November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    nou...het is de bedoeling dat we belgie, noordfrankrijk, luxemburg en duitsland onveilig gaan maken met de camper.

wilde in duitsland de moezeltoch gaan doen.

2. 078mama

078mama Niet meer actief

3. Niet meer actief

MEIDEN!

Ben ik weer.. pfff... wat een zenuwslopende dag, ben doodmoe! Maar gelukkig was de CTG goed :)
    Thnx voor al jullie lieve berichten!

4. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hey gelukkig JsztD, goede berichten dus! Kan me voorstellen dat het een slopende dag is geweest! Nu optimaal genieten he?

Hoorde net vanmiddag dat een collega van mij ook zwanger is. Leuk! Ze is in maart uitgerekend en gaat met verlof wanneer ik weer ga beginnen. Haha, toevallig...

5. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    @Sybje: heftig zw suiker! Weet er niet veel vanaf, maar begrijp dat het behoorlijk ingrijpend is. Sterkte!

@JsztD: Gelukkig gaat het allemaal goed met je ukkie.

Ben toevallig ook net naar de vk geweest. Heb gisteren beeb niet gevoeld en vandaag een paar lichte plopjes. Maakte me wel zorgen.

Hartje klonk goed en hoefde me geen zorgen te maken. Heb gisteren drukke dag gehad en wss is beeb daarom rustig. Moet donderdag even terugkomen met urine. Tevens kijken hoe het met mijn maag gaat omdat ik daar al 2 weken flinke last van heb....Ben blij dat ze zo zorgvuldig zijn!

6. Niet meer actief

Ooh spotlight gelukkig bij jou ook goed nieuws! Pfff het is echt slopend zo'n dag!

7. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Weet niet of het bij jou ook zo gegaan is, maar eerst probeerde ik het te relativeren, maar werd toch wel een beetje ongerust.... Nu gelukkig weer wat gerustgesteld!

8. Niet meer actief

Ik was ontzettend ongerust.. sliep al 2 dagen waardeloos en dat maakte het allemaal geloof ik alleen nog maar erger!
    Ik heb me ook echt laten gaan bij de vk, ik huil echt nooit maar ik was net een klein kind daar... maakte me ZO ontzettend druk!

9. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Ik ben heel blij voor je dat je nu goed nieuws hebt gekregen!

10. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi

Egobericht,

Heb er echt even de balen in. Voel me al zo slecht omdat ik steeds minder kan. Van mijn werk hoor ik nooit wat, dus had nu weer eens een mailtje gestuurd naar een collega. Kreeg een leuke reactie terug behalve dat hij entuasiast begint te vertellen dat ze bij een zieke collega zijn langsgeweest. Goed van ze behalve dat hij 6 weken ziek is. Ik ben nu 24 weken thuis. En er is geen collega langs geweest ja 6 weken geleden om een boek terug te brengen, omdat het te duur was om op te sturen...

Naja misschien hebben ze er wat van geleerd, maar het is toch jammer. Hoewel nu hoeven ze ook niet meer langs te komen eigenlijk...

Nou dat was het wel...Sorry voor mijn klaagzang.

Jooze

11. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Beatrice, ik ga vanavond niet zwemmen, ben net niet lekker geworden tijdens het eten en mn ventje vindt het niet verstandig om in de auto te stappen en te gaan zwemmen, Ga ik ff in bad en daarna mn bed in.
    Hoop volgende week weer mee te gaan.

@ JsztD, gelukkig goed nieuws :thumup: :whistle:

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Jooze, ook niet aardig van die collega's.

Ben net even boodschappen wezen doen en ik kwam tot de conclusie dat mijn hoofdpijn helemaal weg is nu. Dat heeft dus ook 4 dagen geduurd.

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha jij kunt het ook vertellen zeg :)
    Ik vond het gisteren trouwens erg gezellig!
    Heb het zwemmen echt wel nodig donderdag.....pff last van mijn rug

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    knuffel jooze!

15. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik twijfel nog...nu maak je het nog makkelijker om niet te gaan ;) Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen! Het is nu toch wel veel achter elkaar...

16. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    snap je wel hoor jooze, is niet zo netjes van je collega's.

jsztd; gelukkig is alles goed!

17. Niet meer actief

Och gut!
    Die vent van mij toch ook. Gisteren kregen we al het bericht dat de vriendin van een teamgenoot van mijn vriend haar vliezen gebroken waren. (Net 35 weken zwanger). Vandaag is het kindje geboren en het gaat (naar omstandigheden) gelukkig goed.
    Mn vriend is alleen sinds dit bericht met z'n voeten op de aarde terug gekomen haha. Morgen moeten we shoppen, de babykamer moet af. De rest van de week moet er opgeruimd worden en de box kan ook best al naar beneden. :rolleyes:
    Ik moet rustig aan doen: "doe vooral niet teveel", de kleine moet goed groeien volgens vriendlief. Hij doet vanaf nu 's avonds wel de boodschappen, of we doen het samen. :p
    Kleren: Ja lieverd, er moeten ook echt nog wat kleine pakjes bij en wat sokjes. :(:

En toen zei ik: HO! HALT! STOP! STOPPA! =;

Bestaat er een mannelijke variant van nesteldrang of...?

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jsztd : ooh gelukkig meis ....tuurlijk mag je effe lekker huilen zeg ...is wel jou kleine beeb waar jij over in zit das toch logisch .....dikke knuff hoor !

@jooze : ja ik ging sowieso wel in het zh bevallen .....wat balen van je collegas zeg ....lekker collegiaal !

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @kleinwonder hihi die mannen he ....de bewuste zaterdag dat ik opgenomen werd dachten ze in eerste instantie dat ik weeen had oohh god je had mijn man moeten zien ......we zijn ook naar het zh gevlogen ipv rijden ...hihi

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    jsztd fijn dat alles goed is met je kleintje en dat is toch even een opluchting.

kleinwonder wel lief van je vriend maar snap dat je er even kriebelig van word vast wel een mannelijke vorm van nesteldrang :)

Jooze dat valt wel tegen dat je niets van je collega's heb gehoord, niet netjes als je zolang thuis zit.

Ukkepuk rustig aan en ga maar lekker in bad en op tijd onder de wol even uitrusten.

beatrice lekkere vakantie?

Chebu wel lekker dat je hoofdpijn weg is hopelijk bliijft dat zo, zo vervelend als je er zo'n last van heb.

Vanavond voor de tweede keer naar zwangerschapsgym.

Deel Deze Pagina