jeetje janny hoe krijg je het voor elkaar dat je tot gisteren je gewone kleding aan had! ik kon voor 12 weken m'n normale kleding al niet meer aan en dat kwam niet door m'n buik, maar door m'n vet! ik ben normaal niet dik maar ik kreeg nu wel snel wat vet op m'n heupen enzo. (hopelijk gaat 't er ook weer snel af!) ik vind wel dat je een mooie buik hebt! en leuke kleding! goed geslaagd dus, leuk he!
Dank jullie wel! Tja, mijn buikje is nooit echt snel gegroeid. Vind hem nu nog steeds niet op 27 weken lijken. Als ik iets aan heb wat ruim valt, zien de meeste mensen niet eens dat ik zwanger ben. En ik pas inderdaad ook nog steeds in mijn normale broeken, maar dit zit net even iets lekkerder. Had al wel 3 andere zwangerschapsbroeken, maar die wisselde ik af met de normale. Het past allebei. En al mijn blousjes e.d. gaan ook nog gewoon dicht... En nogmaals bedankt. Altijd leuk om te horen!
nou janny je buik is echt wel mooi al hoor! Ben er zelfs beetje jaloers op...mijne blijft de hele tijd aan de kleine kant (Terwijl toch gezecht wordt dat ukje aan de grote kant is)...heb nu voor t eerst ook maar es een foto van mn buik in mn album gezet.....
@ Zonnetje: super mooie meubeltjes! @Wendy: mooi buikje. @Chebu, hoop dat je je snel beter voelt....sterkte! @ Janny: leuke kleren en ook al een mooi buikje! Bij mij heeft "men" het idee dat ik op het punt van bevallen sta, afgelopen weekend in het hotel meerdere keren aangesproken met "dat duurt zeker niet lang meer"
@janny : ik heb wel andere kleren aan ....posititekleding dan ...maar dat had ik met 9 weken al ...puur omdat het comfortabel zit ...maar toen paste ik ook bijna niks meer ..toen begon het afvallen ook ........
@Gerdien, ja, inderdaad is je buikje nog niet zo heel groot. Hij zit ook nog wat laag, of lijkt dat zo? Hij wordt waarschijnlijk vanzelf nog wat groter. Het heeft ook z'n voordelen he? Ook al ben je waarschijnlijk erg trots op je zwangerschap en wil je graag je buikje showen (ik ken het...) @Corien, ik heb nog even in je album gekeken. En ja, jouw buik is best groot. Ik denk dat de mijne nu pas ongeveer in de buurt komt bij jouw 20-weken-buikje. Wordt het al irritant dat mensen je gaan vragen wanneer je gaat bevallen? Zal ik donderdagavond niet doen hoor. En ik zal donderdagavond deze kleren aandoen, dan kan je me zeker herkennen! @Sybje, waarschijnlijk heb je ook gewoon veel ruimte in je buik door het afvallen. Dat zei mijn gyn ook. Duurt het ook lang voordat je vel strak komt te staan? Dat is bij mij nog lang niet het geval. Kan mijn vel nog alle kanten op trekken/duwen. Weltrusten allemaal! Morgen een heerlijke vrije dag. En mijn zusje uit Spanje is voor 2 dagen thuis, dus dat wordt morgen ook even bijkletsen. Slaap lekker allemaal! Oja, nog even een link naar een ander online-foto-album van mij. Hier staat ook het complete positie-kleding setje. Dit album gebruik ik voor een 'afval-forum' dus hier zie je ook de duidelijke foto's van mijn afval-race. Een duidelijke voor- en nafoto. Op de bovenste foto's ben ik 132,5 kg, op de onderste (van vandaag) 80,5 kg. http://www.mijnalbum.nl/Album=HJZDQR67
Goedemorgen allemaal, @ janny dat bedoel ik dus! Als je mijn buik ziet zou je niet geloven dat t nog maar 11,5 week is en t dan al moet komen! heerlijk korte werkweek hier! donderdag is t feestdag in de stad dus mijn werk gesloten! en vrijdag verplicht atv (oh wat erg he? ) dus maar 3 dagen werken! en vanmiddag ff langs de arbo arts, vragen wat ie er van vindt dat ik fulltime werk. En daarna ff naar de fysio....
@janny : ik had ze al eens vaker gezien en vind het zo knap ....ik weeg nog geen 80 kg hoor was dat maar waar .... mijn vel staat ook absoluut niet strak.....nar mijn gevoel staat mijn buik wel strak maar het is nog steeds beweegbaar mijn vel ..... ik zal straks even een buikfoto plaatsen .....als ik het lef heb gevonden hihi ..... eerst douchen en naar de gyn voor de apk keuring ...
@gerdien een feestdag in drachten ? wat is dat dan ? volgens mij moeten mijn ouders gewoon werken ....
Goeiemorgen meiden! Lekker geslapen vannacht? @Gerdien: Heerlijk, zo'n korte werkweek. Veel succes vanmiddag bij de arbo en de fysio. @Sybje: Ja, ben wel erg benieuwd naar jouw buikfoto. Misschien is ie een beetje te vergelijken? Heb je ook, net als ik, nog steeds 2 buikgedeeltes? Dus dat je de middenstreep (wat vroeger de scheiding was tussen 2 vetrollen, sorry, bedoel het niet lullig ofzo, heb het zelf namelijk) nog steeds ziet? Succes bij de gyn!
goeiemorgen meiden, ik ben gisteren iets te lang in de stad blijven hangen en vervolgens met mijn moeder uit eten geweest. Ben dus helemaal niet meer hier geweest... Hoe is het hier? Nog bijzonderheden? Vanmorgen naar de VK geweest. Alles is nog steeds goed. Kindje ligt keurig op schema! Vooralsnog met de rug rechts en in een stuit... En toen de vk de doptone op mijn buik plaatste om het hartje te luisteren, schopte kindlief er hard tegenaan... We schrokken er alledrie van, en moesten er vervolgens vreselijk om lachen Vandaag een beetje een rustig dagje. Ik heb zaterdag op het feest van mijn schoonouders veel te zout gegeten, en voel me nu een beetje een opgeblazen walvis op het droge
Morning ladiez! Dat is een mooi rijtje foto's Janny, echt te gek dat je dat gelukt is! En je ziet er ook gewoon zoveel gelukkiger uit nu, zeker met die zwangere buik, mooi hoor! Ik ben inmiddels al 12 kilo aangekomen, en wat niet bij de zwangerschap hoort zit op mijn benen en kont...hopelijk heeft mijn banner niet gelijk en blijft het allemaal een beetje binnen de perken. Ik ga er iig voor om niet boven de 20 uit te komen! Ik moet zeggen dat ik af en toe echt wel wat lekkers lust, maar ik vreet en snaai echt niet dag in dag uit. Maar het komt er toch gewoon aan... Ach, ik kan me er over het algemeen niet echt druk over maken. En straks maar weer lekker sporten en veel bewegen om alles eraf te krijgen. Komt vast wel goed! Ik zal thuis ook eens een buikfoto plaatsen, bij mij krijg ik ook regelmatig de vraag of ik al op het einde loop namelijk... @tipp: die kleine van mij vind die apparaten ook maar niks, wordt ze heel onrustig van. En je moet ff op je kop gaan staan, dan draait die van jou mss ook wel weer uit die stuit Zo, ikke gaat nu weer ff een paar uurtjes werken! Baai baai
hihihi, die kleine is zo eigenwijs, zelfs al zou ik op mijn kop gaan staan... vette kans dat ie dan zoiets heeft van "joh mam, doe eens normaal"
janny, WOW wat geweldig zeg! je kijkt steeds trotser hoe meer je afviel! En je ziet wel dat je zwanger bent hoor op de foto! Leuke kleren ook! Mooi buikje wendy! Vannacht weer waardeloos geslapen, veel wakker, veel draaien, pfff
ik let ook niet heel erg hoor op wat ik eet, ik kom nu vooral bij mijn buik aan, de vorige zwangerschap vreselijk veel bij mijn benen, heupen en billen (25 kilo ) Nu heb ik me nog niet gewogen, maar denk dat ik nu 6 kilo aangekomen ben.