ja nog steeds. Had dat al wel langer, maar dan was het in de ochtend altijd wel weer mooi afgezakt. Kon nu bijna niet staan vanmorgen....
Hee lieve meiden wat hebben jullie toch veel gekletst vandaag haha. Ik heb gelukkig weer een lader voor mijn laptop. Maar nu ben ik zo moe dat ik bijna op de bank lig te slapen. Ik ga maar lekker vroeg naar bed en nu even bankhangen want morgen hebben we ook weer de 3D echo! Ik lees morgen wel bij! Fijne avodn meiden en tot morgen!
met koude badje zakt het wel wat, maar het zit eigenlijk in mijn hele lijf. Benen zijn helemaal pijnlijk, maar ook vingers, handen polsen......zelfs mijn gezicht is opgezet. Hopelijk zal rust mijn bloeddruk en ook het vocht doen afnemen.
Jeetje dat is wel heel vervelend! Succes ermee... Ik lig nu op de bank en kan van de pijn in mijn lies niet eens meer opstaan. Mijn man heeft me half gedragen van de eettafel naar de bank. Ik voel me nu echt 90! Morgen weer en betere dag hoop ik...
Corien jeetje dat is wel even schrikken, doe maar rustig aan en hopelijk zakt je bloeddruk weer een beetje en verdwijnt het vocht. Beatrice vervelend dat je zo'n pijn heb in je lies wel lief zo'n mannetje die je even tilt, doe rustig aan en na een nacht rust gaat het misschien iets beter.
ooh jeetje ...nou daar ben je lekker mee ...hoop dat het niet erger word met de komende warme dagen .... @beatrice ook al zo'n pech ..he dames hoop dat jullie je snel beter voelen .... @all ik ga naar bed ben woest ...irriteer me op het mometn kapot aan mijn vent ...gatverdamme ... en ik kan geen leuk geboortekaartje vinden .... goodnight ...
Hier ook geboortekaartjes ellende... in de eerste lading van 4 boeken hebben we 3 best leuke kaartjes gevonden, in de 4 boeken die er nu liggen zitten er ook een stuk of 3. Maar geen één is echt "JAAAAAA, LEUK" dus dat wordt nog wat. Corien, hou je taai! Ik hoop dat je je met rust en veel koelen/drinken weer een beetje mens gaat voelen.
mmmmhh zit inmiddels beneden .....ik slaap hier vannacht lekker op de bank .....kon niet slapen in dat bed van ons ...bah ....en ben nog steeds boos ...dus dat word voorlopig niks..... @san: hier ook heb 5 boeken doorgekeken ....we hebben nu 1 kaartje waar van we zeggen oke die is leuk ...maar dan moet je weer kiezen tussen een jongens of meisjes soort ....en we weten niet wat we krijgen ....voor de rest hebben we niks gezien ...heb ook geen flauw idee wat ik evt wel leuk zou vinden .....zelf ontwerpen gaat hem ook niet worden .... zit ondertussen shock doc te kijken ...naar mensen die verslaafd zijn aan mastruberen ...wat voor beren >? ja idd ....ze vinden zich zelf niet lief of leuk en gaan de hele dag mastruberen ...echt strange je zal het maar hebben ...
Sybje is de lucht alweer geklaard? Ik hoop het meid, het is zo naar als je met ruzie gaat slapen Hier wordt straks om 11 uur de logeerhond opgehaald door m´n schoonzusje & gezin. Daarna maar weer eens goed schoonmaken (schoon laten maken) want die hond was loops, bleuhhh. Heb dus de hele week kunnen oefenen met rompertjes aandoen En... om 12 uur ga ik met m´n broer babyshoppen! Hahaha, ´t is echt erg, maar ik vind het zo leuk om alles te kopen en in orde te maken. Hm, ik moet dus ergens voor 11 uur nog even de geboortekaartjesboeken omruilen, en douchen, en de hond uitlaten, en boodschappen doen... misschien toch maar op gaan schieten dan. Doeiiii!
Goede morgen Corien doe het lekker rustig aan de komende dagen en laat je extra verwennen. Hier een korte nacht. Ze zijn 5 huizen verder aan het verbouwen, nieuwe mensen. Nu hoor je dat bij ons zo goed dat het net is of de buren bezig zijn. En ze begonnen om 7:15 . En gisteravond had de kleine weer een feestje in mijn buik. Begon al rond 8 en duurde tot 12 Op zich wel gezellig en ik geniet er heel erg van. Maar wel vermoeiend zo. Vanavond een personeelfeest van mijn mans werk. Gelukkig dit keer met eigen vervoer, dus ik kan zelf bepalen wanneer ik ga. Heb er veel zin in. Het zijn altijd gezellige feestjes. Gisteravond de laatste spullen gehaald voor de kinderkamer. Een hele leuke hanglamp, 2 plankjes en een stickerband van Winnie the Pooh. We gaan de band opplakken. En morgen halen we bij mijn schoonouders even goede boor en dan kunen we de planken en lamp ophangen. Dan is het nog gordijnen uitzoeken en is de babykamer klaar groetjes MarielleB
morge meiden ..... de lucht is redelijk geklaard geloof ik ..ben wat rustiger .... heb wel tot 02.30 op de bank geslapen ...we hebben boven geen toilet ....en de kleine was aan het bungee jumpen met mijn urineleider ....fraai maar niet hesu ..pieste iedere keer net niet in mijn broek ..... nou ja ik ga zo even boodschappen doen ....vanavond gaan we bbqen ..... morgen ga ik naar een groothandelbeurs iets in brussel ....kijken voor bedankjes met een kennisje die een winkel heeft met bedankjes en kaartjes en zo ...ben benieuwd ...kaartje nog steeds niet gevonden
Goedemorgen dames, Corien: Das schrikken zeg! Laat je lekker verwennen de komende dagen, rustig aan doen. Sybje: Gelukkig dat de lucht weer geklaard is, en dat bungeejumpen met de urineleider is ook bij dit mannetje in mijn buik een favoriet hoor. Poehh, ik haal het steeds maar net tot de wc, zal vast nog wel eens fout gaan! Marielle: Wauw, dus de babykamer al bijna helemaal klaar! Wij moeten nog een hoop doen qua decoratie enz. De meubels/behang is nu allemaal klaar maar nu het 'aankleden' nog. Veel plezier vanavond op je feestje! Ik moet straks voor het eerst sinds mijn zwangerschap een vrij lange afstand rijden! Ik mag van den bosch naar Hardenberg rijden, 2 uur. En daarna door naar Groningen. Normaal geen probleem: rij altijd op en neer naar Groningen maar nu vind ik het toch wel spannend. Ik rij ook veel voorzichtiger sinds ik zwanger ben haha.
Goeiemorgen! @Corien, schrikken zeg! Bah, hopelijk geen zwangerschapsvergiftiging. Doe maar rustig aan zeg! Hopelijk zijn je enkels al wat dunner. @Kleinwonder, doe maar voorzichtig met rijden. Wij huren regelmatig een auto als we die nodig hebben maar ik laat me rijden. @Marielle, zo, helemaal klaar. Top! @Sybje, ruzie weer een beetje over? Hier alles prima. Vanavond naar Ikea en morgen grote opruiming. Vanmiddag nog naar de stad. Mijn man wordt morgen 29 jaar. Eens kijken of ik nog wat kan bakken vanavond.
Hi Ladiez! Het is weer druk druk druk geweest hier met al jullie verhalen! 1 tip: niet te druk maken, dat is niet goed voor de beeb! Geniet maar van die laatste paar weken. Ik ben donderdagavond nog naar onze eerste cursus-avond geweest en dat viel alles mee. We zagen er allebei best tegenop, 2 uur lang en dat al die weken, maar het was best gezellig en zo voorbij en het belangrijkste: nuttig! Ik ben erg blij dat ik mijn gevoel achterna ben gegaan om in ieder geval aan een of andere cursus deel te nemen, want het schijnt toch best wel belangrijk te zijn. En gisteren zijn we naar de Prenatal geweest, 20% korting op positiekleding met een bon uit de Mama, dat scheelde echt ff wat! En zo heb ik dan mijn laatste benodigdheden aan truitjes met lange mouwen voor als het echt wat frisser wordt straks. Helemaal goed! Vandaag een dagje relaxen, morgen bij vrienden op bezoek in Geldrop en dan gaat maandag de beuk erin in de badkamer. Goed, als ik daar ook maar genoeg tegenop zie, dan zal dat mss ook wel weer meevallen. @corien: jeetje joh, dat is idd ff schrikken. Verstandig dat je nu helemaal rust gaat nemen, ook al voelt dat wat dubbel. Het is voor het goede doel: jullie beebje! En ik las nog iets over iemand wiens beebje wat te klein was bij de check-up: dat zal ook ff een tegenvaller zijn geweest bij je controle. Ik zou idd maar zorgen dat je dan 6 weken van tevoren stopt, want veel rust doet je kindje vast goed! Fijne dag meiden! CU!