ik heb nu 2 stuks buikbanden online geshopt via http://www.buikbanden.com/ . Kan jullie deze site echt aanraden!
goedemorgen! normaal altijd als laatste van bed, nu eens als eerste moet zo weer aan het werk. vanaaf weer visite, dus ben vandaag weinig online te vinden. een goede dag allemaal!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 15 november Go4baby - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 40 november mama's! Totaal: 11 jongens, 7 meisjes, 0 tweelingen, 5 : (weet het nog niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 13 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 21 augustus spotlight- afspraak vk 23 augustus Danili- 2d pretecho 25 augustus tipp42hgg- 5e afspraak vk 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 28 augustus Jootje- afspraak vk 29 augustus spotlight- pretecho 2 september schildje- afspraak vk 14:30 uur Jaki - echo Go4baby-afspraak vk 4 september whabbit-bloedprikken + injectie (resus neg.) Jaki- afspraak gyn 8 september JannyJansen- afspraak gyn + 30-wk echo 13.30 uur 9 september GerdienD- afspraak vk 13 september JannyJansen -Herhaling 3/4D echo 09.00 uur 15 september chebu- 30 weken echo 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 22 september Gerdien gaat trouwen!! 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 17 oktober GerdienD met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 24 oktober lot23 met verlof spotlight met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
Goedemorgen, heb dus vandaag die groeiecho, maak me er toch weer druk om dan...pff Pas om 15 15 dus moet ook nog hele tijd wachten Fijne dag allemaal Groetjes Domino
Wat hebben jullie weer veel gekletst de afgelopen 2 dagen zeg. Voor mij wat te veel om allemaal na te lezen. Ik hoop dat er geen gekke dingen zijn gebeurt en dat het met iedereen goed gaat. Ik heb gisteren de begrafenis gehad van mijn opa. Heer erg droefig allemaal. Ik had het er ook heel erg moeilijk mee. Zeker omdat de rest de week er voor al langzaam afscheid heeft kunnen nemen en ik dit van een afstand heb moeten doen. Nu kwam het wel heel erg hard aan bij mij toen ik de kist zal staan. Ik had wel de troost van de kleine die lekker bezig was in mijn buik. Het was een lange en vermoeiende dag maar het is weer voorbij. Nu gaat het verdere verwerken beginnen. Vandaag doe ik het nog lekker rustig aan en dan zien we wel weer. Ik heb Rick al afleiding en dat is wel fijn.
goeiemorgen, ik heb een heerlijke nacht doorgeslapen. Ik heb echt nog geen idee wat ik vandaag ga doen... Knuff schildje..
@schildje : knuff ,.....is ook ontzettend moeilijk , neem je tijd er voor ! @all : heb heerlijk geslapen vannacht ....zou nog wel effe kunnen ...maar dat zit er niet in ...heb een ontzettende drukke dag ...... eerst acupunctuur ....dan bloedprikken ....dan naar de babywinkel wat ruilen (waar ik natuurlijk weer niks voor mijzelf zie ) boodschappen doen ..... bij mijn kleine nichtje knuffelen .....koken ....schoonmaken ....bah ....veel te druk dus ...zal priberen hier tussen de bedrijven door langs te komen .... werkze en fijne dag meiden !
Hallo allemaal, hier allemaal zijn gangetje... baal n alleen ontzettend want kan me graviscon nergens vinden en heb zo'n last van me maag ... Wij hebben gister een neefje erbij (tante van me vriend heeft een zoon gekregen!) echt lek schelen onze jongens maar 3 maandjes!
Hai hai allemaal, Onze kleine meisje heeft me gisteravond pijn gedaan, ze lag met haar voetjes omhoog en dacht dat het leuk was om te draaien, nee niet een kwart slag maar een heel rondje en der bips omhoog. Dat deed pijn en daarna kreeg ik ook nog eens 3 hardebuiken achter elkaar. Gelukkig was het snel over en niets meer aan de hand. Begin wel meer last van mn banden te krijgen en de moeheid heeft hier weer toegeslagen. @ Noatje, gefeliciteerd met je neefje. @ sybje, zo druk dagje, denk je nog wel een beetje aan jezelf vandaag.
goedemorgen, ik heb niet zo lekker geslapen veel gedraaid pfff... ook veel zitten denken wat ik moet halen en wat ik nodig heb en wat ik moet doen en bla bla straks komt mijn schoonzus hier langs kopje koffie drinken hihi en vanmiddag ga ik naar de stad kadootje kopen voor mijn moeder want morgen is ze jarig. en ik ga ook ff wat rond snuffelen voor babyspullen hihi. lekker druk vandaag haha.. noatje, gefeliciteerd met je neefje. vandaag 29 weken hoera... nog elf weken te gaan pff..
goedemorgen! gisteravond m'n eerste zwangerschapsyoga-les gehad! leukleukleuk! en wat gek, om er ineens officieel tussen te zitten! besefte me wel ineens dat het nu toch al wel op begint te schieten en dat de bevalling niet meer iets is van 'over een heeeeele tijd', maar dat het er echt aan begint te komen! was als enige zonder partner snif....de mijne moest werken. maar goed, ik ga hem alles nog uitgebreid vertellen, dan komt het ook wel goed!
hey hoi, Noatje gefeliciteerd! net naar fysio geweest, tips gekregen voor draaien in bed enzo. Voel t wel goed in mn rug! maar ja t is voor t goede doel! Vandaag 28 weken!
het schiet inderdaad al op. Ik zit vandaag op mijn laatste dag met 3 cijfertjes, morgen onder de 100 dagen ... (ok, als een van de laatsten, maar toch... )