De kleine was jou dus erg aan het plagen... Gelukkig slaap ik er doorheen als hij trapt 's nachts. Die cake klinkt wel heeeeel lekker, mmmmm
goedemiddag... was ik ook weer eens! gisteren gewerkt en daarna bij mijn ouders vertoeft. hebben alvast wat dingetjes gekocht om mee te nemen op vakantie aan boodschapjes. volgende week vrijdag vetrekken we met de camper. ben er dan 2 weken niet.
vanmiddag even met mijn zus de stad in.. even kijken om een nieuwe broek. Groei overal uit! ook even kijken voor weer even wat leuks voor op tafel ofzo. even weer een interieur boost!
oh heerlijk 2 weekjes weg, blijf je in NL? Ja erg he, overal uitgroeien, ik heb expres alleen dingen gekocht 'op de groei', een maatje te groot. Had ook wat via een webwinkel besteld, maar is helaas allemaal te klein, terugsturen is bijna duurder dan ze waren, dus probeer ze maar teverkopen via mp
als het mooi weer is gaan we met de camper rondtouren in belgie, luxemburg en duitsland en als het weer ons in de steek laat gaan we meer richting frankrijk
voor we vertrekken gaan we eerst nog met mijn fam naar de efteling. zitten daar in een huisje in de buurt voor een lang weekend. vanuit daar gaan we gelijk door met de camper.
Heerlijk jootje vakantie! Ik heb het er al op zitten helaas ben alweer twee weken aan het werk. @marielle jeetje wat een hoop werk voor je! Veel plezier met de BBQ! Ik had gisteren dat ons kleintje om 5 uur smorgen wakker werd en ik dus ook en hij had helemaal geen zin om weer te gaan slapen haha
@wendy, Ik hoef bijna niets te doen. Laat alles door mijn man doen en straks komt mijn zusje nog helpen. Ik lig veel op de bank om mijn laaste stuk van het boek uit te lezen. groetjes MarielleB
ze zeggen wel eens dat je iemadn onder het behang kan plakken ...maar kun je ook iemand onder een laminaatvloer timmeren ? echt waar die vent van me gaat er onder .....
Je kun ´t proberen, maar ik zou wel opletten voor evt. onstane hobbels. Ik heb net 4 boeken met geboortekaartjes opgehaald bij de drukker... wat zijn er toch verschrikkelijk veel lelijke kaartjes!
Succes met de kaartjes, San. Ik doe dat wel in mijn verlof. Ik heb al de hele dag zo'n verschrikkelijke hoofdpijn. GRRR. Ik ga nog maar even liggen.
Ow das heerlijk. Wij krijgen vanavond ook visite maar ie komen gelukkig pas na het eten haha! Ben echt moe van het werken in de schuur maar ik vond het wel leuk om te doen haha...
mmmhh vloer was al af toen ik thuis kwam ...beetje jammer ..maar gelukkig was ik afgekoeld .... heb hier ook 5 boeken met geboortekaartjes staan ....en ik kom er echt niet uit ...drama !
Maxje, nog bedankt voor je reactie. Ja verder gaat het wel goed met mij hoor. En met jou ? Ik houd het hier alleen niet meer bij. Vind het wel jammer want voorheen ging dat wel goed. Maar nu wordt er zoveel geschreven dat je minstens een paar keer per dag hier moet lezen om het bij te kunnen houden. En dat lukt me niet... Vandaag echo gehad en alles was goed ! Ons meisje weegt al 1490 gram Dat is gem een gewicht bij 31 weken ! En haar beentjes lagen een week voor op schema hihi. Verder vind ik het wel lastig dat alles hier in Turkije anders werkt dan in Nederland of Belgie. Alles wordt veel minder gecontroleerd, zolang je je goed voelt en geen bloedverlies hebt is er niks aan de hand Ik moet dan ook gewoon over 4 weken pas terug en daarna weer 4 weken later Beetje vreemd toch, iedereen moet toch in het 3e trimester vaker op controle :
Hi Dames, Alleen deze blz bijgelezen. @Tatlim, ik moet nu eens in de 3 weken op controle en ik zou best minder willen hoor! Het gaat nergens over even bloeddruk en hartje en je staat weer buiten. Maar je moet die afspraak wel inplannen! @Geboortekaartjes, echt nog helemaal niet mee bezig, maar dat zal wel komen. Weet inderdaad van vorige keer dat we ook maar weinig kaartjes echt leuk vonden haha Zelf heb ik de bruiloft overleefd! Was eerst een drama om er te komen maar het feestje was heel leuk! Nu alleen een bekkenkater! Maar dat zal over een paar dagen wel weer minder zijn! Jooze
Ik ben net wakker en ik heb nog steeds verschrikkelijke hoofdpijn. Als het niet weg gaat, ga ik morgen of maandag naar de dokter. Ik heb normaal nooit last van hoofdpijn.
@Sybje, kan dat zo snel veranderen? Vorige week was ie nog goed. Ben net goed naar de wc geweest. Hoofdpijn is wel wat minder. Ben ook zo verschrikkelijk moe van de werkweek. Ik ga maandag gelijk naar de gyn. Toch maar alles even laten checken.