November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik weet niet of ik een zoon krijg, maar als ie oostindisch doof blijkt te zijn doe ik hem wat...

Daar zul je meneer en mevrouw hebben... Als ie haar zo graag met alles wil helpen, gaat ie maar bij haar wonen...

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Hahahaha, proef ik daar een jaloerse ondertoon? ;)
    (En da´s waar ook, jij weet nog niet wat je krijgt... hihi, ik krijg een zoon en gun gelijk de hele wereld ook een knul. Was even vergeten dat er meer smaken zijn)

3. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Nou, ik heb weer globaal bijgelezen hoor. Over gemeenschappelijke geldzaken, schoonouders, andere ergenissen e.d.
    Het is allemaal teveel om op te reageren.
    Jootje, in elk geval een fijne vakantie!
    Wij gaan nu even een nachtje weg naar het midden van het land. Dus ik weet niet wanneer ik weer online kom.
    Allemaal een fijne dag verder!

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja san, misschien ben ik wel jaloers. Ik voel me gewoon bedreigd door haar... Ze zit daar stom te giechelen... Maar ze zijn 21 jaar bevriend, en ik ben met hem getrouwd en draag zijn ind. Geen reden om me bedreigd te voelen zou je zeggen toch?

5. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Oh jawel hoor, sommige vrouwen halen het slechtste in je naar boven, en ik durf te wedden dat dat heus niet helemaal onterecht is.
    Hij zal haar heus niet bespringen en jou zwanger en al aan de kant zetten, maar als je in je achterhoofd zo´n stemmetje hebt zitten dan zal ze vast zo´n net iets te leuke, iets te knappe, iets te goed verzorgde heks zijn die nog eens aardig is ook... zodat je eigenlijk niet met goed fatsoen een hekel aan haar kan hebben :)
    Kan heel bedreigend voelen zo´n vrouw.

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Whoah ik had zojuist iets heel ergs engs.
    Ik had gewoon een voet van de beeb te pakken

Mijn god, wat een nieuwe ervaring! Je kunt het kietelen en dan gaat het bewegen! :confused:

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @tipp : ik zou het wel weten ...ik was mooi weg geweest als ze thuis kwamen .........

maar goed ik ben ook erg slecht

8. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Chebu dat is toch niet eng, dat is leuk!

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @San, ik weet het. Maar ik schrok er wel even van.
    Niet dat ik iets kapot maak ofzo. En ik voelde het opeens zo goed! Bizar.
    Maar we zijn nu vrolijk aan het spelen hihi

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    uuuuhhmmm ik kan mijn order niet vinden van de kinderkamer en de kinderwagen ......shitzooi ....

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Je slaat de welbekende spijker op zijn welbekende kop :D

12. Niet meer actief

Klopt! Zo heb ik 2 hele goede vriendinnen die er beide ook erg goed uit zien. Maar ik twijfel er geen seconde over dat er ooit ook maar iets zou gebeuren tussen hen en mijn vriend of dat zij of hij deze intentie zouden hebben. Daarentegen zijn er andere meiden die ik dus écht voor geen meter vertrouw zonder dat ze ooit mij daar aanleiding voor hebben gegeven, maar gewoon intuitie denk ik. Vertrouw mijn vriend wel hoor maar toch voel ik dan wel iets van jaloezie, naja misschien niet echt jaloezie maar ik hou ze wel in de gaten! ;)

Chebu: Geweldig he!? Ik legde gisteren mijn hand op mijn buik en voelde echt een voetje lekker ertegenaan porren. Zo'n geweldig gevoel!

Net iets heerlijks meegemaakt, het heeft me echt even heel vrolijk gemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de afgelopen tijd mezelf nou niet echt aantrekkelijk vind, dikke billen (mijn mening..), dikke benen, dikke kop en ga zo maar door :D
    Halen vriendlief en ik net een ijsje bij de cafetaria. Mn vriend bleef buiten op het terras en ik liep even naar binnen om het ijsje te halen. Bleek dat de 7 dames op het terras niet door hadden dat mn vriend bij mij hoorde en ze begonnen dus ongegeneerd over mij te praten.
    - Ik was mooi zwanger
    - Ik had mooie benen, niet dik
    - Ik had geen dikke kont
    - Ik had een mooie buik.
    Vriendlief stond helemaal trots te stralen toen ik terug kwam lopen en vertelde het meteen, helemaal trots en ik kreeg een dikke kus. Haha, nou ik moet zeggen het voelt toch wel goed om dat te horen :oops:
    Want zo zag ik mezelf dus helemaaaaal niet.. Ben helemaal happy haha.

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Heerlijk kleinwonder. Dat heb je af en toe echt even nodig! :D

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Jeetje wat hebben jullie weer veel geschreven!

Misschien een grappige gedacht maar over ongeveer 25 jaar praten onze schoondochter/zoon ook zo over ons...Ik hoop het niet maar je weet maar nooit hihi

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihi, inderdaad... Grappig idee...

16. Niet meer actief

Hihi, wij zijn schoonloeders in spé! :evil:

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    gna... wraak... :evil: :)

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ben even weg, even verf kopen...

19. 078mama

078mama Niet meer actief

Wraak is zoet en we weten allemaal hoeveel zoetbehoefte een zwangere vrouw heeft ;)

Vanavond maar weer heerlijk op de bank hangen. Ik heb al 3 dagen verschrikkelijk migraine...

20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    hoi meiden

net terug van een middag ziekenhuis. Had gisteravond mega enkels en kon helaas ook vanmorgen bijna niet lopen van het vocht. Op mijn werk mijn bloeddruk gemeten en deze was 90/160 (ik had steeds 60/110). Verloskundige dus maar gebeld en moest komen. Urine gaf spoortje eiwit aan dus naar ziekenhuis.

Daar bloedprikken, urine controle en 45 minuten aan CTg gelegen. Met de baby gaat het gelukkig allemaal goed. Mijn bloeddruk is te hoog maar niet schrikbarend en ik mocht gelukkig weer naar huis.

Moet wel per direct alle activiteiten staken, dus ook mijn werk :cry: Dat vind ik echt heel erg, had het zoooo vreselijk graag tot aan mijn officiele verlof volgemaakt.

Heb solistische functie en ben nog lang niet klaar voor mijn gevoel om het achter te kunnen laten, maar het is niet anders. Zal maandag heen gaan om het nieuws te brengen.

Mag wel bij de verloskundige onder controle blijven, maar ze gaat de frequentie van mijn bezoeken daar verhogen om regelmatig mijn bloeddruk te kunnen blijven controleren. Het spoortje eiwit kan namelijk wijzen op beginnende zwangerschapsvergiftiting.

Deel Deze Pagina