dat is wel duidelijk lijstje enne alleen locatie is wel beetje probleem he.. we komen wel uit he. enne ik ben net bij mijn schoonouders geweest en ik kreeg weer leuke een kikker groeimeten voor onze kleine dat vind ik echt super. morgen ga ik aan de muur alvast vast maken hihi..
Dan ben je goed verwend San! Heerlijk! Even een weekje ruilen van schoonmoeder? Hihi. Jaki, waarom is locatie een probleem? Volgens mij worden we het redelijk eens over Utrecht, en Tipp wist een leuk High tea adresje... Vind je dat oke? Meiden, ik ga douchen en naar bed (jaja, vroeg, maar moet heel wat slaap inhalen en morgen gaat om 6.00 uur de wekker weer). Bah, morgen de hele dag aan het werk en morgenavond de bv-voorlichting. Leuk om je dan te zien Corien! Maar goed, drukke dag dus. Hopelijk kan ik hier wel even kijken... Niet te veel kletsen he? Haha, ja doe maar wel hoor, is gezellig!
voor mij is geen probleem met locatie maar utrecht vind ik ook prima hoor.. maar gaat om sommige willen andere plaats of zo...als ik goed begrepen hihi douche ze en slaap ze janny~!
Ik laat de meeting aan mij voorbij gaan. We zijn eigenlijk elk weekend super druk met de afwerking van ons huis. Nog zoveel keuzes te maken en dingen die geshopt moeten worden. Daarvoor zitten we vast aan het weekend. @ Janny: leuk om je te zien morgen! (mini mini meeting )
Tja ik ben wel opgelucht dat we het hartje hebben gehoord maar voel me nog niet echt rustig hieronder. Ik kom net van de cursus vandaan en zij gaf aan dat ik me alleen druk moet maken als er een verandering te zien is in het ritme. Dus dat ik haar heel de tijd heel veel voel en dan ineens niet meer. Dat is niet echt het geval en dat stelde wel gerust. Ik zal moeten accepteren dat ik gewoon minder schopjes waar kan nemen. Ik zal volgende week vrijdag nog even navraag doen en eventueel een ctg aanvragen. Hopelijk geeft dat meer zekerheid. En anders neem ik gewoon nog een pretecho om haar te zien... Hebben jullie trouwens ook dat als je naar voren gaat als je zit dat je dan het gevoel hebt alsof je bv nog in een autogordel zit die strak staat. Dat doet gewoon pijn! Heel irritant...
heb net ff op hyves gekeken , en las over een ene meeting..? leuk idee ! maar is zoiets voor iedereen bedoelt ?
zo, ik kom ook weer eens kijken hier. Al ga ik niet teruglezen, heb 5 pagina's teruggelezen Meeting lijkt me leuk, kan ik eindelijk eens gezichten en verhalen achter namen plaatsen, want die kan ik niet zo onthouden... Bij een ander forum waar ik zit heb ik regelmatig meets en kan ik veel beter dingen bij nicknames plaatsen. Vanavond kraampakket van de verzekering gekregen en vorige week de blije doos opgehaald Zondag de nodige stress gehad en daar toch een paar nachten slecht van geslapen en veel gejankt.... (erfenis/familie kwesties....) gister naar de vk geweest, alles was goed. Kleintje zat met rug naar achter in de stuit maar dat kan nog alle kanten op, vandaar dat ik zoveel beweging voel van handjes en voetjes gister op kraamvisite geweest, voor het eerst in mijn leven een babietje vastgehouden, mocht de fles geven. Toch raar idee dat ik ook straks een babietje krijg nog 8 dagen werken en 2 halve dagen, dan ben ik vrijjjjjjjj 4 weken vakantieverlof en 6 weken zwangerschapsverlof, kan ik heerlijk rustig naar de bevalling toeleven. oja, vrijdag eindelijk mijn pretecho
Sorry meiden, na een lange dag heb ik weer veel te veel terug te lezen wat ik dus niet ga doen Beatrice ik las alleen wat over jou? Hoe voel je jezelf? Je voelt je kleintje niet of...? Pff dat is zoooo klote en ik hoop het ECHT niet meer mee te maken! Heb het gister meegemaakt, ben ik dus naar de vk geweest die me weer heeft doorgestuurd naar de verloskamers voor een CTG. Dat het hartje in deze periode nog overslaat is normaal, komt omdat sommige dingetjes nog niet helemaal perfect aangelegd zijn.. Ook stress is een grote factor (ik had erg veel stress, heb ik heel de zwangerschap wel al, maar afgelopen week wel erger...) daardoor werd mijn kindje ook heel rustig zeiden ze... Maar vind het raar dat ze zeiden dat een CTG pas nut heeft bij 30 weken.. ik heb m gister gehad en de gyn zei dat het vanaf 26 weken kon? Hoe is het met de rest? Las ook iets over een meeting.. Ik ga het ook aan me voorbij laten gaan, maar erg leuk dat jullie gaan meeten
Hoi meiden, vandaag ben ik dus bij de verloskamers geweest, ben er bijna de hele dag mee bezig geweest. En weer is er een kweek genomen. Nu blijkt dat het inderdaad weer een flinke urineweginfectie is en dat de antibiotica die ik de laatste twee keer gekregen heb niet opgenomen worden door mijn lichaam. Ze gaan nu kijken met een kweek welke bacterie het is en welke antibiotica ik mag hebben daarvoor. Ze gaan dit ook met mijn internist overleggen omdat ik niet zomaar antibiotica mag krijgen ivm medisch verleden. Maandag wordt ik terug gebeld en krijg ik de uitslag. Zo nu ga ik even hier terug lezen, jullie hebben zoveel bijgeschreven, knuffel conny
Conny, dat is rot.. hopelijk krijg je snel de goede medicijnen! Veel beterschap... Ik ga lekker mn bed in.. morge nweer werken Weltrusten meiden!
Avond! @ Conny: Pff dat klinkt niet leuk zeg. Hoop dat er iets te vinden is dat je wel mag hebben en niet slecht is voor de baby! Heel veel sterkte en hoop dat je snel opknapt! @ de rest: ik heb me ook even aangemeld bij Louise voor de Hyves, maar ik weet niet wie het hier is en andersom zal het ook wel niet duidelijk zijn wie ik ben (herkenbaar aan roze ) Misschien wil ik ook wel naar de meet als ik mag (en kan enzo natuurlijk). Verder: laatste dagen zo druk met werk en de verbouwing geweest dat ik niet heb bijgelezen (laatste twee pagina's alleen). Komende dagen weer volgepland met activiteiten van het werk (we hebben eigen bedrijf) en 'de pressure-cooker' van de verbouwing (zeer strak schema...). Dus even heel veel liefs en sterkte voor iedereen en tot in rustigere tijden!
conny, dat is ook echt vervelend ik hoop dat je snel beter wordt. go4baby, ja alleen novembermama mag komen meeting dus. enne tipp is beheereder van hyves
Heb de Rain Forest mobiel gekocht. Wat een geweldig ding. De hele avond horen we al het muziekje. @Beatrice, alles goed met de kleine dus? Ik ga slapen. Ik meld me aan voor een meeting met baby hahaha. Trusten.
Even een kort berichtje voordat ik weg moet. Hier gaat alles goed. Alsof de duivel erme speelt was die kleine gisterenavond ineens behoorlijk druk. Dat was dus een hele opluchting! Ik probeer me gewoon niet te druk te maken en zal over een week of 2 een ctg laten maken. Dit is dan even voor de zekerheid. Beter wel dan niet dacht ik zo. JsztD Het is inderdaad wel vaag dat ze bij mij zeggen dat het nog geen nut heeft en bij jou wel. Ik zal het volgende week vrijdag even navragen... Nu wel alles goed hoop ik? Tot vanmiddag! Beatrice
@Beatrice, hier doen ze standaard vanaf 26 weken een CTG. Volgens de arts heeft het hier wel nut. Er wordt oa ook gekeken of het kindje nog goed verzorgd wordt in de baarmoeder. Vanavond weer naar cursus! Inschrijving in het ziekenhuis (nu komt het wel heel dichtbij) en de eerste weeenles. Hoe herken ik een wee, hoe herken ik vruchtwater + ademtechnieken. Ben benieuwd!
goedemorgen ! @conny : moet je nou tot maandag wachten ? wat een vreemde zaak zeg ....hoop dat ze je snel kunnen helpen !
Goedemorgen allemaal! Heel fijn, mijn zieke collega heeft me aangestoken, grrrr. Vandaag dus niet naar werk gegaan, hoewel ik wel op tijd op was gestaan en al aangekleed was. Ik zit nu lamlendig op de bank, straks maar even naar de supermarkt in de hoop dat frisse lucht me goed doet