ik ben nog steeds maar een een kilo of 2 a 3 aangekomen (na eerst vreselijk te zijn afgevallen) Maar ik kon het goed missen hoor... Bij mijn gezicht, rug en benen heeft kindlief veel vetjes opgegeten
ik ben eerst in het begin van de zwangerschap flink afgevallen en ben nu in totaal nog maar 200 gram aangekomen. (als je het bekijkt vanaf mijn begin gewicht dus)
zoiets hier ook gerdien. Die 2 a 3 kilo is vanaf het laagste gewicht dat ik had... Ik ben inderdaad eerst flink afgevallen....
Ladiez! Hebben jullie al (rol)gordijnen voor de babykamer? Waar kan ik een beetje leuke vinden? Ik wil graag verduisterende rolgordijnen en heb eerlijk gezegd nu alleen nog maar ff bij de Praxis gekeken, maar mss hebben jullie wel een TOP adresje
ja lekker vrolijk shirt he maxje? Kersje kwantum heeft ook wel en de ikea ook (maar die zijn zonder motief)
Ik dacht dat de enige was die niet zo'n grote buik heeft, maar dus niet. Ik ben in totaal 6,5 kg aangekomen, maar mijn buik blijft een beetje aan de kleine kant en aan mijn figuur is het ook niet te zien. Als ik het vergelijk met de buiken van de meiden op de cursus.... Iedereen zegt ook dat ik een beschaaft of bescheiden buikje heb. Als je dan zegt dat je nog maar twee maanden hoeft, dan staan ze er van te kijken. Aan de ene kant is het wel makkelijker dan zo'n grote buik, maar je wil toch graag dat mensen aan je kunnen zien dat je 7 maanden zwanger bent. Kersje; ik zou zelf niet voor verduisterende gordijnen kiezen. Mijn vriendin heeft dit ook voor haar kindje op de babykamer, maar als haar dochter dan ergens anders slaapt, moeten ze altijd de ramen afplakken omdat het anders niet kan slapen. Janny; wat ben jij veel afgevallen, knap hoor! Je ziet echt wel dat je zwanger bent.
@ Tipp. Super dat alles weer goed was bij de VK. En jullie kind lijkt wel op de onze haha die van ons schopte ook de doptone weg we hebben er ook vreselijk om gelachen... wij hebben zaterdag de 3D echo ben zo benieuwd! Vandaag 27 weken!
@manon, dat gevoel had ik dus ook. dat ik de enige was. En mensen geloven ook niet dat t al 28 weken is.
Wij nemen geen rolgordijnen, er blijft namelijk, door de beugels waar ze in hangen altijd een kier tussen. We nemen mooie gewone gordijnen die goed overlappen. En inderdaad, verduisterende kan heel erg in je nadeel werken...
chebu, hoe gaat het met jou? en hoofdpijn? loesjuh, Lekker dat jouw babykamer bijna af is hihi. Jootje, ik heb ook kleding die niet paste op de zolder gelegd haha.. wie weet krijgt ik hem wel terug als na bevalling . Tipp vandaag gehaald bij prenatal en hoe gaat het met jou? gelukkig is goed gegaan bij vk! Janny, wat leuk fotos en vind zo knap van je dat je zoveel kwijt ben voordat je een mooie buik hebt echt hoor en mooi behang zeg! en leuk kleding. Wendy, heel mooi buik ook nog hihi Kersjeb 12 kilo aangekomen valt wel mee natuurlijk straks heb jij eigen lichaam terug als ie geboren is Maxje ik zag ff in je album wauw dikke buik en nu nog dikke geworden? de rest weet ik het niet meer zoveel bladeren voorbij afgelopen weekend haha. afgelopen vrijdag ben ik bij mijn ouders geweest en toch heb ik bij haar blijven geslapen. het was wel gezellig en zaterdag terug naar huis mijn schoonzus was toch begonnen in de keuken verven haha. maar moet nog keer doen dat doet zij as weekend weer verder afmaken. en gisteren ff niks te doen heel rustig en genieten met mijn ventje naar tv kijk van afsluiting van olympisch spelen het was prachtig om te zien. heb wel goed weekend gehad en goed geslapen. wie heeft babykamer al klaar? ikke nog niet af maar komt wel goed hoor.
Als je de verduisterende (rol)gordijnen overdag gewoon niet helemaal dicht doet, heb je er ook geen last van dat die kleine nergens anders kan slapen. En dan is hij/zij ook snel gewend aan het dag en nachtritme (hoop ik dan ) In de zomer lijkt het me namelijk wel handig om iets verduisterends te hebben, dan hoeft ze niet direct aan al dat licht te wennen en is ze hopelijk ook niet elke dag om 5 uur wakker
Goedemogen allemaal Ik heb niet alles gelezen hoor van de afgelopen 3 dagen. Ik heb nu een week vakantie dus ben vanalles aan het doen! Heeeeerlijk Wij hebben wel rolgordijnen maar dan gewoon effen beige en daar hang ik nog gordijnen voor. Ik vind dat altijd wel mooi. Ik hoop deze week lekker alles af te krijgen! Ik kan niet wachten. Vandaag 28 weken!
@kersje : wij nemen ook zonsverduisterende gordijnen ...maar meer voor het zonlicht , zon staat de hele dag op dat kamertje en dan word het bloody hot daar , zal heus nog wel wat licht door komen denk ik ..... @janny : ja heb ik nig alleen de vouw word wel steeds minder , zal zo effe fotos plaatsen moet eerst effe wat doen in huis ,..... @all update gyn : ze hebben vorige week tijdesn mijn zh opname niet helemaal de waarheid vertelt ....er zitten wel degelijk galstenen ....en mijn bloeduitslagen waren echt niet goed ......had een enorme hoge onstekingsfactor ...en ook mijn suikers waren niet goed toen terwijl er gezegd werd van wel ...vreemde zaak dus , mijn gyn is nu enorm pissig .... maar het goede nieuws , ben weer 2 kg afgevallen ...jeeuh ! weeg nu veel lichter als voor de zwangerschap ....hihi ben echt blij ... heb slaaptabletjes mee gekregen voor het niet slapen , mag ze niet elke dag maar als ik een paar nachten wakker lig kan ik bijv de 3e nacht een pilletje nemen ....ook weer goed ! heb nu een verwijsbrief voor de chirurg en morgenochtend moet ik naar de internist voor de suikers ...ben benieuwd !
wij nemen creme gewone gordijnen met mooie voile eroverheen... Maar wij hebben de babykamer op het zuidoosten... Dus op zich qua licht redelijk handig... Noorden was nog beter geweest, maar daar slapen we zelf al
pfff. slordig sybje, dat ze je niet de waarheid hebben verteld... Spannend al die afspraken! Sterkte meid!
Hey lieve meiden, bedankt voor al jullie complimenten... Ga er helemaal van blozen. Hopelijk komt het niet snakkerig over, want zo is het helemaal niet bedoeld. Ben er gewoon trots op en toevallig stonden die foto's nog in dat album. Maar ehm, er zit dus aardig wat verschil in al onze buiken. Sommige staan al op knappen en sommigen beginnen net wat te groeien. Grappig dat er zo'n verschil in kan zitten he? Eigenlijk moeten we allemaal eens op een rijtje gaan staan... hihi. En Manon, wat jij zegt over je bescheiden buik en dat je graag wilt dat andere mensen het zien, dat heb ik dus ook! Waar is trouwens de buik-omvang lijst gebleven? Misschien kunnen we die weer gaan updaten? Iemand zin om te zoeken? Wij krijgen gewone stoffen gordijnen voor de ramen. @Sybje, gatsie, echte galstenen dus. Hadden we toch gelijk, aangezien de klachten behoorlijk overeen kwamen. Wel erg dat ze het niet gewoon eerlijk hebben gezegd in het zh. Rottig hoor! Wat gaan ze nu doen? Een echo en operatie na de bevalling? Ik hoop voor je dat de stenen voor die tijd al gaan knappen, dat kan ook, maar komt weinig voor. Oja, en als je tot nu toe veel in kilo's bent gegroeid, hoef je je volgens mij geen zorgen te maken. Ik heb gehoord dat er gemiddeld sowieso na de bevalling ca. 10 kg af gaat? Of is dit een fabeltje?
afgevallen sybje, lekker! Jaki, leuk weekend gehad dus! Mijn buik blijft groeien ja hihi, zal vanmiddag weer eens een nieuwe foto maken, deze was geloof ik met 25 weken. Wij zijn vandaag 2 jaar getrouwd, gister al gevierd. Heb voor mijn man een mooi doek besteld bij Canvas Company met een trouwfoto, die hadden we nog helemaal niet in huis hangen Kreeg net een mail dat hij geprint is, nu maar hopen dat hij snel bezorgd word deze week. Hebben nu flinke korting bij Canvas Company!