November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    @Zonnetje: Leuke meubeltjes zeg.

Hier alles goed, wel moe na zo'n feestje. Was erg gezellig, een hele geslaagde avond.
    Moeten dadelijk naar een 40 jarige bruiloft van een oom en tante. Heb er wel zin in. Maar we hebben daar weer een BBQ. Zit nu nog vol van gisteravond. Ik denk dat ik na vanavond voorlopig geen BBQ meer kan zien of ruiken :rolleyes: .
    Hopelijk gaat het dadelijk goed met mijn heupen en zo, dan kan manlief gewoon drinken. Auto rijden doet namelijk best wel zeer en als ik er al last van heb dan rijd mijn man terug, maar mag hij bijna niets drinken. En hij doet al zo veel voor me.
    Ga nog even liggen. Kom morgen wel weer even langs.

groetjes MarielleB

2. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ja, ik had al even op hyves gekeken of er ook een foto van je stond. Mocht ik je niet herkennen, moet je mij even aanspreken hoor! Zie je donderdag! Gezellig!
    Oja, en leuk dat je zus mee gaat. Ik kom alleen. Leek me niet iets voor mijn man om mee te gaan, haha.

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Vind het ook heel mooi geworden zonnetje!

Zag net op de Lief! site dat wij ook een winkel in de stad krijgen binnenkort! Heel leuk :D

4. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hi meiden! Allemaal lekker weekend aan het vieren? Winkelen, klussen, enz. Hier ook lekker bezig.

Ben gisteren de stad in geweest. Heb een heel leuk positie-kleding-setje (met nieuwe laarzen!) gekocht bij Miss Etam. Wanneer ik het draag, zal mijn man wel even een foto maken zodat ik hem hier kan plaatsen. Zien jullie gelijk mijn buikje.
    Voor de rest kon ik het natuurlijk niet laten om een paar stoere kleertjes voor ons toekomstig zoontje mee te nemen. Ohw, dat is zo verleidelijk he? Moest toch nog een kraamcadeau voor een vriendin kopen.

Heb vannacht een hele mooie droom gehad. Ons ukkie was geboren en lag bloot bovenop mijn buik. Ik kon hem alleen maar knuffelen, kusjes geven en ruiken. Dat was zo genieten! Toen ik vanmorgen wakker werd, moest ik mij eerst bedenken dat het nog helemaal niet zover is... haha. Het leek zo echt allemaal! Oja, en volgens mijn droom, beval ik op 26 november. We zullen zien.

Allemaal een heel fijn weekend! Doe het rustig aan en denk goed om jezelf!

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ben benieuwd Janny!

leuk he kleren shoppen :p

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik vind je meubels echt prachtig!

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Veel plezier tipp!

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Veel plezier vandaag en rustig aan he meid! tot morgen :)

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Heb net twee nieuwe foto's geplaatst van mijn buikie ;)

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Blegh, heb nog steeds hoofdpijn. Al minder dan gister, maar toch.

Ok, ik ga nog even verder liggen.

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    MOOI buikje wendy!

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @chebu : ooh meis bel morgen nou even .....

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    knuffel chebu

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @wendy : mooie buik zeg .....

ik heb helemaal geen buik naar mijn gevoel ...maar dat zal wel aan het afvallen liggen ...weeg nog steeds wat ik voor de zwangerschap woog op 1,5 kg na ...misschien dat het daar aan ligt ...

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Zonnetje leuke meubeltjes zeg!

Chebu toch maar even bellen morgen!

wendy mooie buik heb je.

Donderdag gaan ze aan onze babykamer beginnen hoop dat het snel klaar is en dat dan de meubeltjes snel binnen zijn.

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    zoo...weer terug van weg geweest.
    ben met mijn vriend mee wezen vissen.
    naja hij vissen, ik met boekies ernaast :)
    wel lekker tot rust gekomen, want voelde me nogal opgejaagt. wil ineens van alles tegelijk terwijl dat helemaal niet hoeft.

t'was wel erg koud aan de kant van het water.

17. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @zonnetje: geweldige meubels zeg!
    @wendy: mooi buikie hoor :)
    @chebu: rustig aan meis, anders voor de zekerheid toch maar even bellen.

18. zonnetje77

6 jul 2008
    95
    0
    0
    dankjulliewel! leuk dat jullie ze ook leuk vinden! :)

wendy, mooie buik heb je!
    en chebu, heb je wel vaker hoofdpijn? drink je genoeg water? ik heb gemerkt dat ik af en toe heel moe ben, een paar dagen lang, dan is de baby heel rustig, dan krijg ik een dag met heel veel hoofdpijn en daarna is m'n buik ineens een stuk dikker. dat heb ik nu al 4x gehad op precies dezelfde manier, dus ik denk dat dat met een groeispurtje te maken heeft ofzo. wie weet is er ook wel zoiets bij jou. maar als je je zorgen maakt, zou ik zeker even je vk bellen. dan ben je in ieder geval van je zorgen af.
    succes he!

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Zonnetje, hele mooie meubels! Dat heb je knap gedaan! Ik vind die randen zo mooi!

@Wendy, mooi buikje! Het lijkt al helemaal echt he?

@Chebu, wat vervelend he, meid! Ik hoop voor je dat de hoofdpijn vanavond nog volledig weg trekt. Doe maar rustig aan!

@Sybje, dat heb ik nou ook, dat gevoel over mijn buik. En ook hier nog niks aangekomen. Zit ook nog steeds op hetzelfde gewicht. Sinds ik gisteren echte zwangerschapskleding heb (zie foto in album) kan er eindelijk een buikje ontdekt worden. Draag jij al zwangerschapskleding? Dat kan het verschil wel maken, waarschijnlijk, in optioneel oogpunt.

@All, eindelijk heb ik weer wat foto's in mijn album kunnen plaatsen. De vorige keer lukte het steeds maar niet. Dus even 3 nieuwe foto's. Eentje van mijn nieuw kledingsetje en tegelijk mijn buik (broek en laarzen staan er helaas niet op, maar die zijn ook mooi!). Eentje van de pret-echo een aantal weken geleden en eentje van onze babykamer-behang. Let niet op de bobbels, die zijn alweer weg. Maar dat zijn ook gelijk onze kleuren. Ecru met creme. Ben benieuwd wat jullie van de nieuwe foto's vinden...

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha janny het is echt (niet doorvertellen he? haha :) )

Jij hebt vast ook een mooie dikke buik of niet?

Deel Deze Pagina