November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    uk: gefeliciteerd met je 30 weken!
    wat klinkt dat al ver niet?
    tijd vliegt voorbij zeg.

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik heb gelukkig nog geen blaasontsteking gehad, dit gaat over Conny.

@ Whabbit: fijne vakantie nog!

3. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    @conny, doe rustig aan hoor en beterschap en sterkte gewenst!

Verder las ik dat er weer 2 "nieuwe" mama's bij zijn. Welkom! gezellig!

We hebben te horen gekregen dat het toch nog mogelijk zou zijn dat de oplevering van de huizen vertraging opleverd! en in wat mij betreft mag dit dus echt niet! Vind t nu allemaal al krap worden! (week van 6 oktober verhuizen en 13 november uitgeteld zijn....)

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Conny balen de derder blaasontsteking veel succes vandaag!

Waarom jammer dat je niet meer veel online kan zijn, we zijn nu gelukkig weer even op de hoogte hoe het met je gaat!

stevie en magdalena welkom en kom gezellig kletsen.

Dames werkse vandaag en een fijne dag! Niet te hard kletsen hou het anders niet bij, denk tot vanmiddag

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden!

Ik wilde jullie even een fijne dag wensen. Ik heb goed geslapen en ga nu werken.

Tot straks! knuffel

@ Magdelena Welkom meid het is hier heeel gezellig :)

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @san, dank je voor de update :D. Ja, mijn laptop doet het weer. Het was gelukkig alleen de harde schijf, dus die heb ik gisteren vervangen en alles doet weer normaal!

@JsztD: Schrikken zeg! Gelukkig was er niks aan de hand...
    @sybje: bah, zwangerschapssuiker, sterkte meid!
    @Corien: Beterschap!

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

@Conny Jeetje een derde blaasontsteking! Ik kan me voorstellen dat je daar gek van wordt. Ik heb er een jaar of 3 geleden 8 achter elkaar gehad. Dat betekent dus 3 maanden met een blaasontsteking rond lopen. Ik werd daar helemaal gek van en was nog niet eens zwanger! Ik hoop dat ze het nu goed aan kunnen pakken. Succes!

Ik moet vanmiddag om 6 uur naar de vk. Ik voel de baby zo weinig de afgelopen dagen dat ik een check wil. Nu is het bij mij nog nooit een storm in mijn buik geweest maar ik zou het toch wel prettig vinden om af en toe een flinke schop te voelen. Dat is nu helemaal niet. Ik ben benieuwd! Het zal waarschijnlijk aan mijn placenta liggen die voor ligt maar je weet het nooit.

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    succes vanmiddag beatrice. Ik kan me voorstellen dat je het even gecheckt wil hebben.

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen!

@Stevie en Magdalena welkom. Ik ben zelf op 7 november uitgerekend.

@Conny, balen zeg! Beterschap met de blaasontsteking.

@Tipp, fijn dat de laptop het weer doet. Computers MOGEN niet stuk grrrrrr

@Beatrice, sterkte! Hopelijk is er niks aan het handje.

Ik weet niet wat ik vandaag ga doen. Beetje lezen. Naar de stad. Ik wil de fischer price rainforest mobile kopen. Die is hier nu afgeprijsd! Van 70 euro voor nu maar 30 euro.
    Verder wilde ik naar Ikea, maar dat doen we toch maar zaterdag. En ik ga een beetje huishaten, met de baby spelen etc.

10. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Morning meiden!

JsztD: fijn dat alles goed was, hopelijk heb je vannacht dan wel goed geslapen?

Beatrice: ff checken kan nooit kwaad natuurlijk, zeker ff doen! Maar je zult ook wel druk bezig zijn nu in je huis in je vrije dagen? Daar worden die ukkies ook moe en lui van, dus mss ligt ze lekker te pitten!

conny: idd niet teveel zorgen maken hoor, dat is ook niet goed voor je beeb. Hopelijk ben je er nu wel snel vanaf, want het lijkt me wel ontzettend rot natuurlijk.

ukke: gefeliciteerd met je 30 weken, dat klinkt helemaal alsof het einde nadert! Fijn dat je de verklaring hebt gekregen, je zult zien dat je volgende week helemaal tot rust komt en nog goed kunt genieten van je zwangerschap!

sybje: hoe was je suiker in de middag? Succes bij de dietiste! Hopelijk mag je nog wel wat lekkere dingen eten ;)

chebu: op zaterdag naar de Ikea? Is die in Duitsland dan wel rustig? Ik moet er niet aan denken joh...

@nieuwe mama's: welkom en veel plezier en succes met meelezen hier!

Zo, tot zover heb ik alles onthouden :)
    Maandag start bij ons het verbouw-geweld in de badkamer. We hebben alles geregeld en meneer is goed voorbereid dus ik heb er alle vertrouwen in.

Goed, ik ga hier ff iemand inwerken. Tot later!

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    inderdaad chebu, computers mogen niet stuk! :)

Ik was vanmorgen toen ik wakker werd van plan appeltaart te bakken, maar nu weet ik dat niet zo zeker. Voel me niet zo lekker. Beetje wagenziek lijkt wel... :(

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nee op zaterdag is ie niet rustig helaas. Maar op zondag is ie dicht!
    En we willen nog wat grotere dingen kopen. Dus moet manlief mee om te sjouwen.
    We wurmen ons er wel door heen hihi.

13. 078mama

078mama Niet meer actief

@Kersje So dat heb je snel geregeld dat ze nu al beginnen met de verbouwing! Een week of 2 geleden vroeg je je nog af wanneer je het beste kon beginnen. Wel beter!

Ik ben vandaag een dagje aan het werk. Ik kon het weer niet laten... Er waren weinig mensen op kantoor en ik voelde me een beetje verplicht. En ach, het is vandaag maar tot 2 uur! Ik tel dus rustig af... De babykamer is wel zo goed als klaar! We moeten nog even een plank ophangen en wat aankleding kopen maar dan is het toch wel echt af. En gelukkig naar mijn zin! Ik zal volgende week een foto maken en even hier plaatsen.

Morgen ga ik naar het Home Decor Centre in Vianen. Dat is een giga groothandel voor de interieurbranche. Daar kan je dus ook echt gave spullen kopen voor inkoopprijzen. Je moet er wel een pasje voor hebben en gelukkig heb ik deze van mijn tante. Zij heeft bijna dezelfde naam dus een inkoppertje hihi. Het is alleen ongeveer 2x Ikea dus moet ik wel goed uitgerust zijn om het helemaal te lopen. Anders ga ik alleen naar de hallen die ik leuk vind. Ik ken het een beetje. Maar ik hoop dus daar de laatste spullen voor de kamer te kopen! Ik ben nu al enthousiast hihi

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    als je vantevoren goed weet wat je hebben wilt isn het best te doen op zaterdag. Ik was op die manier een keer op een zaterdag binnen een half uur binnen en buiten met dat wat ik hebben wilde :D

15. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Beatrice, dat kan ook komen omdat je de laatste paar dagen druk bezig bent geweest, maar laat het voor de zekerheid maar even checken door de vk.
    Ben je gister nog wezen zwemmen ? kreeg van Sandra al een mailtje gisteravond waar ik was... Of ik al aan het bevallen was ?

@ Chebu, pff veel plezier bij de Ikea, moet er nu niet aan denken om daar te lopen.
    Dat mobiel van fischer price, rainforest heb ik ook, ik heb hem voor Eur 49.95 bij de Bart Smit gekocht. Hij is echt lief !

@ nieuwe mama's gefeliciteerd en welkom !

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Ukkepuk, vraagje over de mobiel: daar bewegen de blaadjes toch? En hij heeft toch 4 verschillende muziekjes en een afstandsbediening? En komen er ook geluidjes uit toch?
    Wil nog even zeker weten...

17. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    wat vervelend dat sommige mensen een last van heeft en sterkte en beterschap lekker rustig aan..

het is niet zo lang meer sommige zijn al dertig weken en sommige bijna.. we moeten alleen doorbijten nog tien weken... hihi.. dat vliegt zo lekker snel.

we mogen lekker zoveel klagen voordat onze baby op de wereld komst.

vanmorgen had ik drie keer kramp in been gehad pfff..
    deze week ga ik reistas halen en wil as weekend alvast klaarmaken vinden jullie te vroeg? hihi. dat weet je het maar nooit he

werk ze en doe maar rustig aan hihi

18. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Chebu, de blaadjes bewegen niet, het hele mobiel draait rond.
    Hij heeft wel 4 verschillende muziekjes en een afstandsbediening.
    Bovenop het mobiel zitten figuurtjes die projecteren op het plafon als het donker is.

19. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ukkepuk gefeliciteerd met je dertig weken mijlpaal hebt gehaald:D hoeraaaaa

20. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik ben niet meer gaan zwemmen. Ik had er geen zin in. Ik lag zooo lekker op de bank en tja toen kon ik me er niet meer toe zetten. Volgende week gaan we weer flink aan de bak! Voel je je al wat beter?

Het weinig voelen van die kleine is niet echt iets van de laatste dagen maar is eigenlijk altijd wel zo geweest maar nu voel ik 's avonds en 's nachts ook bijna niets en dat is toch wel vaag. Normaal voel ik toch wel een paar schopjes voorbij komen. Maar ik maak me niet echt druk hoor, het is meer voor de zekerheid!

Deel Deze Pagina