hihihihi, inderdaad, champagne koud bij de eerste wee, mee naar het ziekenhuis. Broodjes fliet americain maken bij de eerste wee en ook broodjes rosbief
Ik drink geen alcohol, dus dat mis ik gelukkig niet. Kool/uien etc. kan zorgen voor extra krampjes, maar dat merk je snel genoeg. Het hoeft niet, maar kan dus wel. Wat voor kraamcadeau krijgt jouw man, Tipp?
hihihi ja ik ook en de champagne staat bij ons ook al koud in de koelkast @ zonnetje77, ik kreeg hem vorige week ook binnen, heb even met mn schoonmoeder doorgenomen waar ik het allemaal voor nodig heb... hihihi moesten er wel hard om lachen.
mijn man drinkt graag goeie cognac, en hij krijgt van mijn moeder een fles goeie, met een glas met daarin de naam en geboortedatum van het kindje gegraveerd
ik drink op zich niet veel alcohol, maar een glas witte wijn of een glas champagne drink ik best graag...
Echt waar? Ik had al het gevoel dat dit best eens met elkaar temaken kon hebben. Ze blijkt nu al +/- een jaar met deze blaasontsteking rond te lopen en ze zijn nu 1,5 jaar bezig met zwanger worden (zonder enig positief resultaat..) Aangezien onze zwangerschap ongepland is voelde ik mij dus een beetje 'schuldig' tegenover hen. Ik gun het ze zo verschrikkelijk. Het klopt inderdaad dat ze ook koorts heeft gehad, meerdere keren zelfs. Nou, ik hoop dat het allemaal nog positief voor ze gaat uitpakken.
Tipp Oooh, dat is een leuk idee! Kleinwonder Niet schuldig om voelen hoor, het één staat los van het ander. Zelfs als jullie nog jaaaaren hadden gewacht, had zij nog steeds die blaasontsteking gehad. Heeft ze dan nooit iets gemerkt trouwens? Gek eigenlijk. Nou ja, met een flinke kuur zal 't vast goedkomen, hopen dat ze daarna snel zwanger is.
Nee, weet ook dat ik me eigenlijk niet schuldig hoef te voelen maarja dat gevoel had ik (vooral in het begin) wel. Ze vinden het hartstikke leuk hoor dat wij zwanger zijn maar ik weet ook hoe ontzettend groot hun wens is. Ze heeft nooit echt 'pijn' gehad bij het plassen, ja misschien vorig jaar maar dat weet ze niet meer precies. Ze had alleen dat ze steeds hele kleine beetjes moest plassen, ziekerig, en buikpijn laag in haar buik. Naja, inderdaad maar hopen dat het kuurtje goed zn werk doet en dat ze over een tijdje ook zwanger mogen zijn.
Net weer naar de verloskundige geweest. Alles was goed. Hartje ging te keer. Het leek wel of de kleine de boel aan het verbouwen was, zo'n herrie. Krijg honger door jullie, vooral zin in een broodje zalm en een rozebiertje. Wilde net met de fiets naar het dorp, even naar de bieb en de supermarkt. Kreeg ik een lekke band. Moest dus lopen. :x Baalde hier zo van. Het ging vandaag best redelijk met mijn heupen. En nu stik ik weer van de pijn, even een stukje moeten lopen. Wilde nu vandaag eindelijk iets in huis doen, dat kan ik nu wel weer vergeten. Ga even plat en hopen dat ik straks nog iets kan doen. Groetjes MarielleB
Hai allemaal! Bedankt voor jullie felicitaties meiden! En buddy, bedankt voor je SMS Zoals jullie merkten ben ik er helemaal stil van geworden T gaat weer hard hier met dat getype van jullie zeg! En my god wat heb ik nu opeens een trek in carpaccio, filet americain en wijn...ohhhh, water loopt mijn bekkie uit sjeg... Ik zal idd ook eens mijn wishlist aan vriendlief doorgeven. Champagne mag ik ook best 1 glaasje van na de bevalling, alleen daarna weer stoppen als het met de BV wil lukken. @kleinwonder: wie weet dat zij straks op de dag van de geboorte van jullie kindje, goed nieuws hebben over een eigen zwangerschap, dat zou nog eens mooi zijn! @marielle: dat huis komt wel hoor! Doe maar gewoon lekker rustig aan en zet anders je vent maar lekker aan de bak. We hebben nog tijd zat, als het goed is! Ik heb overigens ook net een belletje gehad van de kraamzorg voor de intake. Ze komt 10 september langs. Meteen ff gewaarschuwd voor de rotzooi die ze tegen kan komen (ja, we gaan toch aan de badkamer beginnen), maar ze zei dat ik me daar helemaaaaaal geen zorgen over hoef te maken. Daar komt ze niet voor en ik ben binnen een half uur weer van d'r af, zei ze, hihihi. Sjow, en dan ga ik nu weer ff plat. Zal wel weer in slaap donderen. Hebben jullie dat ook, dat je na een middagdutje helemaal gebroken wakker wordt en echt 15 minuten nodig hebt om bij te komen? Tis heerlijk hoor, maar het lijkt een beetje op die dutjes die je vroeger op zaterdagavond voor het stappen deed
ik word altijd na mijn middagdutje heel erg fit wakker... Ik moet inderdaad wel even goed wakker worden, maar daarna ben ik echt lekker fit.. Pfoei... ik hoop dat 'mijn' kraamzorgdame ook zo makkelijk is
Pff middagdutje... ik zit nog steeds op mn werk, Mn collega moest eerder weg en ik moest langer blijven..,. ben gelijk bekaf.
Tipp leuk idee van je moeder. Kleinwonder hopelijk helpt de kuur voor je vriendin snel en wil het zwanger worden daarna snel lukken. We kunnen wel een menu vullen met al de lekkere hapjes die voorbij komen Marielle rustig aan hoor als je pijn hebt het huis komt wel denk aan jezelf.
Ja! Die terrasjes zonder witbiertje/roseetje etc... Bij het eerste zonnetje volgend voorjaar zit ik te genieten van een witbiertje of een prosecco... Ja, na de yoga was het inderdaad feest de hele avond! Vast omdat er zoveel potentiele vriendjes en vriendinnetjes in de buurt waren om mee te spelen Ohhh en middagdutje doen... klinkt zeker niet verkeerd!