November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ kleinwonder: wat super lief!
    @ Ukkepuk....doe je voorzichting!

Hier houdt Sander zich er nog niet echt mega mee bezig, maar komt mede doordat we gewoon erg veel moeten beslissen/regelen t.a.v. de bouw van ons huis.

Grote spullen hebben we gekocht, alle kleine dingen ga ik binnenkort wel een keer voor shoppen. Wel lullig dat ik gisteren bij de intake kraamzorg overal nee op moest zeggen (ze ging een lijstje af om te controleren wat we allemaal al hebben).

Als ik jullie "klachten" lees moet ik geloof ik mijn handjes dicht knijpen, merk wel dat ik iets minder energie heb en kan geen uren meer met de hond wandelen, maar verder voel ik me eigenlijk prima. Zo haal ik de 40 weken (al vermoed ik dat het er meer zullen zijn) makkelijk!

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

HAHAHA :) :) :) wat een verhaal lig helemaal dubbel! mannen....... :confused: :confused:

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    haha, mannen met nesteldrang :D

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    JsztD
    Heerlijk dat alles goed is! Heb je binnenkort nog een normale afspraak met de verloskundige staan, of moet je het nu weer een tijd zonder controle?

Kleinwonder
    Hihi, gaat het voor hem opeens heel dichtbij komen nu?

@all
    Vandaag was pet. Het begon al met een nacht waarin ik amper heb geslapen.
    Vervolgens een collega die vroeg of ze even m´n buik mocht voelen en m´n "nou nee, niet nodig, je voelt hem toch niet want hij beweegt momenteel niet" gewoon negeerde. Heb haar hand weggeduwd en gezegd dat ik daar echt geen zin in had :oops:
    Toen een functioneringsgesprek waarbij ik (hoe proffesioneel :rolleyes: ) van vermoeidheid en hormonen in tranen uitbarste omdat ik niet duidelijk er uit kreeg wat ik wilde zeggen... Daar heb ik normaal gesproken dus echt nooit last van!
    En daarnet tijdens het eten maakte m´n man een grapje en was ik wéér in tranen. Nou loop ik toch al snel over sinds een paar weken, maar deze huilbui was zo erg dat zelf m´n man er van schrok :oops:
    Pff, word er zelf moe van.

Wel leuk: ik heb de kruidvat doos opgehaald. Leuke dingen :D

5. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Woeps, sorry voor de lange egotripperij!

6. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    hallo iedereen,

jsztd wat in het begin ellendig bij jou.. maar gelukkig is weer goed gegaan met jou en kleine..

vandaag bezig met babykamer ff opruimen en weekend wat extra halen voor muur gezellig van te maken:D hihi..

nu doe ik lekker ff rustig aan:D

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @san : he gestie hormonsters ...hopelijk vertrekken ze snel weer ....

wat zat er allemaal in die doos van de kruidvat ?

8. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    zooi :p
    weinig boeiends

9. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi dames,

@San, balen he die hormonen, wel lekker is dat je er vaak de volgende dag om kan lachen (als je niet volkomen voor schut hebt gestaan!

Lekker mannen die snappen dat we alles af willen hebben, ik zeg alle mannen verplicht aan de hormonen.

Jooze

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    dikke knuffel San wat een rot dag voor je!

11. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Thnx Wendy! :D

@Jooze
    Ik ben gelukkig gezegend met een leidinggevende die alle begrip heeft voor zwangere vrouwen. Hij snapt niet alleen dat het hormonen zijn, hij heeft ook nog eens het geduld om even te wachten daarna nog eens vraagt wat ik nou precies wilde zeggen.
    Echt, voor zwangeren heb ik de ideale leidinggevende!

@Sybje
    Hieronder staat in ´t wit wat in de Kruidvat doos zit. Om de uitpakpret niet te verpesten voor mensen die ´t niet willen weten :)
    (tekst even selecteren met je linkermuisknop om ´t te lezen)
    - Doosje met een blikje Red Bull voor papa
    - Verpakking opvolgmelk van Friso
    - Bewaardoos voor opvolgmelk van Friso
    - Kortingsbon voor Natusan top-to-toe wash
    - 2 Kruidvat luiers
    - Mini bepanthen
    - Mini Natusan
    - Tijdschrijft Mama
    - Kortingsbonnen foto-dingen bij Kruidvat

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    San fijn he die hormonen, succes en hopelijk vannacht een goede nacht dat doet soms al wonderen. Rustig aan, helaas heb je met hormonen soms even niet zoveel te zeggen en gebeurd het.

13. Niet meer actief

Nou, die kruidvat doos hoef ik dus niet op te halen, scheelt weer een boel rommel :D

14. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Oh ik vond hem juist wel fijn. Haha, kun je na gaan wat een verschillen!

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @san oke dankje wel ....zitten wel grappige dingen tussen ! red bull voor de papa hihi zal ie wel nodig hebben

16. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb trouwens een idee waarvan ik graag wil weten wat jullie er van vinden..

Mijn moeder gaat het meest aantal uren op ons kindje passen. Waarschijnlijk haalt ze hem hier op, en neemt ze hem dan mee naar haar woonplaats.
    Prima natuurlijk, maar nu zat ik te denken of het leuk is om binnenkort een klein leuk koffertje te kopen en daarvan een "opa en oma koffertje" te maken.
    Gewoon met wat standaard dingen: wat hydrofielluiers, paar spuugdoekjes, paar washandjes, 2 slabben, gewone luiers, billendoekjes, potje sudocrème, evt wat rompers.
    Gewoon zodat ze alvast wat basisdingen in huis hebben.

Is dat wat, of is dat een raar idee? En als het wat is, wat zou ik er dan bij kunnen doen om het ook `leuk´ en niet alleen praktisch te maken?

Zat zelf te denken aan een `I love opa´ en een `I love oma´ setje van speen en romper.

17. Niet meer actief

Absoluut een super leuk idee!
    Inderdaad een lief rompertje of speentje met I love opa/oma erop er in, misschien een leuk boekje voor de aanstaande opa en oma. (Je hebt van die hele leuke boekjes voor opa's en oma's..) etc etc.

18. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    dat zat bij mij niet in de doos hoor, alleen bewaardoos en natusan en colorcatchers, meer niet

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @san : leuk idee !
    wou zelf ook al een logeer koffertje maken ....leek me wel handig

20. Stevell

Stevell Lid

11 aug 2008
    58
    0
    0
    Hallo Allemaal! :D

Ik ben nog niet erg bekend hier op het forum, maar ik geloof dat ik me bij jullie 'mama's' aan mag/kan sluiten!
    ik verwacht mijn kleine ukkepuk ook in november.. de 24ste wel te verstaan :D

Lijkt me gezellig om met andere november mama's te kletsen, aangezien ik de laatste dagen nogal eens op deze website te vinden ben... vind het echt super leuk haha:D

Groetjes Stevie

Deel Deze Pagina