tja tot nu toe vind ik mijn gewichtstoename echt meevallen...misschien is dat ook wel de reden van mijn bescheiden (of beter gezegt kleine) buik. De vorige keer bij de vk was ik slecht 200 gram aangekomen bij mn begingewicht. En ik heb inderdaad ook gehoord dat je na de bevalling ook flink afvalt..dus dat zou voor mij niet zo verkeerd zijn...(heb genoeg over zeg maar)
jeetje echt maar gelukkig, heb net als een gek gescrolld in de hoop dat onderaan goed nieuws komt......en gelukkig. Rest van de verhalen dus niet in echt in me opgenomen.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 15 november Go4baby - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 40 november mama's! Totaal: 11 jongens, 7 meisjes, 0 tweelingen, 5 : (weet het nog niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 13 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 28 augustus Jootje- afspraak vk 29 augustus spotlight- pretecho 2 september schildje- afspraak vk 14:30 uur Jaki - echo Go4baby-afspraak vk 4 september whabbit-bloedprikken + injectie (resus neg.) Jaki- afspraak gyn 8 september JannyJansen- afspraak gyn + 30-wk echo 13.30 uur 9 september GerdienD- afspraak vk 13 september JannyJansen -Herhaling 3/4D echo 09.00 uur 15 september chebu- 30 weken echo tipp42hgg- afspraak vk 09:15 uur 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 22 september Gerdien gaat trouwen!! 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 17 oktober GerdienD met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 24 oktober lot23 met verlof spotlight met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 JsztD en chebu: jullie zijn nu officieel elkaars buddy's!
jsztd: fijn, wat een opluchting he..het is toch altijd even schrikken wanneer je iets voelt of juist niet voelt en het niet herkent!
Hi, @Jstzd, helemaal goed! Jij zal nu weer rustig aadem kunnen halen! @Natas, gewoon lekker dooreten! @Sybje, balen van de zw suiker! Hopen dat het na de bevalling inderdaad meteen opgelost is. Moet je nu ook in het ziekenhuis bevallen? Ik ben nu 9 kilo aangekomen bij de eerste was dat veel minder (maar toen was ik ook actiever). En inderdaad met bv geven gaat het er een stuk makkelijker af. ben 5 kilo extra afgevallen zonder aan de lijn te zijn. Maar dat zal per persoon verschillen! Jooze
Met de kleine van JsztD alles in orde. Groen licht! Gelukkig maar. Hier net naar de osteopaat geweest. Dacht dat ik niet mee zou kunnen lopen als hij klaar zou zijn, maar dat viel gelukkig mee. En nog een leuke bijkomstigheid. Het is echt een lekker ding. Dus niet een straf om naar toe te gaan. . Ga even plat en dan koken. groetjes MarielleB
JsztD ik ben blij dat alles goed is, toch wel schrikken als de hartslag onregelmatig is. Wij hebben dat ook nog steeds en elke keer als ik het hoor schrik ik weer. Ik ben vanmorgen op controle geweest bij de gyn, helaas denken ze weer aan een blaasontstekking. Dat zou al de 3e keer worden in 8 weken tijd. Nu hebben ze urine op kweek gezet en ik wordt vanmiddag nog terug gebeld met hoe en wat. Ik heb van de gyn een slaapmiddel gekregen (5 stuks) zodat als ik een keer een nacht door kan slapen om bij te tanken. Ik kan helaas overdag niet slapen omdat mijn zoontje van 3,5 niet meer slaapt overdag. Voor de rest met de kleine is alles in orde, het beweegt heel veel.
Hi, @Marielle, kijk een lekker ding dat is mooi meegenomen als je in je ondergoed op die tafel ligt haha @Connie, ik gebruik dorminasan (geloof dat het zo heet of is dat wat heel anders) dit is een homeopatisch slaap middel (gewoon zoeken naar homeopatisch slaapmiddel bij een drogist), en zover ik hoorde te gebruiken tijdens de zwangerschap! Misschien kan je dat na die 5 dagen gebruiken om goed te kunnen blijven slapen. Wordt nog wel wakker om bv naar het toilet te gaan maar ik lig niet meer wakker! Val meteen weer in slaap! Ik weet niet waar jij het meest last van hebt, maar misschien werkt het. Jooze
bah bah...ben route aan het uitzoeken voor onze camper trip (jaja, wij gaan nog op vakantie ) maar het wil maar niet lukken!