November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hahaha, heeeeel herkenbaar! :p

2. Niet meer actief

Iemand online hier?

Moet zometeen (12:45) naar de vk omdat ik mn kleintje haast niet voel..

3. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Marielle, loop ook bij osteopaat en heb er veel aan (gehad) hoop dat het voor jou ook helpt.
    @Gerdien, balen zo'n arbo arts.. Maar goed voor jezelf op blijven komen hoor!
    @Noatje, gefeliciteerd met je neefje!
    @Chebu, bankrekening gaan we zeker doen net als bij Tycho!. In ons samenlevingscontract staan wat dingetjes opgesteld en we hebben iemand als voogd voor Tycho gevraagd maar dat is wat informeel wel iedereen weet het. Maar met mijn schoonouders enzo zijn we van plan haar seriues als voogd te vragen en dat echt bij de notaris te gaan tekenen. Maar het is zeker slim om die dingen te regelen.
    @marbo, altijd leuk een extra echo.
    @kleinwonder gefeliciteerd 27 weken!

Ik kom net uit het bos en het was veel te zwaar een stukje fietsen :(. Helaas maar wel lekker buiten geweest baal er goed van steeds beperkter te worden, maar nog 10 weken en 1 dag dus het einde nadert!

Jooze

4. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi JSTZD

Wat eng!1 Hoop voor je dat er niks is, kan ook gewoon anders zijn gaan liggen waardoor je het minder voelt toch!

Jooze

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    JSZTD: heel veel sterkte, hoop dat het niks erg is! Laat je het weten? Heb je een buddy eventueel?

6. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    noatje, heb ik ook, af en toe brand het echt zooo erg. Ik gebruik er Maalox voor, helpt mij beter als rennie

7. Niet meer actief

Ik hoop dat alles goed is met mn kleine.. heb zelf een doptone en zn hartje klopt wel, maar soms wel ineens heel onregelmatig en vind het doodeng :(

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @JsztD, o sterkte meid! Ik hoop zo dat er niks aan de hand is! Tooi tooi tooi!
    Je kunt me sms'en. Ik blijf vandaag thuis. Ik stuur mijn nummer nu per pb.

9. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi J,

Onregelmatige hartslag is volgens mij gebruikelijk hoor! Probeer jezelf niet gek te maken (ook al is dat bijna onmogelijk!)

Jooze

10. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oh meis toch, gaat er wel iemand met je mee?

11. Niet meer actief

Chebu ik sms je meteen als ik wat weet..

En ja gelukkig gaat mijn moeder met me mee! Hoop zo dat alles goed is met die kleine.. maarja gewoon ff positief blijven!

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Onregelmatig was ie gisteren bij mij trouwens ook. Pieken en dalen, maar dat was volgens de gyn te 'wijten' aan de optimale verzorging in de baarmoeder.
    Probeer je niet gek te maken hoor!

13. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Wel fijn dat je snel terecht kan! En fijn dat er iemand mee kan!

Jooze

14. Niet meer actief

Ja dan ga ik met de angelsound luisteren en dan tikt die gewoon constant en ineens stil... alsof die eventjes stopt en dan begint die ineens weer...

15. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    idd, rond deze tijd gebeurd het wel vaker dat je de kleine minder voelt, maar snap je bezorgdheid heel goed, zou ik ook zijn!

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Misschien is de Angelsound kapot?

17. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    JsztD, heel veel succes en sterkte straks bij de vk! Hopen dat alles goed is. Maak je maar niet te druk.

Jooze, niet meer fietsen dus! Doe je het rustig aan? Is ook niet niks als je er al een kleintje hebt lopen!

Ik ga over een kwartiertje naar m'n werk. Hoop niet dat er vanavond iets ernstigs te lezen valt hier. Meiden, denk om jezelf he?

Tot vanmiddag/vanavond!

18. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

Niet meer fietsen is niet echt haalbaar... Dan kan ik namelijk mijn huis bijna niet meer uit, autorijden gaat nog maar ook slecht (auto in en uitkomen) en lopend kan ik de straat niet uit. Maar ik ga alleen nog fietsen voor nuttige dingen (als naar de supermarkt) en niet meer richting bos ofzo!

Jooze

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jsztd : ik heb tijdens mijn zh opname regelmatig aann de ctg gelegen en toen was ook regelmaitg te horen dat de hartslag wat afnam ...maar dat schijnt aceptabel te zijn ....hoop dat ik je hiermee gerust gesteld heb en dat alles goed is met je beebje ....

@gerdien :daar ben je dus niet wijzer van geworden ....irritant ...laat ze maar een bed fixxen voor je ....

@chebu : he getsie migraine ....hopelijk bword het niet erger ....

@all : ben dus naar het zh geweest ...had eerst een gesprek met de gyn en internist ....bla bla bla verhaal oftewel ik heb zeker weten zwangerschapsdiabetes die hopelijk na de bevalling weer weg is ....
    toen moest ik door naar de diabetesverpleegkundige .....heb een glucosemeter mee gekregen en moet nu 2 weken lang 7 keer per dag een vingerprikje doen om te kijken hoe hoog de suikers zijn ....nuchter was tie vanmorgen wel een beetje heel erg hoog ...ben benieuwd wat ie straks doet ....
    morgen moet ik dan naar de dietiste en volgende week vrijdag heb ik een groeiecho ....ben benieuwd ...
    zit nu gemiddeld wel zo'n 2 keer per week in het zh ....baal dr echt van .....maar goed alles voor het kindje !

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wat hier altijd heel goed helpt trouwens: op je rug gaan liggen en dan heel diep inademen zodat je buik helemaal opbolt. En dan via je mond weer uit ademen. Na een keer of 3, 4 gaat je kleintje dan helemaal tekeer.
    Extra zuurstof!
    Heeft gegarandeerd succes!

Deel Deze Pagina