@Stevie Welkom! Hier net terug van ons pasgeboren neefje.... zo lief...zo klein.... gek idee dat dat (nog wel wat kleiner) in je buik zit! Nou lekker gaan slapen en dromen over ons knulletje
Stevell: ook welkom wil je ook in de lijst dan mag je me natuurlijk ook de gegevens pbén! las ik iets over mannelijke nesteldrang? hahaha.... wilde wel dat die van mij daar wat van kreeg! @Jooze: Knuff meid! naar dat er nog geen collega bij jou langs is geweest
Welkom Stevie en Magdalena. Oké, koffertje is tot nu toe unaniem goedgekeurd, dan is ´t in elk geval geen raar idee Over voorgevoelens... ik heb al een hele tijd 1 december in m´n hoofd. En ik hoop toch zoooo dat ik het mis heb!
dank je dank je , san ! maar heb het stukje gelezen over het koffertje, opa en oma koffertje.. is geen raar idee, leuk idee trouwens ...! zelf nog niet eens op gekomen..zal het zkers onthouden..! maar mag voor je hopen dat het geen 1 december wordt..! snap nog steeds niet van de pbtje.....
nou meiden even een egobericht, De gyn heeft terug gebeld voor de uitslag en ik heb weer een urineweginfectie. Ik moet nu morgen om 9 uur op de verloskamers komen en dan gaan ze met de artsen bekijken wat ze gaan doen. Dit is de derde keer in 8 weken en zoveel antibiotica is ook niet goed. Ik ben op van de zenuwen. een onzekere conny
whahahaha, zit zoooo vaak op deze site , en het is me nog nooit opgevallen... schaam je diep.. (lig hier in een deuk )
hoi dames Stevie en magdalena welkom. Wendy: ik vond het gister ook erg gezellig, kan niet wachten tot donderdag. Hier voelt het net of ik aangereden ben door 2 vrachtwagens. Alles doet zeer vanaf mijn rug tot mijn bovenbenen. Met als klapper mijn heupen. Dit zal wel het gevolg zijn van de therapie Hopelijk gaat het wel helpen en moet ik gewoon even doorbijten. De kleine is wel lekker bezig, het blijft een heerlijk gevoel. Denk dat ik het nog heel erg zal missen als de kleine er eenmaal uit is. Ga nu lekker naar bed, hopelijk kan ik een beetje slapen. groetjes MarielleB
Magdalena. welkom hier.. zie je pb bij jootje.. dan klik je erop dan kan je gegevens intikken (lijkt wel op mailtje) dus pbtje hihi... jij en ik een dagje verschil he. jij zeven november ik zes november uitgerkend haha...
Niet te druk maken hoor Conny! Een urineweginfectie is dan wel niet goed, het is ook niet direct gevaarlijk, zeker niet als het goed in de gaten gehouden wordt.
@ jaki dank je ! maar nu snap ik het over het pbtje ! maar als ik naar de banners kijken van ons , moeten we allebei nog 72 dagen...! dames , ga zo mijn nestje in.. alleen.. manlief is aan het werk.. morgen weer werken , nog 2.5 week en dan verlof.. heeeeerlijk ! rusten.. ! tot morgen maar weer..
Hi, @Magdalena & Stevie, helemaal welkom! Ik ben 5 nov uitgerekend maar hoop in okt te bevallen haha. @Natas, heel leuk idee die opa en oma koffer, misschien ook een leuk voorleesboekje, wegwerpcamera (voor het eerste lachje ofzo) of usb stick of zo iets. @Connie, succes morgen en maak je niet te druk! Ik ga slapen, weltrusten Jooze
ik ga zo mijn bedje ook opzoeken, voor de verandering ook eens vroeg morgen weer vroeg op om te werken. trusten allemaal ow jaa: ik heb een pb'tje gehad van @waarom. dit schreef ze: helaas ben ik niet meer in de gelegenheid veel met jullie mee te kletsen door. De computer is overleden, en zit nu even bij de buren! Ik heb af en toe internet van mijn man, maar die is altijd laat thuis, en savonds ook nog aan t werk, dus helaas! Hier verder alles goed, en ik geniet nog volop! geen kwaaltjes enz.. Ik hoop met jou ook alles goed, en wens je heel veel succes met je verdere zwangerschap! en doe de meiden de hartelijke groeten van mij!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 15 november Go4baby - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 41 november mama's! Totaal: 11 jongens, 8 meisjes, 0 tweelingen, 5 : (weet het nog niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 13 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 28 augustus Jootje- afspraak vk 29 augustus spotlight- pretecho 2 september schildje- afspraak vk 14:30 uur Jaki - echo Go4baby-afspraak vk 4 september whabbit-bloedprikken + injectie (resus neg.) Jaki- afspraak gyn 8 september JannyJansen- afspraak gyn + 30-wk echo 13.30 uur 9 september GerdienD- afspraak vk 13 september JannyJansen -Herhaling 3/4D echo 09.00 uur 15 september chebu- 30 weken echo tipp42hgg- afspraak vk 09:15 uur 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 22 september Gerdien gaat trouwen!! 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 17 oktober GerdienD met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 24 oktober lot23 met verlof spotlight met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @Magdalena6: je staat in de lijst
Stevie en Magdalena: welkom! @ San: echt een super leuk idee dat koffertje @ Conny: bah wat vervelend, sterkte morgen!
hee meiden. MIjn computer doet het weer... Gelukkig! Is er hier nog wat gebeurd? (heb niet alles bij gelezen )
Korte update: JsztD is in ´t ziekenhuis geweest omdat ze het hartje van de baby anders/onregelmatig hoorde en hem minder voelde. Gelukkig was alles goed. Corien heeft waarschijnlijk haar 3e blaasontsteking te pakken in 8 weken tijd. Sybje heeft zwangerschapssuiker en zit voorlopig vast aan de vingerprikken. Is je laptop weer helemaal gemaakt?
Hier even een kort berichtje uit Amerika! Allereerst welkom aan de nieuwe mama's! JsztD: blij dat het "vals alarm" was, kan me voorstellen dat je je flink zorgen hebt gemaakt. Gelukkig laat de kleine hier mijn buik geregeld van links naar rechts schommelen en verschijnt er af en toe een bult, dus dat is bemoedigend! Vind het nog steeds erg gezellig gewoon met mijn handen op mijn buik te zitten of liggen(en me te verwonderen over wat daar gebeurt. Blijft zo raar...). Voor iedereen met wie het net niet helemaal lekker gaat: sterkte, in feite is het aftellen begonnen (toch?). Hier alles bijzonder prima! De vlucht naar hier was goed te doen en ik ben enorm lui vakantie aan het vieren! Lekker luieren, boekje lezen, veel eten... Vandaag met de boot de zee opgeweest en een beetje gevist (niets gevangen, maar dat mag de pret niet drukken). Vanavond lekker uit eten in een visrestaurantje ter ere van schoonmama's verjaardag morgen en mijn verjaardag gisteren. Jawel, er mag bij mij ook een jaartje bij, de teller staat nu op 35! Hebben ook de kinderwagen uitgepakt die we hier hebben gekocht en naar schoonmama hebben laten sturen: helemaal blij! Volgens mij voor ons een goede keus (en hier dus een enorm stuk goedkoper dan in Nederland). Ik lees vast later deze week nog weer even bij. Tjuus voor nu!