Hoi meiden, ik trek me even terug want wil eerst zekerheid van de ha. De testen zijn nu regelrecht negatief maar heb alle verschijnselen, ben me rotgeschrokken van mijn tepels weer.... ze zijn giga geworden de afgelopen week en dat had ik ook sterk met de meiden... Ik weet t allemaal niet meer. Hoe meer verhalen ik lees hoe onzekerder ik word en weet bijna zeker dat er iets niet goed zit. Ik kom af en toe wel even spieken en mocht ik toch goed nieuws krijgen zijn jullie de eerste hier die het horen. Veel succes meiden en geniet er van
nou mammatje: heel veel geluk toegewenst, ik duim voor je! weet je al wanneer je de uitslag kan verwachten? nogmaals, ik duim voor je! heel veel liefs,
GEFELICITEERD ALLEMAAL! **We zijn zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr** Bij mij is het de 2e, heb een dochter van 6, ben 32 jaar. Volgens de kalender wordt het een meisje, maar ik ben er heel sterk van overtuigd dat het een jongen wordt. (weet ook niet waarom) Ik heb trouwens nog geen afspraak gemaakt met huisarts voor verwijzing naar gyn, dat ga ik volgende week doen. Kan ik meteen Emesafene (als ik het goed schrijf) meenemen want vorige keer ben ik me een potje ziek geweest..... ale: vandaar dat ik ze nu op voorhand in huis wil hebben.
Ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt van de huisarts. Heel veel succes meid. Ik denk aan je. Liefs Hummel.
Hoi meiden, was net bij de ha en die moest lachen :S Hij zei dat ik 100% zwanger klink en snapt niet waar die testen last van hebben maar ik mag maandag ff bij hem testen. Tja, nog ff afwachten maar... snap er helemaal niets meer van...
H en J, welkom en gefeliciteerd! Mammatje, we duimen voor je. Waarom moet je tot maandag wachten? x Sophie
Ik moet tot maandag wachten zodat mijn lichaam de kans krijgt hcg te verhogen of anders toch hoogstwaarschijnlijk een miskraam te krijgen... Mijn hele lichaam schreeuwt zwanger, mijn vriend trok grote ogen toen hij mijn tepels zag... Ben poepiemisselijk, plas elke 10 min pfff en ga zo nog maar even door... Word er heel erg moe van... Waarom eerst positief en nu negatief? Hoe kan dat nou?
Ik heb een lichte streep, vandaag wel iets duidenlijker met de matcare maar nog even een twijfelgevallentje en anders hoor ik bij de november mama's voor 3 november.
Pfoeh mammatje, dat klinkt idd erg zwanger. Wat verwarrend. Ben hard aan het duimen hoor. Idd dan wel slim om tot maandag te wachten. Mimi, hoe licht is licht? Alvast voorzichtig gefeliciteerd! x Sophie
h en j en mimi gefeliciteerd en welkom hier! Sophie; idd die datum klopte niet de lijst is nu mooi geordend! Vanmiddag soll.gesprek gehad en het ging super, mag morgen al een dagdeel meedraaien (op een kdv)... Hoop dat ik aangenomen word, kan ik morgen gelijk mijn ontslagbrief indienen! werk is niet meer leuk daar Mammatje, wat een onzekerheid zeg! ik zou denk ik nog een vracht testen in huis halen en zelf nog wat testen doen, ik zou niet kunnen wachten tot maandag!
Hij is duidenlijker dan vanmorgen vroeg. toen zag je haast niks en rond 11 uur wel. Ik denk zelf wel dat ik zwanger ben alleen durf nog niet echt blij te zijn tot ik een duidenlijk test heb. Word overmorgen weer testen(waarschijnlijk morgen want wachten kan ik toch niet). Maxje. voorzichtig gefeliciteerd, ik hoop ook voor je dat je baan heb hoor.
Ahum ik heb idd nog wat testen liggen maar ben zo moe van dat witte vlakje... en dan kijk ik weer na die van vorige week met een mooi positief kruisje en dan voel ik me bleh...
mammatje: weet niet welke testen je gebruikt, maar bij mij was het bij mn vorige zwangerschap dat die vd kruidvat en drogist eigen merk wel positief aangaven en die van clearbleu heel lang negatief, en was toch echt zwanger, mn jongste zoontje is nu alweer 3. nou ik duim voor je en hoop het echt voor je dat we je maandag mogen feliciteren! liefs,
Hoi dames, Allemaal van harte gefeliciteerd! Ik mag me ook toevoegen jippieeeeeeeeeeeee NOVEMBER 2008 MAMA'S 1.1-11-'08 Mammatje 35 jaar... 5de kindje...kalender jongen, denkt zelf jongen 2.1-11-'08Fio31 jaar 1e kindje kalender meisje denkt zelf meisje 3.2-11-'08Beppie197631 jaar 1e kindje kalender meisjedenkt zelf ? 4.2-11-'08Sophie 34 jaar 2e kindje 5.3-11-'08Maxje 25 jaar... 2e kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje 6.3-11-'08sasgirl25 jaar 1e kindje kalender jongen,denkt zelf meisje 7.5-11-'08Hummel 24 jaar... 1e kindje...kalender meisje, denkt zelf jongen 8.5-11-'08 AmyRose27 jaar 3e kindje kalender jongendenkt zelfjongen 9.5-11-'08Marisha 27 jaar 1e kindje kalender jongen denkt zelf meisje AFSPRAKENLIJST : Marisha 5-03-'08 ziekenhuis voor bloedproef, 18-03'08 afspraak eerste echo Sasgirl 10-03-'08 vk Hummel 12-03-'08 1e afpr. vk. Sophie19-03-'08 vk intake Maxje 21-3-'08 gyn voor echo, 26-3 eerste afspraak vk, 3-4 echo vk AmyRose 25-03-'08 1e afspr. vk. Beppie197631-03-'08 vk groetjes Fio
Hai Dame's Ik mag me gezellig bij jullie aansluiten..... heb vanmorgen en vanavond positief getest.... ik ben ZWANGER. Ben 9 November uitgerekend
NOVEMBER 2008 MAMA'S 1.1-11-'08 Mammatje 35 jaar... 5de kindje...kalender jongen, denkt zelf jongen 2.1-11-'08Fio31 jaar 1e kindje kalender meisje denkt zelf meisje 3.2-11-'08Beppie197631 jaar 1e kindje kalender meisjedenkt zelf ? 4.2-11-'08Sophie 34 jaar 2e kindje 5.3-11-'08Maxje 25 jaar... 2e kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje 6.3-11-'08sasgirl25 jaar 1e kindje kalender jongen,denkt zelf meisje 7.5-11-'08Hummel 24 jaar... 1e kindje...kalender meisje, denkt zelf jongen 8.5-11-'08 AmyRose27 jaar 3e kindje kalender jongendenkt zelfjongen 9.5-11-'08Marisha 27 jaar 1e kindje kalender jongen denkt zelf meisje 10..9-11-'08Ukkepuk078 28 jaar 1e kindje kalender ? denkt zelf ? Welkom allemaal ik weet het morgen zeker hoor. AFSPRAKENLIJST : Marisha 5-03-'08 ziekenhuis voor bloedproef, 18-03'08 afspraak eerste echo Sasgirl 10-03-'08 vk Hummel 12-03-'08 1e afpr. vk. Sophie19-03-'08 vk intake Maxje 21-3-'08 gyn voor echo, 26-3 eerste afspraak vk, 3-4 echo vk AmyRose 25-03-'08 1e afspr. vk. Beppie197631-03-'08 vk