November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    geen idee of dat een fabel is. Ik denk dat dat ook per persoon weer verschilt...

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    gefeliciteerd maxje!

3. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    maxje gefeliciteerd met jullie twee jarige huwelijk hihi..

4. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

Maxje, gefeliciteerd met jullie trouwdag

Sybje, wat schandalig dat ze je niet de juiste uitslag hebben gegeven.

Janny, wat knap dat je zo afgevallen bent. Bij mij is het tegenover gestelde, ik heb altijd moeite om aan te komen. Alleen nu tijdens de zwangerschap is het geen probleem, 21 kilo ben ik al aangekomen :oops:

Wendy, wij hebben de kinderkamer ook al klaar, we hebben anderhalf jaar geleden een nieuwbouw gekocht en hebben toen het meeste al gedaan, we hoefte nu alleen maar in te richten.

hier ook iemand met een kleine bescheiden buik, niemand wil geloven dat ik al bijna 30 weken ben :(
    Mooie buiken in jullie albums, ik ben jaloers op jullie ;) Ik heb namelijk een hele lelijke buik, na heel veel buikoperaties is het een soort van kont geworden. In het middan waar normaal de zwangerschapslijn komt heb ik een diepe geul zitten. Daarom plaats ik ook geen foto´s want het is echt niet om aan te zien. Ook zit de stoma op mijn buik wat het nog lelijker maakt.

knuffel
    conny

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Morgen!

@Sybje, wat slordig zeg. En waarom vertellen ze in het ziekenhuis niet de waarheid? Wat is dat voor instelling van het ziekenhuis!

@Maxje gefeliciteerd met je 2-jarig huwelijk!

Was vandaag bij de gyn. Weekje rust gekregen. Maandag nog een keer naar controle. Moet wel naar de oogarts omdat ik met mijn recheroog soms minutenlang alleen maar sterretjes zie. Hoofdpijn heb ik ook nog steeds.
    Gelijk de kleine man gecontroleerd. Alles is prima. Hij is nu van top tot teen 42 cm en ligt al met zijn hoofd naar beneden.

Ik ga even nog wat administratieve dingen doen, eten en dan liggen.

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    O ja, bloeddruk was gelukkig prima. Dus de hoofdpijn wordt waarschijnlijk echt veroorzaakt door oververmoeidheid.

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    sterkte chebu... Goed rust nemen hoor...

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Dus niet forummen :oops:

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    het kan inderdaad je hoofdpijn verergeren naar zo'n scherm kijken...

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    sybje, erg slordig zeg van zh!

ik was de dag na de bevalling 11 kilo kwijt :), helaasaarna niks meer afgevallen ondanks 9 mnd bv geven..

11. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    dag allemaal, ben hier vanwege allerlei redenen al bijna twee weken niet geweest (niets ernstigs hoor) dus ik ga nu maar eens een uurtje of drie uittrekken om die 100 achterstallige pagina's door te lezen... 8)

12. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    chebu, lekker uitrusten dus, en misschien echt minder gaan werken

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @janny : ja ja als het beebje er uit is gaan er flink wat kilo's vanzelf af .....
    en ik neem me nu voor dat ik dan flink ga lijnen ....wil nooit meer 3 cijfers voor de komma ....

tja en dat zh ..ppfff snap het nog steeds niet achterlijk gedoe daar ...maar goed ik leef nog ....
    ik weet niet precies wat de chirurg wil maar dat hoor ik dan wel .....van mij mogen ze er uit ....misschien valt het samen te plannen met een keizersnede ? haha over een week of 8 ....

14. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemiddag,

Even een updatje van mij.

Ben vrijdag middag onderuit gegaan op de badkamervloer en heb daarbij mn heup zeer gedaan. Had er toen niet zo'n last maar zaterdag middag begon het erger te worden en gister kon ik helemaal niet meer lopen.
    Heb vanmorgen gelijk de fysio gebeld en kon gelukkig gelijk terecht, Mn heup is uit de kom geweest en gelukkig weer terug geschoten maar mn spieren zijn wel uitgerekt.

Ga vanmiddag met mn baas overleggen om nu helemaal te stoppen met werken. pff ff de stoute schoenen aantrekken.

Heb nu geen fut om alles na te lezen, zit nu nog op mn werk.

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jeetje uk... Kijk jij wel een beetje uit! Sterkte voor als je straks naar je baas gaat! Knuffel meis!

Nou margreet, dan heb je de komende uren lekkere lectuur :D

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    jeetje uk ....schrik dr van doe je wel voorzichtig .....hoop dat je lekker mag stoppen met werken !

@al : buikfoto staat in mijn album ... :oops: ik vind het maar een gekke buik ....

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ga even een uurtje liggen... Tot later!

18. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @sybje: jeetje, dat is niet niks zeg... Wel fijn dat je gyn er ook zo kwaad om is, want je zult daar ook moeten bevallen (of ga je thuis bevallen?)

@ukke: meis, doe rustig aan en succes vanmiddag. Verstandig dat je besloten hebt om er dan nu helemaal mee te stoppen, goed naar je lichaam geluisterd!

@margreet: veeeeeeeeeeeel plezier met bijlezen de komende 24 uur ;)

Volgens mij heb ik trouwens opeens last van een beurse rib, denk dat die kleine me vannacht flink te pakken had...kan nog wat worden dan de komende weken :confused:

19. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Dat is toch een prima mooi buikje sybje? Is niks mis mee lijkt mij :)

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @kersje dr zit een gekke bult in hihi
    ja ik moet in het zh bevallen dat was al afgesproken ....alleen nu hoef ik het niet zelf te betalen ... ;)

Deel Deze Pagina