers en een laptop, zodat we altijd tegelijk kunnen internetten.