Uk wat fijn dat je vervroegd met verlof kan wat niet gaat gaat niet he. Maxje nu je boventallig werkt gaat het dan beter? san succes met je cursus. Maxje en kersje wat een mooie buikfotos, zal mijn man eens vragen om ze in mijn album te krijgen krijg het zelf niet voor elkaar.
Hi Dames, Niet helemaal bijgelezen hoor, het gaat me te snel (wordt te veel geschreven). @ukkepuk, lekker dat je vevroegd met verlof kan. Het is inderdaad vreemd om vroeg thuis te zitten, maar je went eraan echt (ik spreek uit ervaring) Hier alles redelijk, bekken weer recht gezet, was weer scheef getrokken, waarschijnlijk na de bruiloft waar ik geweest ben en waar ik het overbelast heb. Voor de rest gb. Jooze
Dank jullie Heb nu pas 1 keer oventallig gewerkt, ging goed, 4 uurtjes was ook meer dan genoeg. Zag dat ik deze week anders 11 uur ingepland st, terwijl ik er maar 9 hoor te werken... Ga morgen maar eens bellen, en kijken of ik zelf mijn uren mag bepalen, wil het liefst van 9:00 tot 13:30 weken
@kersje jij hebt ook al een behoorlijke toeter ....mooi hoor ! @maxje : mooi buikje hoor ... all : heb het gevoel dat ons beebje met iets in mijn lies zit te peuren ...........dat doet het wekenlang ....maar vroeg het me af of jullie dit ook herkennen
Wat een mooie buikfoto's allemaal! Toevallig heb ik er net ook 1 gemaakt zal hem straks ff in mn album plaatsen. Toevallig belde de kraamzorg vanavond voor een intake, heb hem volgende week donderdag. Ben wel benieuwd want 49 uur lijkt mij ook wel veel en ben ook benieuwd of ik nog eigen bijdrage heb met de kraamzorg. Wij hebben op de babykamer verduisterende rolgordijnen en gewone in between gordijnen, soort vitrage.
Ik heb wel heel erg last van mijn liezen de laatste dagen. Ik heb ergens gelezen dat dit met mijn banden te maken kan hebben. Maar bij mij voelt het niet echt alsof het de baby is, het is meer een soort spierpijn bij het bewegen/lopen/opstaan etc.
@loesje : mooi buikje , mooi kamertje ook zeg ! @kleinwonder , heb het voornamelijk als ik zit...heb het gevoel dat er dan wat tussen mijn lies zit .... heb met lopen ook wel last maar dat is een ander gevoel ...echt mijn banden zeg maar , heb dan het gevoel dat er een klomp beton aan mijn banden hangt ....
jups herkendbaar... het is volgens mij nu net een aantal dagen terug iets naar boven gedraait. maar het is een vervelend gevoel, vooral met lopen. soms ook best pijnlijk, drukt daar op een bot/spier ofzo.
Mooie buiken Maxje en Kersje! Lekker groot! Hier geen last van vreemde pijntjes/steken of draaiende baby's. Alles verloopt lekker rustig en normaal, op het getrappel na. Vergadering is voorbij, ik kruip nu lekker mijn bedje in. Tot morgen! Oja, morgenavond a.s. oudervoorlichting / bevallingsvoorlichting in het ziekenhuis. Hopelijk komt Eric morgenavond thuis en kan hij mee. Vanavond is hij weer niet thuis... Weltrusten!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 15 november Go4baby - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 40 november mama's! Totaal: 11 jongens, 7 meisjes, 0 tweelingen, 5 : (weet het nog niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 13 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 28 augustus Jootje- afspraak vk 29 augustus spotlight- pretecho 2 september schildje- afspraak vk 14:30 uur Jaki - echo Go4baby-afspraak vk 4 september whabbit-bloedprikken + injectie (resus neg.) Jaki- afspraak gyn 8 september JannyJansen- afspraak gyn + 30-wk echo 13.30 uur 9 september GerdienD- afspraak vk 13 september JannyJansen -Herhaling 3/4D echo 09.00 uur 15 september chebu- 30 weken echo tipp42hgg- afspraak vk 09:15 uur 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 22 september Gerdien gaat trouwen!! 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 17 oktober GerdienD met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 24 oktober lot23 met verlof spotlight met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
Goedemorgen allemaal, pffff, wat een nacht zeg. Als ik zeg dat ik 10x wakker ben geweest, is het niet overdreven. Mijn man moest om 6 uur beginnen, dus ben ik er ook maar uit gegaan om half 6... bleuhh! Zit nu lekker ANTM te kijken die ik gisteren opgenomen had. Gelijk even hier bijlezen, jullie hebben weer aardig doorgekletst!
@Maxje Gefeliciteerd nog met je trouwdag! @Kleinwonder Dat had ik de afgelopen 2 weken, dat ik hem heel anders voelde dan eerst. Gelukkig is hij weer gedraaid en heb ik hem giseren de hele dag en vannacht de hele nacht voelen spoken. En die pijn bij je liezen die lijkt op spierpijn, dat is inderdaad bandenpijn. @Foto´s Wat een schattige babyfoto´s en wat een mooie buiken komen er voorbij! Grote verschillen onderling, eigenlijk zouden we al die buiken eens naast elkaar moeten zetten, haha. De Mensendieck was leuk, maar nog best pittig. Heb wel het gevoel dat het me goed gedaan heeft, hoewel ik wel spieren voel waarvan ik niet eens echt wist waar ze zaten En schoenen moesten uit, dus volgende week lekker m´n slippers aan, haha.