morge meiden .... @janny hoop voor je dat je mannetje gezellig mee kan .... @ san : he getsie slecht slapen breekt je echt op op een gegeven moment ....hopelijk kun je vandaag een beetje bijtanken .... ik ga zo douchen en naar het zh ........ben benieuwd
Wat een gekletst allemaal zeg! Ik las dat er iemand is die zich door meer dan 100 pagina's gaat worstelen! Veel leesplezier dan. Hier alles goed alleen de kleine is de laatste paar dagen in opstand. Afgelopen zaterdag riep ik hard op auw omdat hij/zij mij echt pijn deed. Hij/zij steekt dan met hoofd en billen helemaal uit. Dan ook precies bij mijn navel. Ooohhh ik bent af en toe echt aan het terug duwen. Mensen wat kan dat pijn doen zeg. Dit ken ik helemaal niet. Morgen zal ik eens een nieuwe buikfoto maken. Dan ben ik 29 weken.
Ook goeiemorgen! Was gisteren nog even bij de oogarts. Zowel volgens de gyn als ook volgens de oogarts is het zwangerschapsmigraine. Ben nog steeds een beetje dizzy op de een of andere manier. Een beetje schommelend gevoel. Ga straks nog even liggen en lezen. En het huis opruimen. Iedereen veel plezier vandaag! En sterkte met alle kwaaltjes!
Morning ladiez! sybje: succes, benieuwd wat ze allemaal van plan zijn idd! chebu: doe maar rustig aan als je er zo'n last van blijft houden. Ik ga ook rustig aan doen vandaag. Zit niet echt lekker in mijn vel, dus lekker op tijd naar huis.
Goeiemorgen! Sybje, succes! San, weer een beroerde nacht, irritant he steeds wakker worden. Ik heb gister eerste les Yoga gehad, was weer leuk, waren veel 'oh ja' momenten. Vannacht goed geslapen, wel weer wakker van die klote hanen van de buren, hebben er dus nog niks aangedaan, pfffff. Wel tot 9:00 geslapen!
Heb trouwens nog steeds af en toe die ongi-pijn, snap echt niet wat het is, bel tussen de middag de vk wel even
Goedenmorgen dames, @Kersje, rustig aan hoor! Lekker voreg naar huis. @Sybje, succes! @chebu, ook rustig aan dan maar, vervelend dat je zo'n last hebt! Ik ben zelf dood op, maar ga zo als Tycho slaapt ook even slapen. Daarvoor even fietsen in het bos, komen we ook weer even buiten.. Jooze
@ Maxje, ongi pijn hoor ik vaker hoor, dus maak je niet te druk. Voor de zekerheid vk bellen kan natuurlijk geen kwaad! Jooze
goe4demorgen iedereen, ik heb wel vanacht lekker geslapen. lekker dat jullie zoveel weer kletsen h aha.... ik probeer het bijhouden maar toch ben ff vergeten wat ik moet nog zeggen. straks ga ik weer huishouden doen. doe jullie vandaag rustig aan he
Goede morgen Hier ook lekker geslapen, ben er nog duf van. Heb nu het gevoel dat het vandaag best wel een goede dag gaat worden. Dus even van profiteren. Zo even het dorp in en boodschappen doen. Moet vanmiddag naar de Osteopaat, op advies van de verloskundige. Ik denk dat ik daarna niet veel meer kan doen. groetjes MarielleB
Goedemorgen, Heb heel diep geslapen...dus ben er nu nog suf van. Gelukkig korte week deze week, dus na morgen al weer weekend! Klaagmodus aan: Gister bij de arboarts geweest. Komt er op neer dat het zonde van mijn tijd is geweest. T enige wat ie kon doen was zeggen dat mijn stoel ff gecheckt moest worden en dat ik vaker wat rust momenten moet nemen op een dag. even een blokje om of een wandeling door t gebouw. En oh ja t leukste: s middags (tussen de middag) eventjes gaan liggen...Welke werkgever heeft er nou een bed klaar staan waar je even kunt gaan liggen? Zo en nu de klaagmodus weer ff uit! wel weer goede tips gehad van de fysio over hoe ik t beste kan opstaan en kan lopen (moet leren lopen als een man). Ook moet ik een oefenbal gaan kopen daar kan ik heerlijk mee mijn eigen rug masseren (Tja iemand moet t doen) en ook lekker op zitten. ook schijnt t een heerlijk ding te zijn om straks de weeen mee op te vangen. Dus maar ff shoppen vanmiddag. @ukje goed dat je voor jezelf hebt gekozen hoor! Goed bezig! Groetjes
Eigenlijk zijn ze het verplicht in de wangerschap.... maar denk maar niets dat ze dat doen: Andere werktijden U kunt met uw werknemer afpreken om haar werktijden aan te passen. Uw werknemer heeft in ieder geval recht op: - regelmatige werk- en rusttijden - extra pauzes (maximaal 1/8 van de werktijd) - een geschikte, afsluitbare ruimte om te rusten (met bed of rustbank) - geen overwerk en nachtdiensten - zwangerschapsonderzoek onder werktijd Deze regels gelden tot zes maanden na de bevalling (met uitzondering van de onderzoeken) http://home.szw.nl/index.cfm?menu_item_id=13754&hoofdmenu_item_id=13825&rubriek_item=391927&rubriek_id=391817&set_id=2128&doctype_id=6&link_id=70716#link5821100
Hier alles goed, alleen enorme honger k me maag niet goed vullen omdat ik direct na het eten weer maagpijn heb... niet echt omhoog komend maagzuur maar branderig gevoel in mijn maag, slokdarm en keel... Vanmiddag ga ik op kraamvisite... bij ons nieuwe neefje
Mijn vorige werkgever had een bed! Dat was bij IBM. Echt super geregeld allemaal! Hebben jullie eigenlijk al nagedacht over wat meer praktische zaken zoals:- - een bankrekening voor de kleine? - een testament met eventueel voogdijschap als er wat gebeurt met de ouders? Ik ben er nu wel mee bezig. Heb half september een afspraak bij de bank en na de geboorte ook bij een notaris (in Nederland). Wil die zaken toch wel goed geregeld hebben.
Goedemorgen iedereen, wat wordt er toch veel gekletst! Ik merk dat bij veel dames de klachten nu gaan toenemen, dat is jammer.. @Chebu: een vriendin van mij heeft inmiddels 2 kindjes rondlopen en nog altijd niets geregeld..best een eng idee.. Ik had donderdag een rondleiding in het ziekenhuis, dat was erg leuk, maar nog leuker was dat ik de volgende dag bij controle van de gyneacoloog nog een echo kreeg! Daar had ik niet op gerekend! Natuurlijk is er steeds minder te zien, maar toch wel leuk om haar vingertjes te zien wijzen.. Hier alles best druk..had al 3 honden en heb er nu een pupje bij! Echt superlief! Nu de tijd gebruiken om haar een beetje op te voeden en zinderlijk te maken voor ik al mijn energie straks nodig zal hebben voor de baby!
@Marbo, nog niks geregeld. Da's inderdaad een eng idee. Hier helaas ook een toenamen van de klachten. Tot een week of 27 ging het goed en nu opeens pats boem....
Goedemorgen allemaal! Ik ga zo alles even teruglezen.. Vandaag 27 weken zwanger! \/ En de kleine viert al vanaf vanochtend half 7 een feestje in mn buik haha.
Ik denk dat iedereen hier tegenwoordig van week naar week leeft ipv de gewone kalenderdagen.. "wat voor dag is het vandaag?" "uuhh..weet niet, maar ben wel 28 weken en 4 dagen!"