Hai hai, Ik heb vanmiddag een gesprek gehad met mn baas en iemand van P&O, Ik werk deze week nog uit, moet mn werk overdragen en dan ga ik vervroegd met zwangerschaps verlof. Gelukkig deden ze niet moeilijk en begrepen ze het. Moet alleen van de week langs de huisarts om een verklaring op te halen, maar daarin voorzie ik geen problemen, Raar ben daarlijk gewoon 20 weken thuis
Ben net terug uit de stad. Wat boeken gekocht (Engelse thriller en Oliver Twist) en een pyjama voor de kleine man van feetje. Heb hier een winkel ontdekt waar ze bijna alleen maar Nederlandse merken als Feetje en Noppies verkopen en nog wat Duitse merken als Sigikid (ook mooie dingen) Ben weer helemaal gelukkig! Dan ga ik nog even een tukje doen en dan nog maar wat huishuidelijke dingen. En de oogarts bellen....
ukkepuk, lekker dat het geregeld is! kun je lekker rustig aan doen! Ik werk nu allleen nog boventallig, kijk per week wel hoe het gaat. Moet ook echt naar mijn lichaam luisteren, heb natuurlijk ook een zwaar beroep in de kinderopvang
Vind het wel een raar idee, om vanaf maandag thuis te zijn. Maar idd moet wat meer naar mn lichaam luisteren en die geeft aan dat het niet meer gaat.
ik heb tot 16:00 geslapen... En nu is mijn laptop gecrashed! En ik ben aan dat ding gehecht, hij mag niet stuk! Ik heb hem van mijn moeder gekregen toen ik ging studeren! grrrrrr... Ik hoop dat het alleen maar de harde schijf is, dat is te vervangen
Oh Maxje, wat spannend! Wat komt het nu dichtbij als het inderdaad oefenweeen zijn! Jij weet wel een beetje hoe het voelt, neem ik aan, omdat je al een kindje hebt. Kunnen we nog wat van leren! Straks ben je de eerste van ons die bevalt! 30 weken en 4 dagen is al heel veel! Wel naar dat het gevoel niet zo lekker is he? Ukkepuk, wat fijn voor je meid, dat je na deze week wat rust krijgt door niet meer te werken. Natuurlijk was het leuker geweest als je zonder klachten door kon werken, maar nu is het even niet anders. Gelukkig reageerden ze redelijk goed op je werk. G4B, gelukkig dat je nog niet te laat bent voor de kraamzorg. Scheelt weer! Chebu, lekker he, jezelf een beetje verwennen. Veel plezier met je nieuwe boeken! Tipp, Oh, irritant, een pc die niet meer doet wat je wilt, maar in jouw geval nog erger. All, ik ben even weg. Heb vergadering. Weet niet hoe laat ik er weer ben, maar kom vanavond nog even hier weer koekeloeren. Fijne avond allemaal!
Tipp: Ahh, een gecrashte laptop.. dat is minder leuk nieuws! Hoop inderdaad dat het 'maar' je harde schijf is.. Ukk: Zal zeker even wennen zijn, hele dagen thuis! Maar je kunt inderdaad het beste naar je lichaam luisteren en als het niet meer gaat, dan gaat het niet meer. Chebu: Feetje is zo'n lief merk, bijna al onze kleine rompertjes etc zijn van Feetje, vind het zo schattig. Maxje: Buikpijn in je onderbuik? Hmm, ik zou het niet weten maar misschien inderdaad oefenweeen! To all: Onze kleine man lag de afgelopen weken steeds een beetje in dezelfde houding en ik voelde dus ook de hele dag trapjes in mn zij. Sinds gisteravond is onze man alleen helemaal gedraaid volgens mij? Het is ineens stukken rustiger in mn buik en voel de trapjes minder hard dan hiervoor het is net of meneer nu met zn beentjes naar binnen ligt ofzo of zal het gewoon komen omdat hij nu minder ruimte heeft? Ik voel hem trouwens wel hoor, dus niets aan het handje, maar het voelt gewoon ineens heel anders!
@uk: fijn dat het opgelost is in goed overleg met je baas, dan voel je je iets minder schuldig hoop ik. En dat zal idd ff een raar idee zijn dat je nu al stopt, maar goed, tis het beste voor jou en jullie beebje. Geniet er maar van! @maxje: nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Ik bestel altijd via Herinneringoplinnen.nl, supergoede service en goedkoop! Die pijnen in de onderbuik heb ik toevallig vandaag de hele dag gehad. Oefenweeën klinken logisch idd. Ik neem maar van jou aan dat het geen indalingsperikelen zijn dan @G4B: ik was het niet hoor over je kraampakket, maar ik zit wel ook bij de IZA. Wij hebben wel ook die eigen bijdrage voor kraamzorg idd. Ik zie wel hoeveel gebruik ik ervan wil maken, je hoort vaak zat dat ze afgeblazen worden als men het zat is of niet meer nodig heeft. Kump wel goe zeggen we dan! @kleinwonder: dan lijkt mij omgedraaid idd de meest logische verklaring. Bij mij zit er ook wel wat verandering af en toe de plek en intensiteit, maar niet zo duidelijk als jij nu aangeeft. Goed, ik ga ff op zoek naar een buikfoto van mezelf
Hallo allemaal, kort berichtje want ik moet straks voor ´t eerst naar m´n zwangerschapsmensendieck. En ik heb dan altijd wel een grote mond, zo ergens heen gaan vind ik best eng! Heb ook echt geen idee wat ik aan moet trekken qua schoenen: het lekkerst loop ik op m´n slippers, of op m´n palladiums. Maar ja... als die laatste uitmoeten kun je de zaal laten ontruimen Oh wat ben ik soms een muts! Tot later, dan lees ik weer bij
even snel een berichtje.. moet zo weer weg, heb een informatieavond over zwangerschap, voorbereiding, uitzet etc etc. @Uk: fijn zeg dat je deze week alleen nog maar hoeft te werken. lekker rustig aan doen. @kersje: waar blijft die buikfoto? @San: dat had ik vorige week ook toen ik naar zwangerschapsgym moest. wilde mijn ballerina's aantrekken, maar was bang dat ze uitmoesten..en dan had ik gym in mijn eentje gehad @kleinwonder: ik herken dat wel. beebje heeft zich volgens mij bij mij nu ook anders genesteld. volede even een aantal dagen veel minder actie en op een andere plaats. ondertussen alweer meer actie! @maxje: nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. en jeetje wat ga jij snel zeg, al over de 30 weken!
@jootje & all: @ your service Alle buikfoto's geplaatst + nog een foto van mezelf als baby, hihi. Haha, ik zat toevallig ook net na te denken hoe ik dat moet doen met schoenen en die cursus...hier ook altijd hel als ik ze uit trek!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 15 november Go4baby - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 40 november mama's! Totaal: 11 jongens, 7 meisjes, 0 tweelingen, 5 : (weet het nog niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 13 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 28 augustus Jootje- afspraak vk 29 augustus spotlight- pretecho 2 september schildje- afspraak vk 14:30 uur Jaki - echo Go4baby-afspraak vk 4 september whabbit-bloedprikken + injectie (resus neg.) Jaki- afspraak gyn 8 september JannyJansen- afspraak gyn + 30-wk echo 13.30 uur 9 september GerdienD- afspraak vk 13 september JannyJansen -Herhaling 3/4D echo 09.00 uur 15 september chebu- 30 weken echo tipp42hgg- afspraak vk 09:15 uur 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 22 september Gerdien gaat trouwen!! 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 17 oktober GerdienD met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 24 oktober lot23 met verlof spotlight met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
nee de eerste les niet omdat we nog veel info kregen.. ze vertelde wel dat je makkelijke schoenen aan moet doen, dus denk niet dat ze uit hoeven de volgende keer, maar voor de zekerheid doe ik geurvrije schoenen aan.. (of tenminste schoenen waarbij je niet ineens stijl achterover slaat als ik ze uit trek )
ja, indalen is echt pijnlijk! echt felle steken onderin. Mijn dochter was met 30 weken al ingedaald. Heb toen ook een week of 6 oefenweeen gehad, dus dat zal het wel zijn denk ik. Kerje, leuke foto's!
Kersje & Maxje: Wat een mooie buikjes! En kersje wat een schattige babyfoto! Zal ook eens kijken of ik een babyfoto van mezelf in mijn album kan krijgen..