Is dit warm genoeg in de kinderwagen: matrasje, lakentje, Lodger wrapper? Of nog een dekentje erover? AARGH wat een dilemma
Ze hebben in Duitsland ook een babysnuggle. Ziet er ook goed uit, alleen moet het kind dan nog wel wantjes aan.
ik denk dat dat wel warm genoeg is. Je zou een dekentje op het voeteneind kunnen leggen, zodat je er altijd een bij je hebt voor het geval dat...
Goodmorning Chebu: Ik denk dat het wel warm genoeg is, maar tegen de tijd dat het zover is merk je dat wel denk ik? Nog bedankt voor de antwoorden op mijn dilemma. Gisteravond werd mijn vermoeden bevestigd toen de zin: "Ja maar mijn moeder zei dat.." Aha zei ik, ik ben op dit moment dus niet met jou in discussie maar met je moeder. Hij vond het zelf eigenlijk onzin maar z'n moeder stond erop dat ik een gedeelte van de huur zou betalen. Ik heb haar opgebeld en gezegd dat haar zoon volwassen is en wij onze geldzaken zelf wel regelen. En dat zij de laatste persoon op de wereld is die iets te zeggen heeft over gelijke lasten qua geld etc. Mevrouw werkt zelf niet (nooit gedaan), rijdt in een gigantische jeep en audi A6 allemaal door schoonvader lief betaald, de groeten. Maar al met al is het opgelost, we nemen een gezamelijke rekening en daar komt gewoon al ons gezamelijke geld op en dat gaan we ook gezamelijk uitgeven/sparen! Net terug van de VK, alles was goed. Meneer lag met zn hoofdje bijna in mijn lies (vandaar dus mijn liespijn iedere morgen..) en kontje richting mn ribben.
erg he kleinwonder, zulke schoonmoederopmerkingen. Ik heb ze ook naar mijn hoodf gekregen hoor... Wel fijn dat het nu is opgelost! Fijn dat alles bij de vk in orde was... Ik ben in een vreselijke huilbui vandaag...
Ja ben ook erg blij dat we er gewoon goed over hebben kunnen praten. Maar ik heb nou eenmaal een lastige schoonmoeder, ben er al aan gewend! Tipp: Een 'zomaar' huilbui, of een huilbui met een reden? Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd ook erg huilerig ben, zo raar. Maar er gaat ook zoveel veranderen, zoveel nieuwe dingen en er gebeurt zoveel in je lichaam. Gewoon jezelf lekker verwennen hoor vandaag, lief zijn voor jezelf!
kleinwonder: een "ik-weet-niet-waarom" huildag... Ik moet gewoon steeds om alles huilen. Een liedje op de radio, iets dat ik lees, iets wat iemand zegt... Gewoon horrormonen denk ik...
She is from hell! Wel een lieve schoonvader trouwens, maar die word gigantisch over de voet gelopen door zn vrouw dus daar hebben we weinig aan. Hij durft niet eens zijn mening te geven (mijn vriend en zn broer trouwens ook niet), zij is écht 'The big boss'. Ze heeft ook geen vriendinnen en ze zijn toen de kinderen klein waren bij alle familie weg verhuisd. Mn vriend heeft nog nooit een 'normale' verjaardag gehad, met gezelligheid en taart en familie etc. Gelukkig heb ik juist een hele lieve, warme, grote familie dus nu wordt ie lekker verwent met zn verjaardag hoor! En die horrormonen zijn ook hier heel erg aanwezig. Heb je ook dat je je de ene minuut geweldig kunt voelen en 3 tellen later hartstikke verdrietig? Ik vind dat zoiets raars, dan zit ik ineens helemaal in een dip.
Ben niet veel online vandaag. Ik zit nu even op zolder maar daar is het zo warm.....en mijn lader van mijn laptop is kapot die krijg ik vanavond een nieuwe dan ben ik er weer! Tot later! xxx
ja kleinwonder, dat is precies waar ik vandaag last van heb... Ik wist het alleen niet zo goed te beschrijven.. Mijn schoonmoeder is ook een rare hoor... Ze woont in een huis van 1,2 milj in Hilversum en zit ons op onze nek over geld... Mijn schoonvader is wel lief (schoonouders zijn gescheiden)... Mijn stiefschoonvader is de liefste En de normaalste. Mijn stiefvader heeft erg de neiging om te zeuren als we een verjaardag oid vergeten zijn. Of als we vergeten te bellen als ie een kaartje heeft gestuurd.... Maar zelf doet ie het ook niet.... Ik heb trouwens een ander probleem met mijn schoonmoeder... Ik heb het gevoel dat ze beledigd is als we een meisje niet naar haar vernoemen... Ik weet niet precies waarom ik dat gevoel heb, maar op de een of andere manier straalt ze zoiets uit... Ik kan er niet precies de vinger op leggen
Goede morgen hier alles rustig, ben nog een beetje moe. de kleine bedacht dat hij/zij wel eens wakker wilde worden toen ik wilde gaan slapen Lag de hele tijd in mijn zij te trappen. Wendy ik heb ook erg veel plezier gehad gister. Heb je geen spierpijn? groetjes MarielleB
nee weet ik ook wel, maar het is zo'n rotgevoel... Ik merk ook dat zowel mijn man, als zijn broer en zus (en ook haar man en ik), echt op onze tenen lopen om het mevrouw naar de zin te maken...
Irritant lijkt me dat, zo´n schoonloeder! Die van mij is gelukkig een leuk mens. Heel anders dan m´n eigen moeder, maar ik kan goed met haar door 1 deur. Drinken zelfs wel eens koffie bij elkaar zonder dat m´n man er is, dus straks met de baby zie ik ook geen problemen.