Morning meiden, Hier een ziek Kersje...opgezette klieren, keel -en oorpijn. Zometeen ff naar de HA, want ik kan niet eens normaal slikken. En dat terwijl ik vandaag weer naar therapie moet én vanavond mijn eerste les van de cursus begint. Goed, we kijken wel ff hoe ik me dan voel... Edit @San: aha, wij kunnen ons dus samen lamlendig voelen. Ik heb ook al een douche genomen en gewoon aangekleed, maar heel veel beter voel ik me nog niet sjeg. @beatrice: fijn dat je d'r weer goed gevoeld hebt gisteravond! @conny: goed dat ze het zo grondig onderzoeken, hopelijk ben je er dan snel vanaf zodra ze weten wat je precies nodig hebt.
goedemorgen meiden, wat vervelend dat begin dat jullie ziek zijn. ik hoop dat jullie snel beter worden. ik heb wel last van zijkanten (bandenpijn) die schopt graag die plek en onderbuik ook hihi.. bijna september. en augustus is bijna voorbij hihi lekker toch dat gaat hard he... kersjb en san beterschap he.. effe ego eindelijk 30 weken vandaag hihi
Ik zou de 21e kunnen. En de plaatsen zijn prima, hoewel Utrecht nog steeds 1 uur rijden is. groetjes MarielleB
Conny wat vervelend weer een unrineweginfectie hopelijk is er een medicijn die je mag en zorgt dat het dan eens weg is dit is ook niets. Beatrice fijn dat alles goed was metje kleine meid en lekker gevoel dat ze zich even druk heeft gemeld Kersje en san beterschap, krijg je nu weer he met dat nederlandse wisselende weer, rustig aan! Jooze jammer dat je even niet zoveel kan mee kletsen. Jsztd ben je weer een beetje gerustgesteld, rustig aan en hopelijk word de stress wat minder. Even over de meeting is het de bedoeling overdag of savonds?
he bah conny! Knuff meid! Beterschap san! Ik heb vanmorgen heerlijk tot 9 uur uitgeslapen, mijn man hoefde niet naar een klant... Lekker...
Goede morgen Even een update van gisteravond. Onze kleine wilde gister even lekker pesten en duidelijk niet op de foto. Hij/zij lag de hele tijd vast te slapen. Wat we ook deden hij/zij werd niet wakker. En om het nog leuker te maken lag er een handje in het gezicht. Duidelijk een potje papa en mama pesten. Gelukkig mogen we nog wel een keer terug komen. Hopelijk dat hij/zij dan wel wil mee werken. We hebben gisteravond nog een Winnie the Pooh speelkleed gekocht. En we kregen het kraampaket binnen. Helaas niet zo bijzonder, wel een leuke tas. En we hebben 10 boeken met geboorte kaartjes door gekeken. Zat helaas niets van pooh bij. Weet iemand misschien een goede site waar ik Winnie the Pooh geboorte kaartjes kan bestellen. Zo dat was het wel weer. groetjes MarielleB
De Disney geboortekaartjescollectie is van Intercard, de meeste drukkerijen hebben die wel en kunnen het anders voor je bestellen. Ik heb het boek toevallig hier liggen, zat bij de nieuwe lading boeken die ik gehaald had.
Mijn kraampakket is net bezorgd. Ziet er wel medisch uit... Er zat wel een luiertas bij als kadootje. Nu heb ik er 3! (marielle, zit jij ook bij OHRA?)
Haha, ik ben jaloers op jullie met je kraampakketten! Ik ga er één halen bij de thuiszorgwinkel, zit niets leuks bij maar ik geloof dat in elk geval de doos wel fleurig is
Marielle weet ook dat er wel een boek is met kaarten van pooh, weet alleen niet waarvan mijn vader leent boeken uit dus kan het wel navragen.
San: Hihi, nou een fleurige doos kan ook heel leuk zijn hoor! Marielle: Zou ik mogen weten waar jullie de pretecho laten maken? Ik zie namelijk dat je in Best woont? Wij hebben namelijk een afspraak staan bij baby echo Son alleen ik twijfel over de kwaliteit etc..
Hier ook een voorkeur voor een meeting in Utrecht, ligt centraal en ik moet uit Belgie komen. Hier nog een zieke..ik moest gisteren glucose-bloedtest laten doen en heb gelijk verteld dat ik mij behoorlijk lamlendig voelde..rust en sinaasappelsap was haar advies. Normaal pakte ik gelijk 's avonds een paracetamol en was het vrij snel over!
Van een fokker uit Belgie, gelegenheidsnestje, maar een mooie pup om te zien. Ruby-kleur vind ik ook heel leuk. Een vriendin van mij krijgt binnenkort een Blenheim. Het zijn zulke leuke hondjes! Even een minder leuk berichtje.. Op de voorpagina van het forum staat een mama van 5 kindjes die haar man verloren heeft, misschien goed om even een berichtje achter te laten?
@san en kersje : beterschap ! @marbo : hoe was je glucosetest ? heb idd een berichtje achtergelaten in de lounge ...triest hoor moet er niet aan denken ....
Nou, ik heb toch een keel -en oorontsteking. Helaas mag ik er ff niets tegen en moet ik dus gewoon uitzieken met alleen wat paracetamol en 's nachts wat neusspray. Nog weer een stukje rustiger aan doen dan maar! @marielle: je kunt ook gewoon zelf een goede resolutie afbeelding van Winnie the Pooh zoeken en zelf je kaartje maken op geboortepost.nl. Die zijn wel aardig goedkoop iig. En hier nog een linkje voor een mooi bord voor in jullie tuin dan straks http://www.marktnet.nl/Geboorte-bord-wi ... 057525.htm @san: op mijn kraampakket hoef je niet jaloers te zijn hoor. Ik was net zo blij geweest met een vrolijke doos @kleinwonder: jij zal volgende week ook wel weer moeten beginnen met school, niet? Zal wel ff wennen zijn na zoveel weken rust!
Hoi Ik ben bij echo Son geweest. En het was geweldig, alleen onze kleine boef werkte niet mee. groetjes MarielleB
meiden, gaan jullie mannen mee babyshoppen? Of doen jullie dat alleen (of met moeder, vriendin, zus etc.)? Ik heb namelijk het idee dat ik zo moet worstelen om hem mee te krijgen... Zoals vandaag. Hij heeft een vrije dag (alleen een paar kleine dingetjes, maar geen klanten ofzo), en ik krijg hem niet mee... Ik vind het erg leuk hoor om het shoppen met mijn moeder te doen... Maar ik zou het het zo leuk vinden als ie af en toe ook eens meeging met mij! Ik wil steeds als ik met mijn moeder ben geen (of weinig) kleertjes ofzo kopen, ik wil wel dat hij het ook leuk vindt. (nou ken ik zijn smaak wel, maar toch)... Ik word er soms (zoals nu) zo verdrietig van... Ik zit dit gewoon met tranen in mijn ogen te typen...