@Maxje gefeli met je duowagen! ik hoop het niet nodig te hebben, als ik beval zal Hamza zo'n 20 mnd zijn en hoop ik dat ie goed kan lopen.. en wat een rotgedoe op je werk zeg.. ik snap niet hoe moeilijk is voor iemand zijn mond gewoon te houden! zooo dom..
morge meiden ....... @saarjte je bent vroeg op zeg ...tijdsverschil ? ik ben nu lekker uit de nacht en mag aan vakantie gaan denken ....HEERLIJK ! had vanancht effe wat snacks in de frituur gegooid ......die zaten een beetje dwars de rest van de nacht bah bah bah .....zo misselijk als een kat maar niet overgegeven ...... ik ga zo effe snurken ! TOT LATERS
Goedemorgen allemaal! Heerlijk geslapen gelukkig. Lag gisteravond wel met koortsig gevoel in bed en heb ook opeens weer keelpijn :-S maar wel lekker geslapen gelukkig en voel me nu stukken beter dan gisterochtend...
Jippie! eindelijk weer eens voor het eerst in vier nachten geslapen en ik voel me een heeeeel ander mens. Nog niet helemaal opgeknapt maar aan de beterende hand. Ik denk dat ik maandag weer ga werken hoor. Misschien dat ik vandaag de VK ga bellen. Bij hoeveel weken krijg je meestal je eerste onderzoek? En echo? Ik heb wel vanalles gelezen maar ben toch nog benieuwd. En dan nu nadenken over hoe en wanneer we het gaan vertellen. We hadden in eerste instantie gezegd met 10-12 weken en dat gaat wel lukken bij mijn schoonfamilie. Die zien we normaal bijna nooit maar als we 11 weken zijn, trouwt de zus van mijn man. We gaan het dan vertellen (ja ik weet het het is haar dag maar anders meoten we heel het land door crossen een week later) Voor mijn eigen familie ligt het een stuk lastiger. Mijn broer is al een hele poos bezig voor de tweede en in de mmm. Had hem gisteren aan de telefoon en moest echt bedwingen om niet keihard te roepen: sorry maar ik ben zwanger en het was de eerste keer raak. Wat dat betreft is het wel fijn om nog even te wachten .... Mijn moeder .... tja..... ik zou het haar graag vertellen maar alles is anders. In augustus is mijn vriend voor het leven, oftewel mijn vader zeer plotseling overleden. Haar leven staat op zijn kop en dan zijn dit soort dingen extra moeilijk. Lekker, ik heb het in elk geval even van me afgeschreven. Tot later!
Oh voor mijn beste vriendinnetje weet ik het ook al. Ze krijgt voor haar verjaardag een kaart met daarop: dit is een tegoedbon voor een vriendje/vriendinnetje voor jullie Ben. Ben benieuwd hoe ze reageert. En op mijn werk hebben we een personeelsbord. Daar hangen de trouwkaarten, babykaarten en dergelijke op. Daar hang ik dan een geboortekaartje tussen met ipv de naam een groot vraagteken en bij de geboortedatum een +/- teken ervoor. Leuk idee he (Waar nachten wakker liggen al niet goed voor zijn)
@Sybje tijdsverschil is een uur, nu is het bij mij 9 uur terwijl het bij jullie 8 uur is.. maar ik ben zoiezo meestal wel vroeg op, door Hamza soms (werd wakker van hem om 7.30) en soms ook uit mezelf als ik vroeg naar bed ben gegaan. ben echt geen uitslaper. niet dat ik daar niet van hou, maar het lukt me gewoon niet! dit was dus je laatste nachtdienst! heerlijk hoor! en tja frituur.. ik krijg het nog steeds allemaal heel goed weg - jammer genoeg want zo gaat het wel heel snel met de kilootjes
Moge dames, Ik ben lekker vrij vandaag. En weer lekker geslapen heeerlijk. Ik ben ook onzeker hoor, ik ben helemaal niet moe en wat ik ook lees iedereen lijkt moe te zijn. Het enige wat ik heb is soms een beetje misselijk en soms een steekje in de borsten en onderbuik. Maar een streep is een streep. Overtuig nu even mijzelf hihi Kreeftje: ik begrijp het dat is wel spannend zeg. Bramtim: dat is inderdaad een moeilijke situatie zeg pff.
over het hoe te vertellen: Mijn man gaat tijdens de vakantie (we gaan volgende week zaterdag weg voor een week skieen met vrienden) het boekje wat hij gisteren gekregen heeft in de huiskamer lezen en gaan we kijken wie het als eerste door heeft, helemaal leuk.
@Bramtim jij dus ook goed geslapen! in NL krijg je vaak rond week 7 een intake en dan ergens tussen de 9-12 weken een termijnecho.. maar verschilt per regio vaak dus ik zou even bellen.. leuk idee voor je vriendin/werk! en je ouders en broer.. niet makkelijk allemaal! nog gecondoleerd met je vader!
@Fio wij kunnen elkaars hand schudden! ik voel me ook helemaal goed en heb juist energie voor 10! alleen in avond ben ik moe maar dat is ook wel normaal als je ziet hoe veel ik doe overdag.. maar een streep is idd een streep, ik ga er toch zondag nog een test doen.. leuk idee voor het vertellen, hahaha.
Dankjewel Saar, ja is ook niet makkelijk hoor maar we wilden niet een eventuele zwangerschap uitstellen omdat pap overleed. We hadden 1/1/08 als startdatum gepland dus die bleef staan mede gezien mijn leeftijd (mijn manis iets jonger). Niet wetende dat het meteen raak was. PApa was een superopa.... maar helaas niet voor mijn kleine spruit. Dat zal niet makkelijk gaan worden maar het is niet ander.
@Fio: haha laat je ons weten hoe lang het duurt! Leuk idee ook Zijn jullie ook al into namen en geboortekaartje? Heb de kaartjes al gevonden .... nu de namen nog. Oh ik ben zooooooo blij
Ik denk dat ik met mijn moeder naar zo'n grote baby store ga om gewoon al eens wat rond te neuzen om een idee op te doen voor de baby kamer. En namen heb ik ook al naar gekeken maar ben er nog niet helemaal uit hoor. Voor een jongen heb ik al een idee maar voor een meisje nog niet.
Goedemorgen, ff ajuu zeggen, gaan zo naar zeeland, hopen dat ik daar nog ergens op internet kan, want 3 dagen zonder is wel erg lang voor mij hoor. Saar, ik had drinken wat multivrucht heet van de Aldi en daar zit dus vit. A in, ik slikte dus geen vitaminen waar dat inzat. Ik zou idd je vader Gravitamon mee laten nemen (2 busjes) ik ben die gewoon door blijven slikken steeds. BramTim, pff das ook wel heftig zo ja. kan me vorstellen dat het moeilijk is om dan te vertellen, alhoewel het natuurlijk wel supernieuws is, een nieuw leven. Nee nog niet into kaartjes, een jongensnaam hebben we al en een meisjesnaam hebben we er een paar, maar nog geen overeenstemming haha. Fio waar ga je heen als ik vragen mag (welek store?) Ok ik ga er vandoor, wassen en spullen pakken. Fijn weekend, liefs Kreeftje ps Saar we zijn hier 1 dag verder als die andere banner hoe kan dat nou?
Goedemorgen Dame's, Lekker geslapen, ik echt als een roosje, lag er dan ook al om 9 uur in... wel weer om half 6 wakker. Ben gelijk maar wat eerder gaan werken, kan ik vanmiddag ook eerder naar huis. Wij zijn voorzichtig ook al een beetje aan het kijken voor baby namen.. voor een meisje zijn we er denk ik al uit.. jongetje wordt een stuk moeilijker. Wij willen met de 20 weken echo wel weten wat het wordt.. ik ben heel ongeduldig en kan niet wachten De babykamer en veel spullen hebben wij ook al, mijn nichtje van drie heeft een nieuwe kamer gekregen en heb heel veel spullen van mn zus kunnen overneme. Schilt aanzienlijk in de kosten en het is ook nog eens onze smaak. Nou ik ga weer even verder met mn werk..... doei doei Pfff gelukkig bijna weekend Dikke Knuffel
Ik weet niet hoe die precies heet ik weet waar de winkel is in barendrecht. Ik ga daar niets kopen hoor mijn vader kan alles maken en misschien haal ik wel wat meubeltjes van internet wat we kunnen schilderen of zo. Gewoon leuk om mee bezig te zijn.
Welkom nieuwe mama's Ik kom even melden dat ik me nog steeds beroerd voel. Heb hetzelfde als Sophie had, buikgriep en koorts bllll. Mis het hier wel, daarom even kort berichtje. Hoop met jullie alles goed. Tot snel. xx Sophie