hey marisha: ik zie ook overal leuke babydingen ezo, maar durf ook nog echt niks te kopen hoor, wacht netjes mn 12 wkn af en zowiezo de 1e echo, maar och wat duurt t lang voor je gevoel voordat je eindelijk bij die 12 weken bent zeg.
Ik denk dat we gewoon een beetje het gevoel hebben dat we het noodlot niet willen tarten en daarom nog niets kopen. Ik heb ook zo'n zwangerschapsdagboek gekocht waarin je van achter naar voor de datums moet invullen. Zelfs dat durf ik nog niet omdat stel dat het volgende week toch nog misgaat, dan heb ik dat boek voor niets gekocht Ik las hier net dat 1 op 6 zwangerschappen mis gaat? Pffff, je mag er echt niet aan denken he! Maar goed, we zijn toch al 5 weken doorgekomen!
Ik ben wel al weer moe hoor... hebben jullie dat ook? De hele tijd zo'n zwaar hoofd ik zou zo weer kunnen slapen...
ik denk idd dat je gelijk hebt Marisha, je moet er idd maar niet al te veel aan denken anders wordt je helemaal zo bangig dat het niet goed zal gaan en zit je heel je zwangerschap in de stress, terwijl het een mooie herinnering behoort te zijn als we in nov onze beebs in de armen mogen sluiten.
geboortekaartje maak ik weer zelf denk ik.. namen: voor een meisje weten we het wel (naam van mijn overleden zusje), en voor een jongen hebben we een paar namen in ons hoofd. ik denk dat het minder moeilijk wordt als toen met Hamza, dat was echt een gevecht.