November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi

@San, lekker alles aan kant!, maar maak je geen zorgen waterige afscheiding is heel normal.
    @kleinwonder, lekker 11 op! Wou dat ik het kon maar met een kind in huis gat dat niet werken.
    @kersje, lekker een nieuwe badkamer net voor je bevalling! Daarna is het toch een stuk moeilijker haalbaar! Hopen dat alle sinderdaad optijd af is.
    @ukkepuk, beterschap aftellen de laatste dagen!Enne 3 briefjes lijkt me eigenlijk over de top! En zoals kersje al zegt het hoeft helemaal niet. Ik heb noooit iets hoeven inleveren.
    @Britt, heftig allemaal, rustig aan doen dan maar, maar je kan ook niet veel anders zo te lezen ;-(
    @Stevell, zou inderdaad een jasje maat 62/68 kopen. De eerste maatjes is je kind mega snel uit terwijl het weinig een jasje draagt. En daarna is de winter weer over ;)
    @Marielle succes met de echo!

En wat mij betreft redelijk, geen last meer van mijn werk dat laat ik maar even achter me. Vandaag 30 weken! Hoop over 7 weken te bevallen haha!
    Ik ga trouwens niet mee op de meeting.

Vanaf morgen hebben we trouwens geen comp meer (dan is jurgen weg bij zijn oude baan en moet zijn comp inleveren en de mijne is kapot). Dus ben benieuwd wanneer ik er weer ben! Waarschijnlijk wel snel hoor zonder comp kunnen we toch niet...

Jooze

2. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Is Amersfoort ook goed? Ligt namelijk vlakbij Utrecht en is vanuit het Noorden wat makkelijker bereikbaar. Ligt vrij centraal lijkt mij.

Jammer Jooze, dat we je een poosje moeten missen. Hopelijk kan je af en toe via een andere pc iets van je laten horen.

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    amersfoort licht nog 30 min verder dan utrecht.

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    van utrecht naar amersfoort is iniedergeval 30 minuten

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden wat hebben jullie een hoop gekletst zeg ....

@beatrice : ben je al geweest voor de beeb ?

@ukkepuk : hoe was het bij de ha ..?

heb vandaag een rennen en vliegen dag gehad ...bah ......
    nu weer lekker thuis ....
    bij de dietiste was het niet echt boeiend .....ze heeft me niks nieuws kunnen vertellen .....maar goed ....alles hangt af van de waardes die ik de komende dagen/weken prik ...ben benieuwd voorlopig zijn ze behoorlijk te hoog ( lees te hoog )
    ze vertelde mij aan de hand van statisstieken dat vrouwen die zwagerschapsdiabetes hebben gehad na 10 jaar 50 % kans hebben op diabetes mellitus .... heb me voorgenomen dat me dat niet gaat overkomen ....(zei ze vol moed met veel diabetes in de fam ....)

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    amersfoort is vanuit leiden een ramp. Ik denk zelf dat utrecht het handigst is...

Ik kan trouwens heel september niet :(

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    utrecht lijkt me ook het beste.

8. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    hey dames !
    jeetje dat is gewoon een dag taak om alles een beetje terug te lezen... :) en dan was ik gisteravond tegen half 11 er nog op..(pagina 838 ?) je kan het haast niet volgen..en reageren maar bedankt voor alle welkomsberichten ..! :D :D :D :D :D :D
    maar we zijn weer thuis van een dag werken , lekker ff makkelijk gegeten , PATAT ! :) heerlijk ! verder de avond ff lekker helemaal niks..! misschien wel lekker op tijd op bedje , jeetje wat heb ik beroerd geslapen zeg vannacht , liggen draaien , :confused: heb elk uur wel gezien op de wekker.. :rolleyes: zal proberen het een beetje te volgen op deze topic..hahaha..blijft moeilijk.. :p

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik kom net van de vk vandaan en het hartje klopt in ieder geval goed. Ik heb een hele harde buik en ook nog een voorliggende placenta dus waarschijnlijk is dat de oorzaak. Vanaf week 30 kunnen we een ctg maken voor de zekerheid. Eerder heeft geen zin zei ze... Ik heb volgende week vrijdag weer een gewone afspraak en ga het dan verder bespreken...

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    zaterdag 13
    Jaki
    San79
    Cilia (Maxje)
    zondag 14
    Jaki
    San79
    zaterdag 20
    Jaki
    San79
    Wendy83
    Cilia (Maxje)
    zondag 21
    Jaki
    San79
    Wendy83
    Cilia (Maxje)
    zaterdag 27
    Jaki
    San79
    zondag 28
    Jaki
    San79
    Heb alles bijgelezen maar ben een hoop vergeten, ben erg moe, heb gewerkt vandaag. Blijf nig steeds buikpijn houden, maar de vk zegt echt dat het mijn darmen zijn, vreemd, ga wel 3x op een dag of zo

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Gelukkig beatrice!

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ben blij te lezen dat alles goed is! :D

13. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Beatrice, Gelukkig goed nieuws, ben je een beetje opgelucht ?

@ sybje, de huisarts heeft een brief geschreven waarin staat dat ik om mediche redenen eerder moet stoppen met werken. Ga hem morgen aan mn baas geven.

@ betreft de meeting, vind het een heel leuk idee. Aangezien ik ook niet zolang in de auto kan zitten vindt ik Utrecht ook het handigste, dit is het dichtste bij.

@ Jooze, Iedereen zegt dat het niet hoeft, maar bij P&O hebben ze er wel om gevraagt dus ik regel het gewoon. Vindt het ook raar maar ik werk voor een raar bedrijf :(

14. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    zaterdag 13
    Jaki
    San79
    Cilia (Maxje)
    Janny (vanaf 16.00 uur)
    zondag 14
    Jaki
    San79
    Janny
    zaterdag 20
    Jaki
    San79
    Wendy83
    Cilia (Maxje)
    Janny
    zondag 21
    Jaki
    San79
    Wendy83
    Cilia (Maxje)
    Janny
    zaterdag 27
    Jaki
    San79
    Janny
    zondag 28
    Jaki
    San79
    Janny

En kijk ook op www.november2008mamas.hyves.nl voor de laatste info over de meeting!

15. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    zaterdag 13
    Jaki
    San79
    Cilia (Maxje)
    Janny (vanaf 16.00 uur)
    Ukkepuk
    zondag 14
    Jaki
    San79
    Janny
    Ukkepuk
    zaterdag 20
    Jaki
    San79
    Wendy83
    Cilia (Maxje)
    Janny
    zondag 21
    Jaki
    San79
    Wendy83
    Cilia (Maxje)
    Janny
    zaterdag 27
    Jaki
    San79
    Janny
    Ukkepuk
    zondag 28
    Jaki
    San79
    Janny
    Ukkepuk

En kijk ook op www.november2008mamas.hyves.nl voor de laatste info over de meeting!

16. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Pff ik kan sowieso niet zaterdags naar de meeting, en zit met vervoer... dus verder dan utrecht ga ik absoluut niet (is al 2 uur ofzo reizen) ik kan alleen de zondagen...

17. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @beatrice: fijn om te horen dat het hartje goed klopt, ben je idd een beetje opgelucht?

@ukke: bij mij vroegen ze er dus ook om bij P&O, vandaar dat gedoe een paar weken geleden, want mijn VK zei dus dat dat helemaal niet de bedoeling was (geen medische gegevens verstrekken aan werkgever) bladiebla. Anyway: je hebt je briefjes, dus als jij ze wilt afgeven, dan kun je dat nu gewoon doen. Lekker joh, eindelijk rust!

@magda: tja, het bijhouden is zeker niet makkelijk hier, maar de echt belangrijke dingen pik je altijd wel op, ook al lees je niet alles bij.

@meeting: ik woon practisch in Utrecht dus als ik de betreffende datum kan, kom ik zeker even kijken! Maar prik maar gewoon een datum, want ik heb totaal geen zicht op onze afspraken de komende weken.

18. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Noatje, ik heb je toegevoegd bij de zondagen.
    Tipp, ik heb je toegevoegd als "wil wel, maar kan niet in sept"
    Kersje, ik heb je toegevoegd als "wil wel, maar nog geen zicht op dagen"

zaterdag 13
    Jaki
    San79
    Cilia (Maxje)
    Janny (vanaf 16.00 uur)
    Ukkepuk

zondag 14
    Jaki
    San79
    Janny
    Ukkepuk
    Noatje

zaterdag 20
    Jaki
    San79
    Wendy83
    Cilia (Maxje)
    Janny

zondag 21
    Jaki
    San79
    Wendy83
    Cilia (Maxje)
    Janny
    Noatje

zaterdag 27
    Jaki
    San79
    Janny
    Ukkepuk

zondag 28
    Jaki
    San79
    Janny
    Ukkepuk
    Noatje

KersjeB wil, maar heeft nog geen zicht op dagen
    Tipp wil, maar kan niet in september

19. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben trouwens net weer enorm verwend... :D
    We aten bij m'n schoonmoeder, en ik liet via internet het badje zien dat we via MP gekocht hadden. En ik vertelde dat ik het muziekdoosje van die serie besteld had, en de luieremmer er ook nog bij wilde.

Nou... dan kregen we deze 3 dingen wel van haar! Lief hè?

20. Niet meer actief

Ik kan ook eigenlijk wel alle weekenden behalve 13 & 14 september.

Deel Deze Pagina