Janny Irritant zeg, sta je daar voor niets! Jaki Van harte gefeliciteerd met je moeder! Schildje Wat een emotionele achtbaan is het dan hè? Zoveel leuke dingen en tegelijk heel verdrietig afscheid te moeten nemen van je opa. Trek je het wel een beetje? Ukkepuk Gelukkig dat je je weer goed voelt. Klinkt wel eng als je je zo beroerd voelt dat je (bijna) flauwvalt. Over piesende katten.. Ik heb ook zo´n zeikerd. Als madam zich maar een klein beetje achtergesteld wordt, als de bak te vies is, als ze meer aandacht wil, allemaal een reden om te gaan piesen. Gek word ik er van! Ik heb nu Ecodor in huis gehaald, dat haalt de lucht gelukkig grotendeels weg. Alleen stinkt nu m´n hele gang... binnenkort maar een nieuwe inloopmat kopen. Blaasontsteking heeft ze helaas niet, was ´t maar waar, dan was een kuurtje genoeg. Marielle Mijn cursus begint maandag en duurt tot mijn uitgerekende datum of de week er voor... hetzelfde als bij jou dus ongeveer. Hier nog geen lekkende borsten trouwens. Wel grote borsten... daar heb ik 29 jaar op gewacht, en nu vallen ze niet op doordat m´n buik zo enorm is! Dat is toch niet eerlijk?!
Hier nog geen lekkende borsten trouwens. Wel grote borsten... daar heb ik 29 jaar op gewacht, en nu vallen ze niet op doordat m´n buik zo enorm is! Dat is toch niet eerlijk?![/quote] Hoi san: dat ken ik. Heb er ook 29 jaar op moeten wachten en nu valt het ook niet meer op. Alleen mijn man vind het prima zo groetjes MarielleB
Ja, inderdaad! Ik ga ook naar Marithe. Maar jij bent dus afgebeld? Nu ga ik me echt afvragen of ik daadwerkelijk op de lijst sta. Wat leuk dat ik je dan daar ga zien! Wat grappig! Doe je een naamkaartje op? Hihi.
sybje fijn dat de uitslagen goed zijn! Dames succes met de katten. Janny anders toch even achteraan bellen als je twijfelt of je op de lijst staat. Jooze hoop voor je dat het droog is hier is het somber weer met regen. Leuk he al die grote verbanden enzo in het kraampakket bij ons zit er ook een kadootje bij dat is dan wel weer leuk.
Huh. de melk druipt van de geverfde deuren door lekkende borsten? Ik ga maar even slapen denk ik. Ik lees vanalles scheef.
nou meiden, wat een rustig kapperbezoekje had moeten worden, werd iets anders... Bij de kapper was alles supergezellig (mijn moeder en mijn man werden ook meteen door hem geknipt ), daarna nog even de miss etam in... Leuk vest gevonden, en 2 buikbanden , daarna ijsje gehaald. Toen we bij de fietsen terug kwamen (die stonden aan de gracht), zag ik een duif in het water liggen. Dus ik op mijn knieeen op de kade, beest uit het water gevist. Ondertussen belde mijn man de dierenambulance... Of we hem even langs konden brengen (20 min. fietsen!). Dus duif in de fietstas en wij naar de dierenambulance. Daar is het beessie in een kooi gezet met een warmhoudlamp, een bakje water en wat voer. Als het goed is is ie over een dag of 5 opgeknapt en zetten ze hem weer uit... Ik heb ook het dossiernummer van het beest gekregen, voor als ik wil weten hoe het gaat Daarna maar meteen boodschappen gedaan... Nu ligt er makkelijk pizza in de oven
ik weet niet waarom maar ik moet er om lachen ....ik krijg er beeld bij ...sorry tipp klinkt zo grappig ...hopelijk heb je een rustig avondje
ik hoop het ook. Het was ook best grappig. Al was het beestje heel erg zielig (zat echt heel erg te bibberen en te trillen)....
haha tipp goed gedaan! Meiden tot morgen wij gaan vanavond op visite bij mjn schoonouders! Fijne avond!
Bleuhhh, ik verveel me. Ik heb geen zin om huishoudelijke dingen te doen. De winkels zijn dicht dus ik kan ook niet gaan babyshoppen. Kleertjes wassen vind ik nog veel te vroeg (die ruken muf over 12 weken). Ik verveel me eigenlijk niet heel vaak, iemand nog tips wat leuk is om te doen?
@San79 emotionele achtbaan .ja dat kun je wel zeggen. Het gaat redelijk goed nu. Ik heb dan het afscheid gehad en tot nu toe gaat het goed. Het zal wel even raar zijn als ik weer bij mijn oma kom. Dat zal dan de eerste keer zijn zonder dat mijn opa er is. Maar voor nu gaat alles goed. Ik denk dat mijn vader, tante en oma er meer moeite mee hebben. Ik lees iets over lekkende borsten . Nou sinds 2 weken komt er af en toe een druppel uit zetten. Had ik met de vorige zwangerschap helemaal niet. Nu als ik er zelfs in knijp komt er wat uit. Heel erg grappig hoe een zwangerschap kan verschillen.
Tjeempie, je kan ook verwend worden met de kraampakketten! Er staat met koeieletters op de brief "Kraampakket Luxe". Komt vast omdat ik aanvullend zorgpakket 4 heb (Menzis/Confior) i.p.v. basisverzekering of pakket 1,2,3. Er zitten heel veel cadeautjes in: - een knuffelaapje - baby-bodylotion - baby-shampoo - baby-massage-olie - baby-bodymilk - baby-schuimbad - 2 flessen handzeep - een hele grote tupperware-bak (ideaal voor wasgoed) - een magnetron-kruik waar pitjes in zitten (ecru met een aapje er op) - een kruikenzak van fleece-stof (ook ecru met een aapje er op) - verder alle medische noodzaakjes Nou, wat ben ik verwend he? Meiden, allemaal van verzekering overstappen! Hihi. Ben benieuwd hoe 'goed' mijn aanstaande kraamzorg dan moet zijn. Haha, grapje.
@Janny, zo, da's lekker! Klinkt echt goed! Ik krijg hier de meeste dingen van het ziekenhuis (onelegante onderbroeken, verbanden etc).
@janny: wowie, dat is wel erg uitgebreid. Heb je wel ook ff gecheckt of je al het medische erin hebt zitten? @g4b: ik heb IZA en je krijgt er een badjasje in, ecru met rood, ik ben er niet zo kapot van, maar dat zal persoonlijk zijn. Op zich is het wel een geinig ding, alleen erg groot...denk dat ze d'r over een paar jaar pas in past Sjow, wij hebben de tegels besteld en beginnen zo langzamerhand alles te verzamelen voor de badkamer-verbouwing. Ik ben toch wel erg benieuwd hoe ik dat gehak en gebeitel ga ervaren straks... Was het maar vast oktober...
Ja, vind het pakket ook erg leuk! Enneh, of alle medische dingen erin zitten maakt me niet zo heel veel uit. Ik moet toch in het zh bevallen en daar krijg ik alle nodige dingen. Die onderleggers voor op je matras en die 2 mega-pakken kraamverband zijn natuurlijk wel handig. Enneh Kersje, jullie gaan toch maar voor de bevalling beginnen met de badkamer dus? Heb je alles wel lekker klaar voor het kleintje er is he?
@chebu : ai daar ben je lekker mee ......laat je benen even in masseren door je mannetje kan flink vervelend zijn de hele nacht
Klinkt goed zo´n superdeluxe kraampakket! Iets heel anders: heeft hier iemand maat S/M en interesse in een bruin doorschijnend shirtje met borduursels (mt M) en/of een zwart-wit-grijs jurkje/tuniekje (mtS) ? Ik heb een hele stapel zwangerschapskleding van m´n schoonzus gehad, maar ik pas het niet. Deze 2 dingen heeft ze praktisch nooit aangehad dus ´t is zo goed als nieuw. (de rest zit in de zak van Max) Ik hoef er niets voor te hebben maar vind het gewoon zonde om weg te gooien. Foto´s staan in m´n album.