JsztD: Wat schrikken meid, ik duim voor je. Heel veel succes en sterkte bij de VK. Hoop dat alles goed is.
@chebu : meestal is het na de bevalling over .....maar er is een kleine percentage bij wie het wel blijft ...maar daar ga ik niet van uit .....
@jsztd sterkte! @sybje das even balen zeg! mijn schoonzus heeft t ook gehad, en t was inderdaad meteen na de bevalling over! en inderdaad had net zo goed niet naar de arbo kunnen gaan...btje jammer maar ja.
middag...zit hier lekker aan met middagmaaltje. @jsztd: hoop dat alles goed is met jullie kleintje. kan me voorstellen dat je je bezorgt maakt. @sybje: zwangerschapssuiker...jakkie zeg. hoop dat het inderdaad na de bevallig over is. moet je je nu ook aan een dieet houden? euhm de rest ben ik al weer vergeten...sorry! mijn geheugen is soms echt een zeef! verder krijg ik weer wat meer energie volgens mij, en door de oefneningen van de vk heb ik ook nog eens bijna geen last meer van mijn pijnlijke bilspier. gaat toppie dus! slaap wel wat minder vast. word van alles wakker.
@ jsztd, hopen dat alles goed is met de kleine, sterkte en laat straks wat van je horen. @ sybje, das balen zwangerschapssuiker, hopen dat het na je bevalling weer over is. @ all, heeft er hier iemand iets van Beatrice gehoord, die is ook al een paar dagen niet online geweest. Hoop dat ze vanavond wel bij het zw zwemmen is. Ik heb morgen middag een afspraak met mn huisarts over het feit eerder stoppen met werken. Heb net met de vk gebeld voor een verklaring en die ging het bespreken, zit nog op hun telefoontje te wachten.
Nee, al een tijdje niks van haar gehoord... en ook niet van @waarom en @ram! heeft beatrice een buddy?
Sybje, balen van de suiker, pijnlijk die vingerprikjes!! Ik heb ook wel gehoord dat de hartslag soms sprongetjes maakt, ligt er ook aan hoe druk de beeb is. Chebu;Dat is de buikademhaling, die gebruik je ook voor 80% bij de bevalling om te ontspannen tussen de weeen door. Je moet een buis inbeelden vanaf je luchtpijp naar je stuitje, zodat je achter je beeb langs adem kan halen, dan kom je dieper, hierdoor ontspan je goed, en tijdens de bevalling is dat weer goed voor je ontsluiting. Je kan ook je handen op je onderbuik leggen en met elke inademing proberen je handen weg te duwen.
mischien kun je de meiden die een tijdje niet actief zijn geweest even pb' en of ze nog mee willen kletsen, zijn er best een hoop volgens mij
Tipp42hgg is de buddy van Beatrice, maar ik weet niet of ze toevallig al nummers hebben uitgewisseld.
heb de lijst net aangepast... heb er een heleboel uit gehaald. grootste gedeelte wat er nog in staat zijn onlangs nog wel online geweest. de dames die al langer dan 2 maanden niet zijn geweest heb ik eruit gehaald. ik stuur @ram en @waarom wel even een pb'tje
Echt ongeloofelijk heb net gegeten (groot bord macaroni) en kom nu alweer om van de honger.... @Jsztd: suc6!
hihi, ontbijten met ijs, had een actie van mij kunnen zijn. mijn luch was taart, was nog over van zondag