@Uk prima ballerina? Ik heb een off-day vandaag. Voel me niet lekker, moe, pijn in mijn rug/bekken en ook een beetje misselijk. Ik ga maar weer vroeg naar bed vanavond. Ik heb morgen ook nog eens een bruiloft waar ik daggast ben. Heel leuk natuurlijk maar niet als ik me zo blijf voelen...
Nee dat is inderdaad niet leuk beatrice! Ik heb inderdaad ook een beetje een off-day... Begin (voor de tigste keer sinds mijn zwangerschap) verkouden te worden
dat is ook leuk hihi.. heb jij geen hobby? ik heb wel een hobby sraapboek. heel leuk om te doen. maar ben nog lang niet begonnen want alles ligt in de doos. haha die ga ik in het weekend uittehalen en op de kast leggen en zovoort. hihi
oh jawel hoor... Een daarvan is computerspelletjes spelen En koken, maar ik moet nu even niet aan eten denken
@jootje, was me nog niet eerder opgevallen. maar zie nu ineens in de lijst dat we en vlak bij elkaar wonen en op dezelfde dag zijn uitgerekend! wat grappig
Ja idd prima ballerina, maar ze deed me wel zeer. vervelend dat je je zo rot voelt, lekker in je bedje blijven liggen en rustg aan doen. Knuffff
Goede morgen meiden! Ik heb een heerlijke nacht gehad! Vanmorgen was onze kleine vent wel erg druk. Nu zit ik achter mijn pc te werken. Heb last van mijn rug dus ga niet al te veel in de auto vandaag. Moet straks alleen nog ff weg.
Noatje: Gefeliciteerd met je neefje! Wendy: Ik zag net je PB! Ik moet even kijken of ik op donderdag kan, ligt een beetje aan het trainingsschema van mijn vriend maar hoop het wel. Ik laat het wel eventjes weten nog! Beatrice: Ah verschrikkelijk zo'n 'off-day' probeer vandaag lekker rustig aan te doen, optijd op bed inderdaad en hopelijk kun je er morgen dan een leuke dag van maken!
Mogguh! Pff wat een boel bijgekletst! En zoals iemand al zegt: tegen de bevalling meld ik me zeker... Maar ik doe nog een poging @ Tipp: klinkt inderdaad wel als een lekkere stevige verbouwing. Gelukkig dat het niet de afvoer is... dat hadden wij van de week... maar is opgelost. Was ik wel een beetje depri van.. Hier ook alles op de schop (zelfs al het leiding werk) en wat al ik blij zijn als het af is! Maar dan kunnen we er weer jaren tegen aan! We laten een deel doen en de rest zelf (vnl ik, vriend heeft twee linker handen... ). Las dat er gister nog iemand naar Yoga was geweest.. dacht even: zelfde groep.. maar jullie hadden al met partner. Wij pas in les 7 of 8. Na de yoga was de kleine echt de hele avond actief! Ik denk dat ie gedacht heeft: nu is het mijn beurt om te keten na dat geklus van mama in huis... De tip voor lekker slapen: neem een bouwput in huis... Ik denk dat ik 's nachts een heel bos omzaag zo lekker slaap ik Nou, back to work (eigen bedrijf) dus tot later!
De kleine man heet Witse en is 50 cm groot en net geen 7 pond, Ik moet vanavond werken dus kan niet mee op kraamvisite Mijn maag weet niet van op houden, doet zo'n pijn, graviscon al geprobeerd iemand misschien nog (huis-tuin-keuken) tips?
bij mij helpt cola noatje... En rennies... Go4baby, fijn he dat verbouwen. Bij ons moet eigenlijk alles eruit, incl. al het leidingwerk. Slopen gaan we zelf doen, bouwen doet de aannemer
@Noatje:gefeliciteerd met je neefje! Weet je wat mij opvalt? De afgelopen week lijkt mijn buik kleiner te zijn geworden! Hij zat eerst heel hoog en nu toch wel een stuk lager..is dit tijdelijk? Of is ze al aan het indalen (of koppie omlaag) omdat ze niet zoveel ruimte heeft? Ik voel 's ochtend en 's avonds haar voetjes volgens mij bovenin en dat is al de hele week zo. Mijn buik lijkt echt kleiner en ligt nu veel minder in de weg! Hebben meer meiden dit meegemaakt?
@ukkepuk : aauw klinkt pijnlijk ..... @tipp oei extra vitamientjes nemen hoor ...ellendige snotneuzen ook altijd hihi @marbo : mijn buik is in zijn totaliteit gekrompen ....lijkt wel of dat ie steeds kleiner word ......maar ben heel veel afgevallen en vrees nu ook weer ...alhoewel vrees dr niet zo voor , schijnt nog steeds zo te zijn dat er een reuzenkind in mijn groeit ...haha