@ Janny: zo jij bent inderdaad verwend met zo'n pakket! @ Kersje: hihi weer een bouwvakkert erbij Ik zou blij zijn als de badkamer straks klaar is. Ziten al ruim een maand zonder... Ik heb ook heel wat muurtjes schoongebikt (het zware sloopwerk niet hoor) maar ging nog prima.. Enne als dat badjasje niets is... maken we er toch gewoon een badmatje van voor in die nieuwe badkamers van ons @ chebu: he bah! Vervelend. Ik hoorde laatst bij de zwangerschapsyoga goede oefening ervoor maar weet niet meer welke omdat ik er zelf geen last van heb... Zal volgende keer beter voor je opletten! Ik heb trouwens wel veel goede verhalen gehoord over die ziekenhuis onderbroeken. Truste allemaal, lekker slapen iedereen!
@ Janny wat een leuk pakket zeg! Ben benieuwd wat ik krijg iemand al een CZ pakket gehad? Hier nog geen lekkende borsten, ook geen korstjes... Vanmorgen schoot wel voor het eerst de kramp in me kuit... sloeg me man bijna uit bed hahahaha
Echooooooooooooooooooooooooooooo Echoooooooooooooooooooooooo Echoooooooooooooooooooooo Echooooooooooooooooooo (waar is iedereen?)
Ik zie scheel van de vermoeidheid nu! Alle laatste dingen klaargemaakt en ingepakt voor onze vakantie... vannacht om 3.50 staan we op om richting Schiphol te gaan! Denk dat ik een hoop ga slapen in het vliegtuig... Ben over een ruim een week weer van de partij, misschien dat ik tussendoor nog een paar keer een computer vind...
@Whabbit: Wacht op mij! Ik zit nog niet in je koffer! Als ik niet meer voor 3 uur vannacht bij je ben, wens ik je in elk geval ontzettend veel plezier! Ben heeeeel jaloers! Haha. @Chebu, he bah, wat vervelend. Hopelijk worden ze snel weer wat rustiger! @San, vind het heel aardig van je, maar helaas zal ik er niet in passen. Heb maat 42 en dan wordt s en m aardig klein. Hopelijk kan je er iemand anders blij mee maken! Ik ga ook naar bed. Krijg m'n mond niet meer dicht van het gapen. Tot morgen en alvast een fijn weekend!
Whabbit, een hele fijne vakantie en rust lekker uit. Chebu, helaas pas ik er ook niet in, zit voor het eerst in mijn leven op maat L , ik ben dan ook al 21 kilo aangekomen Hier ook last van lekkende borsten, bij mijn zoontje had ik dat niet. Ik draag al een paar weken die compresoren in mijn bh o ja mijn kraampakket van de vgz heb ik donderdag binnen gekregen en die van de pranatal gaan wij morgen ophalen
@Janny - leuk pakket is het van de menzis he! Zo'n pakket heb ik ook gekregen. De kruik die je kan opwarmen in de magnetron vind ik ook heel erg leuk. Hier alles goed alleen een beetje vroeg wakker door zoontje lief. Die was om 5:45 al weer wakker om te gaan plassen. Ja, dan kun je dus niet meer slapen. Vanmiddag maar proberen wat slaap in te halen.
morge meiden ...... @whabbit fijne vakantie ! @all : wat een waardeloze nacht zeg ....viel pas na 05.00 in slaap en zit nu weer recht op .......het heeft hier het grootste gedeelte van de nacht geonweert en geregend ......en laat ik daar nou bang voor zijn ...had er een au buik van ,...ggrr
Sybje dat was een kort nachtje. san erg leuk dat jurkje maar ben bang dat ik er niet in kan de ene keer past s wel en de andere keer niet. Wil ook wel iemand voor positiekleding mijn spijkerbroeken beginnen te strak te zitten dus moet nog op pad voor een andere broek, vind ik shoppen niet erg maar vind het voor positiekleding een beetje zonde. Whabbit je bent al weg maar een hele fijne vakantie! Ik heb eindelijk weer 2 nachten aardig geslapen wel naar de wc maar dat hoort erbij, heerlijk.
Hoiiiiiiiiiiiii allemaal! @janny: we gaan toch aan de badkamer beginnen idd. Lijkt me beter om het nu maar gedaan te hebben! @G4B: ik ga niet beitelen en hakken hoor, haha! Ik vind het erg knap dat jij het nog doet, maar voor mij zit dat er sowieso niet in momenteel (veel bekkenklachten). Maar mijn vent is (wel) heel handig, dus die gaat lekker met zijn pa en wellicht mijn vader aan de slag! Nou, wij wilden vandaag gaan BBQ-en, maar er hangen behoorlijk wat buien in de lucht. De hele week roepen dat het weekend mooi wordt en dan vrijdagochtend wakker worden met de mededeling dat het weekend toch wél slecht is...godsieknotsie! Dus nu maar wraps maken, is ook niet zo moeilijk om in elkaar te flansen voor mijn familie. Iedereen een fijne dag en denk eraan 'Begin de dag met een dansje...begin de dag met een lach....'
lastig he, kleren die niet meer passen, ik heb het ook, de kleren van mijn 1e zijn ook bijna allemaal te klein (broeken) omdat ik natuurlijk een stuk zwaarder begon dit keer. Ik heb veel dingen gekocht in de opruiming en bij de miss etam outlet, en wat op mp. Geef niet teveel uit, wel veel t-shits gekocht, maart die kan ik na de zwangerschap ook nog wel aan
Goeiemorgen. Was vanochtend in paniek. Heb slecht geslapen en daardoor hoofdpijn. Liet ik met mijn domme hoofd een doos cornflakes omvallen. Alles onder de tafel. Dus ik met stoffer en blik onder de tafel. Krijg ik me toch gigantische lichtflitsen voor mijn ogen. Ik kon helemaal niets meer zien! Ben even gaan liggen, maar was wel heel erg in paniek. Vervolgens nog een harde buik. Nu weer een beetje normaal. Ik had erge honger. Misschien komt het daardoor?
goede morgen Vannacht redelijk geslapen. De kleine vond het namelijk nog niet nodig om om half 12 te gaan slapen, na een hele dag al flink actief geweest te zijn. En iedere keer dat ik naar de wc moest werd hij/zij ook weer wakker en begon gelijk weer met verbouwen. Alleen nu ik eindelijk op ben slaap hij/zij. Is een beetje moe denk ik van al het werk. Maarja ik ook en ik denk dat ik straks even ga liggen. Mijn zusje komt hier straks helpen met alles klaar zetten voor de BBQ, er komen zo'n 15 man. De eerste cake staat nu al in de oven, een lekkere chocoladecake met echte stukjes chocola =P~ . En straks moet de 2e nog, dit is een roombotercake. Het komt trouwens gewoon uit een pak en ik hoef er alleen water bij te doen. Ben niet zo'n keukenprinses groetjes MarielleB