Pff geboortekaartjes.. Wat moeilijk zeg idd veel lelijke kaartjes, we hebben er nu 1 gevonden waarvan we denken van die moet het worden. Ik heb ook het menzis pakket gehad alleen zat er bij mij een badcape in, zon kersenpit kruik is ook wel erg makkelijk trouwens. Wij hebben het kamertje nu zo goed als af, vandaag de gordijnen opgehangen.
@chebu : het kan wel heel snel veranderen , maar ik wou je niet bang maken dat is niet de bedoeling ....zou maandag even naar de gyn gaan als ik jou was , voor nu neem lekker 2 paracetamols , drink veel zodat alle afvalstoffen uit je lichaam gaan en kruip lekker onder de wol
@Sybje, nee hoor je maakt me niet bang. Ik loop me de hele dag zelf op te fokken. Ik denk dat ik zelf ook oververmoeid ben. Ik merk aan alles dat mijn lichaam niet meer wil. Ga maandagochtend gelijk naar de gyn.
Chebu bel je verloskundige even, zij kan je vertellen wat je het beste kunt doen. Zo gek is dat niet, daar is ze tenslotte voor!
Bedenk me net dat je die in Duitsland niet hebt... Heb je daar iets van een SEH bij ´t ziekenhuis of een dokterspost? Ik zou in elk geval iemand bellen en je na laten kijken. Liever voor niets dan dat je wel iets hebt en te lang doorloopt. Zo´n zorgen maken is ook niet goed voor je. Sterkte!
@chebu : ze kunnen beter om je lachen dan om je huilen ....bel even naar het zh of zo meis ...het klinkt niet als of dit de goede kant op gaat ...volgens mij ga je er een beetje aan onder door .....dikke knuff hoor ...hoop dat je je snel beter voelt !
Hi Dames, @Chebu, als je nog steeds last hebt gewoon bellen. En als je inderdaad oververmoeid bent, niet werken enzo maar gewoon een week op je bed liggen filmpje huren en uitrusten! Dat is goed voor je. Jooze
morgen... hier toch aardig vroeg wakker, voor het tijdstip dat ik erin lag.(half 10 en heb zelfs al gedoucht)...wilde gisteren rond 12 uur op bed gaan, maar toen ik de kastdeur open deed dacht ik wat een bende. heb de hele kast uitgespit, kleding gepast, wat niet meer pastte naar zolder gebracht. Op zolder vond ik nog 1 dikke volle wasmand schoon wasgoed. Dat gelijk ook maar opgevouwen. dus kast is weer netjes, alles netjes opgevouwen en al met al lag ik 2 uur in bed. zou mijn nesteldrang dan toch zijn begonnen?
haha, ja inderdaad. mijn vriend vroeg zich ook al af waar ik mee bezig was.. gisteren nog te shoppen geweest. zou een broek kopen, maar kwam met 3 truitjes en een buikband thuis
Goedemorgen ladies! @chebu: het word echt tijd om het veeeeeeel rustiger aan te gaan doen meid. Je klinkt alsof je echt op raakt en dat alleen al is gewoonweg niet goed voor jou en je beeb. Waarom werk je nog steeds zoveel? Je moet gewoon toch nog een keer de confrontatie aangaan op je werk hoor. Dat is waarschijnlijk een van de grotere oorzaken dat je je nu niet goed voelt. En ook al is het nog maar een paar weekjes, je trekt het gewoonweg niet. Mijn arbo-arts zei heel terecht 'Iemand heeft ergens een gemiddelde grens getrokken dat zwangere vrouwen door kunnen gaan tot 6-4 weken voor de bevalling (in NL iig), maar dat geldt gewoonweg niet voor iedere vrouw!' En laat je idd ff checken in het ZH. Het zou ook kunnen dat de huidige weersomstandigheden en -omslagen met je hoofdpijn te maken hebben. Wij hebben er ook erg last van. Is je man wel thuis trouwens? @jootje: dat is een behoorlijke nesteldrang actie ja, hahaha! Tot 2 uur vannacht, gekkie! @sybje: ligt je vent toch maar niet onder de vloer? @tatlim: je moet gewoon een paar blz bijlezen, als er echt schokkende dingen gebeuren dan pik je die echt wel op. En die controles zijn fijn als je je wat onzeker voelt, maar echt supernoodzakelijk ook niet hoor. Het is momenteel eens in de 3 weken, dus dat scheelt niet eens zoveel als met Turkije. Is het daar wel lekker weer trouwens? Wij hebben gisteren de familie op bezoek gehad met het eten. Best wel druk geweest en vandaag doe ik dan ook ff lekker helemaal niets. Mijn vent is werken en ik lig nog in bed, heeeeeeeeerlijk! Vanmorgen voordat ie wegging heeft ie nog ff een ontbijtje op bed gebracht, dus ik hoefde er ook nog niet uit, echt super! Denk dat ik zometeen maar eens ff eruit ga en heel langzaamaan op ga starten. Kheb nog een aardige stapel tijdschriften liggen, dus dat komt helemaal goed Jullie nog gezellige/leuke plannen vandaag?
hee meiden, gisteren het 25 jarig huwelijksfeest van mijn schoonmoeder gehad (2e man ), vandaar mijn afwezigheid... Het was supergezellig, maar ook wel erg druk en vermoeiend... Nu heb ik dus hoofdpijn Mijn man is druk aan het schilderen (plafond babykamer), ik ga denk ik zo even de stad in. Heb mijn afhaalbon voor de prenatal doos in mijn mail gehad, en ik kan eigenlijk niet wachten om ehm op te halen , en laat de prenatal nou op zondag open zijn hier
Wij gaan straks de route naar ´t ziekenhuis verkennen Mijn man heeft een heleboel talenten, maar hij heeft een richtingsgevoel van niets. Dus om te voorkomen dat we op het moment suprème er achter komen dat hij het toch niet helemaal kan vinden gaan we het vooraf een paar keer rijden... Ik weet niet of ik op dat moment namelijk wel zo goed in staat ben om hem vriendelijk de weg te wijzen
nou ja..had beloofd dat ik mee zou gaan vissen... neem wel een stapel flair's mee en dan vermaak ik me ook wel weer. rustgevend gekabbel van water op de achtergrond, als die vissen en maden maar uit mijn buurt blijven vanaaf even naar mijn schoonouders om een bakkie. ze zijn even een weekje met vakantie geweest en weer thuis. ze vinden het altijd zo gezellig om eens in de week te klaverjassen met ons
Oh is het koopzondag in Leiden? Misschien kan ik mijn moeder overhalen tot een shopmiddag En gefeliciteerd met je schoonouders Tipp!
Ja hij heeft het zo erg... als we een winkel in gaan, weet hij als we er uitlopen echt niet meer van welke kant we kwamen. Lastig hoor
nou, ik had nog helemaal niks gehoord. ook de wij nog niet ontvangen. dus ik een mailtje gestuurd, krijg ik vrijdag mail terug dat mijn aanmelding niet bekend was bij hun :x terwijl ik wel een besvestigings mailtje daarvan had! gelijk maar weer terug gemailt! ik wil die doos natuurlijk ook!