November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    truste chebu... Je zal vast niks stuk gemaakt hebben... Niet van wakker liggen hoor...

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ga ook naar bed! Truste!

3. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Weltrusten, tot morgenmiddag. Nacht nr. 4 alleen in bed... zonder man... na zo'n rot-avond... bah...

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Sybje en Tipp: rustig dames, komt echt wel goed hoor voor dat de babies komen met die huizen van jullie! Volgens mij houdt je lijf dat wel in de gaten hoor! Let maar op. Zodra je helemaal genesteld bent in je vernieuwde stulpje dan krijg je de rust...

@ Janny: balen inderdaad dat je voor nope daar stond!
    En kan me indenken dat je kwaad was! Echt suf dat ze je dan zijn vergeten.
    Ik had vanavond ook een leuk incidentje bij de H&M zwangerschapskleding afdeling. Ik wilde wat shirtjes passen en dat mocht niet meer omdat ze gingen sluiten... en die muts ziet me dus eerst zeker 5 minuten door de rekken struinen... en niets zeggen. Bovendien, het was 20.49 op mn mobiel en die loopt nog voor ook.
    Heb de kleren op een rek gesmeten. Wat een trut....

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    knuffel marielle

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    truste meiden!

7. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    goedemorgen iedereen, ik heb wel gelukkig beter geslapen. ik ga over uurtje de trein pakken helemaal naar schiphol want mijn moeder is vandaag jarig.. ben er dus vandaag ff niet misschien vanavond als ik zin heb anders morgenochtend hihi.. rustig aan jullie he.

Janny pfff.. dat is echt rot dag heb jij gisteren gehad. bah.. nog eens bah. maar laat ze maar jou ff beetje betalen voor bezine terwijl ze niks hebben laten weten dat weekje verschuiven is

de rest weet ik het niet meer sorry....

fijne dag verder..

8. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Zo even een klein berichtje van mij.
    Vorige week toen het zo slecht ging met opa is er ook veel andere dingen gebeurt. Ik kreeg op 1 dag mijn kraampakket binnen, de geboortekaarten bestelt, een brief van de kraamhulp voor een intake gesprek (gepland op 4 september) en ik kreeg de wij jongen ouders met het berichtje erbij dat ik mijn blije doos op kan komen halen.

Over dubbel gesproken. De dager na was opa overleden. :(
    Mijn man zei al:"Zo is het leven de een sterft en de ander wordt geboren!"

Het kraampakket was weer net als de vorige keer. Weer van die heerlijke grote kraamverbanden. Ook zat er een kado bij. Een zak met lijnzaadpitten. Dit is om op te warmen in de magnetron. Ook zat er een zak bij om het dan in te stoppen. Ook zat er een klein aapje bij. Die heeft Rick nu even in gebruik tot de baby er is. Dan wilde hij het geven aan de baby.
    Gisteren weer wezen bloed prikken. eens kijken hoe het nu met mijn ijzer gehalte is. Dit horen we over 1 1/2 week als ik weer naar de vk moet.

Voor nu een fijne dag voor iedereen.

9. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    erg herkenbaar hoor tipp! heb ik ook! (en dan is t extra moeilijk als je nog nergens mee kunt beginnen omdat je nog moet verhuizen :( )

10. Ik heb ook wel eens last van die stress voor de babyspullen, en dat terwijl ik niet eens aan het verbouwen of verhuizen ben. Het lijkt allemaal zo snel te gaan en je hebt het idee dat je nog zoveel moet... Iedereen om me heen snapt niet waar ik me dan zo druk over maak :(

11. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen,

Vandaag heb ik een off day, kwam vanmorgen mn bed uit en wilde onder de douche gaan en toen ging het lampje weer uit. kon nog net op het toilet gaan zitten anders was ik op de grond gevallen. Vond het niet verantwoord om een half uur in de auto te gaan zitten naar mn werk, dus ben vandaag thuis gebleven. Gelukkig snappen ze het wel op mn werk.

Stres om de babyspullen heb ik eigenlijk niet omdat we wel zo'n beetje alles in huis hebben. Moet nog wel een paar dingen halen maar dat doe ik wel met mn moeder tijdens mn verlof.

12. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    @ukje bah dat klinkt niet goed zeg! goed dat je ff voor jezelf en de baby hebt gekozen! te lage bloeddruk ofzo de oorzaak?

13. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ja mn bloeddruk is al weken te laag, is al 2 x eerder gebeurt. Mn ijzer en HB zijn hoog dus er is niet veel aan te doen. Gewoon rustig houden en goed eten. Maar af en toe gaat het nog wel eens verkeerd.

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    sterkte uk, en pas je wel een beetje goed op jezelf en je beeb?

Ik heb redelijk geslapen... Mijn man werkt vandaag lekker thuis (heerlijk een eigen zaak) dus dat is wel gezellig :D

15. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    zo das flink balen dus! nou sterkte en beterschap hoor! dat je je snel maar weer wat beter mag voelen!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @uk : dat is schrikken ...doe maar lekker rustig aan hoor .....

ben blij hier te lezen dat er meer meiden zijn die bang zijn dat het niet opt ijd klaar is .....
    hoop dadelijk echt nog wel even te kunnen genieten van mijn verlof ....

@janny : ben je weer wat opgeknapt ?

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

@uk Dat is schrikken. Goed dat je thuis blijft vandaag doe maar rustig aan!

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen!

@Ukkepuk, oei. Gelukkig nog net op tijd de wc gehaald. Doe maar rustig aan vandaag!

Hier alles ok. Weer op het werk. Vanmiddag ga ik iets voor mezelf kopen. Zwarte crocs denk ik.

19. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Marielle, nooit een lekke ban, en als het niet uikomt krijg je m, balen dat je nu zo'n pijn hebt!

Janny wat suf zeg dat ze je voor niks hebben laten koemn, 20 km voor niks :evil:
    Heb je goed geslapen alleen?

Uk; jeetje dat is schrikken zeg flauwvallen, doe maar rustig aan!!

Wat raar dat je in de winkel niet meer mag passen 10 min voor sluiten, vreemd. Ik zou ook wel pissig zijn ja!

Wat raar dat we de bon voor de prenatal doos zo verschillend krijgen, ik heb de wij niet gehad vorige week.
    Schildje, heel dubbel he, nieuw leven, de dood.
    Toen mijn dochter geboren was, is een paar weken kater mijn oma'tje overleden, was zoooo blij dat ze haar nog gezien en vastgehouden heeft!

Ik moet vanmiddag weer werken, had me de hele week ziekgemeld en zou gister bellen over hoe het gaat. Ikz ei dat ik volgende week boventallig wil werken, zeiden ze dat ik vandaag ook wel kon komen :(
    Maar ja, is maar voor 4 uurtjes, van 2 tot 6

20. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Heb niet helemaal bij kunnen lezen, sorry hoor!
    @ukkepuk, ik heb ook een lage bloeddruk en neem als ik me zo voel een lik zout (je went er van zelf aan haha). Ik vertelde dit aan de vk en die had hier geen problemen mee. Gewoon blijven doen zei ze, dus het zal ook geen kwaad kunnen. en echt je voelt je direct een stuk beter!
    @ babyspullen. Wij hebben al veel in huis omdat we al een kind hebben dat scheelt. Maar bij de eerste had ik pas rond week 38 bijna alles geregeld!. Het komt echt goed hoor, enne stress is helemaal niet goed voor de kleine dus langzaam doorgaan. Komt alles van zelf af. Bedenk als je nu bevalt is de kleine echt nog niet thuis en heeft man lief genoeg tijd om alles te regelen! Maar het is natuurlijk wel lekker als alles af is!

Hier alles redelijk, heb heel veel last van mijn bekken, maar die staat ook weer scheef dus de fisio kan er wat aan doen. Voor de rest te druk eigenlijk. Vanavond bruiloft feest op het strand (bekken technisch gezien een drama!.

Deel Deze Pagina