@janny: trusten! ongezellig zonder mannetje op bed. ik ga ook niet zo heel laat vanaaf. moet morgen ook weer vroeg aan het werk. dus misschien dat ik morgen middag nog even online ben. morgenavond komen vrienden langs...
@janny : mmmhh ik houd het op allebei ...dr op en dr onder ..haha oke meiden heb net een hete douche gehad en spring nu lekker mijn bed in ......slaap lekker allemaal
ik ben nog wakker, wilde gaan slapen, begint er net een romantische commedy op rtl5 wij zijn maandag 2 jaar getrouwd! Ik heb bij Canvas Company een mooi doek besteld van een trouwfoto van ons, we hebben gewoon nog niks hangen in huis Deze wil ik mijn mannetje geven als verassing Wel lang geleden zeg, als je de foto's bekijkt (en 20 kilo )
t gaat wel hard hier ja, we zijn veeel verder als de oktober mama's Ik probeer wel alles te lezen, maar sla soms ook wle eens wat over hoor, bijzondere dingen krijg je toch meestal wel mee
truste Tipp! Bne trouwens benieuwd of mijn anner van plaatje veranderd morgen, dan ben ik 30 weken gaat lekekr snel NOg iets van 70 dagen f zo tot 30 oktober
soms gaat het hier inderdaad wel heel snel. als je 1 dagje niet bent geweest kan je aardig wat terug lezen.
Pff het gaat echt gigantisch snel.. ik typ savonds wel eens hier mee, maar ga dan overdag werken & voordat ik er weer achter zit is het vaak avond en dan zijn er regelmatig al ruim 10 pagina's getypt... naja krijg dat allemaal niet bijgelezen haha
Als je maar wel je bevalling komt melden Ik werk ook wel, maar op maandag-donderdag werk ik thuis, dus dan forum ik tussendoor wat meer. Op dinsdag-vrijdag werk ik op kantoor, dan lees ik af en toe wel bij, maar schrijf ik niet zo veel.
Ook voor mij bedtijd! Morgen weer de hele dag werken en 's avonds voor de 2e keer zwangerschapszwemmen... Heb mezelf voorgenomen het in ieder geval nog een keer te proberen voordat ik beslis of het wat voor mij is, of dat het toch een iets te suffe bedoening is om wekelijks te doorstaan...