aaarch.. stomme kat... een van mijn katten piest op het moment uit protest alles onder. Eens even bij de dierenarts informeren wat ik eraan kan doen
Jooze is het bij jullie wel een beetje lekker weer dan als je het strand op moet vanavond dat zal wel leuk zijn. Hier gister de blije doos opgehaald. Uk doe je rustig aan, vervelend als je ineens niet lekker word. Maxje stom dat je vandaag moet komen doe je rustig aan. je werkt ook in de kinderopvang toch welke leeftijd heb je? Hier net weer naar de fysio geweest het was geen pretje maar als het maar helpt. Ik heb een beetje last van mijn 'onderkant' zeg maar aan het bot langs de zijkant(beetje raar omschreven misschien) komt iemand dit bekent voor? Van mij mag het behang nu ook de muren wel op dan kan ik de accesoires kopen enzo lijkt me leuk.
is t een kat of een poes? Bij een kat is t meestal territorium drang. laten zien dat ie t heertje is. Meestal is dat bij katten die nog niet gecastreerd zijn, en dat is dan ook de oplossing. Alleen dat helpt niet altijd, wat nog wel es wil helpen is om peper op de plaatste waar ie piest te strooien. als de kat dan weer ruikt krijgt ie dat wat in zn neus en dat vinden ze niet zo pretttig. (kan geen kwaad voor de kat) Als t een poes is kun je indd beter naar de dierenarts gaan. Meestal zijn die dan ziek. (ik heb zelf ook 1 kat en 1 poes, vandaar dat ik t probleempje wel beetje herken)
Goede morgen. Hier lekker geslapen, duurde wel even voor ik eindelijk sliep. De kleine vond het blijkbaar leuk om op mijn blaas te trappen, kon dus steeds naar de wc :x En vanmorgen werd de kleine gelijk ook wakker toen de wekker af liep. Lekker even liggen spelen. Door jullie geklets over de cursussen ben ik een mailtje gaan schrijven naar de thuiszorg wanneer die van mij zou beginnen. Krijg ik net een mailtje terug dat mijn cursus pas op 16 sept begint en eindigt op 18 nov. Met een beetje pech beval ik tijdens de cursus :x . Baal hier ontzettend van. Wij hebben trouwens woendag de box opgehaald, daar ben ik wel heel blij mee. Ziet er nog goed uit en je kunt het helemaal inelkaar klappen. Hij staat nu nog in de gang. straks even mijn zusje bellen of ze morgen eerder wil komen om te helpen met de box naar boven te tillen. Ik kan dat niet en je moet echt met 2 man zijn. Ook kan ze dan helpen met de spullen klaar zeten. We hebben hier morgen een grote bbq. Met bijna al onze vrienden. Normaal gaan we altijd in december uiteten, maar dat zie ik niet zitten. dus wilden we het dit jaar zo doen. Heb er veel zin in, maar niet de energie om met stoelen en tafels te schouwen. Ga zo de boel poetsen en opruimen, want het is hier een puinzooi Aan mijn 2 katten heb ik ook helemaal niets. Enige hulp zou wel welkom zijn.. maar het enigste wat zij doen is slapen, eten en nog meer zooi maken. Uk: doe het rustig aan, he. groetjes MarielleB
het is een ex-kat van bijna 12 (ja gecastreerd, dus...)... Hm.. peper, dank je, dat ga ik eens proberen... Gelukkig gaat deze vloerbedekking er binnen 2 mnd uit.... En dan is die geur die hij achterlaat ook weg...
Thanks voor jullie lieve berichtjes, zit nu met de laptop op de bank en heb net drie boterhammen gegeten. En voel me nu we iets beter. l Over katten die de boel onder piessen, ik heb er ook last van. Wij hebben een mannetje en vrouwtje en ze zijn allebei geholpen. Als het mannetjes zijn zin niet krijgt piest hij de boel onder, Dat met die peper ga ik zeker een keertje probeer
erg he uk. Gewoon zo van "ik krijg mijn zin niet? Ik zal je terugpakken" Fijn dat je je iets beter voelt. Ik ga zo ook maar eens iets lunchen...
ja vindt het heel vervelend en daarbij kan die van ons ook nog eens deuren openmaken. We hebben op de deur naar boven al een ronde deurknop zitten want hij heeft al een paar keer in mn bed gepies op de deur naar de gang zit er nog geen dus piest tie dan in de wc op het matje. Echt vies.
Ook hier last van piesende katten we hebben er hier 5 (2 vrouwtjes, 3 mannetjes) en allemaal geholpen. Vooral één van de vrouwtjes betrappen we regelmatig... echt héél vies... me schoonmoeder heeft zelfs gedreigd ze weg te doen terwijl ze er erg aan gehecht is... Vandaag bij de Hans eindelijk een spencertje in maat 56 gevonden, met bijpassend polootje, Ik wilde dat graag voor de kerstdagen hebben
Ik herken jullie verhaal. Vooral mijn jongste kat heeft er een handje van, vooral dekbedden zijn favoriet. Ze mogen ook allebei dus niet meer boven komen. En verder een kussen van hun zelf is regelmatig nat. groetjes MarielleB
Hi Dames, Weet niet zo veel van katten (alleen gehad als kind), alleen deuren open maken zet de klinken omhoog (onze katten kregen ze uiteidnelijk nog tseeds open, maar dat schijnt uitzonderlijk te zijn). En nee ook hier is het weer niet echt veel soeps dus dat feest op het strand ik weet niet. Tot 12 uur ook met strandtent maar daarna zouden we aan de zee wijn gaan drinken (eigenlijk voor mij niet erg als het slecht weer is dan kan ik dan lekker naar huis!). Wat leuk iets bendenken voor de kerstdagen helemaal niet aan gedacht (dat dat zo snel na de bevalling zou zijn zeg maar)! Alleen weten wij niet of het een jongen of een meisje wordt, maar zeker leuk om over na te denken! Jooze
Je hebt na de bevalling natuurlijk ook nog even om te kijken, als ik 2 weken overtijd ben, is het 1,5 week voor kerst dus dan geen tijd meer om te winkelen Ik ga weer werken tot 21.00 *zucht*
Mogguh/Middag! Even een dikke knuf voor iedereen! Lees dat er best veel zijn met vervelende kwaaltjes en ik klop maar weer extra af dat het bij mij goed gaat. Heb alleen last van een lekkende tiet, alleen de rechter, als ik op mn rechter zij lig (naar vriend toe) (ik slaap altijd bloot) dan zit er soms opeens een natte plek in mn laken Normaal slaap ik op linkerzij en daar heb ik het nooit... Ik zei al tegen hem: je roept een toeschietreflex bij me op... ik wil je voeden... Anderen ook die dit hebben? (als ik erin knijp komt er niets uit...)
@go4baby : ik lek nog niet ....wel opgedroogde stukjes en zo dat wel .... @ik had hier gisteren opeens ook pis in de kattenmand ...weet nog niet of de kat dat heeft gedaan of de hond van de buren want die was er toevallig ook ....
katten zijn gewoon zo arrogant dat ze dat soort geintjes gewoon veel uithalen. Ik wil ook niet meer dat die van ons nog boven komen... En deuren openmaken kan ie gelukkig niet... Bah... ben overigens wel blij te horen dat ik niet de enige ben die er last van heeft