sterkte met je badkamer kersje... Hier is het weer babykamerweekend... Dit weekend worden de muren geschilderd... Mijn man is al druk aan het schuren boven, ik heb net een appeltaart in de oven gezet... Fijn dat de lucht weer geklaard is sybje... Tja bungeejumpen met urineleiders.... HIer is het af en toe bijna genant als ik moet niezen of lachen ofzo...
@tip : moet je dan ook met man en macht je kruis vast houden ? ik wel anders zit de rest niet droog vrees ik ... manlief is de babykamer aan het behangen met de buuv ....ooohh het word zo gaaf ... kreeg net wel effe traantjes in mijn ogen toen ik de muur zag ....zucht ...nu word het echt ...
ja heel erg... Ik stond laatst echt midden op een zebrapad met gekruiste benen te niezen... Gelukkig was het een regenachtige dag en was er niemand op straat
bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat doet echt goed. Moet inderdaad een knop omzetten t.a.v. mijn werk, maar werk graag en voel me erg verantwoordelijk voor mijn werk. Dus die knop moet ik nog even proberen te vinden, maar voor de baby gaat dat zeker lukken!
Middag! Ben ik weer even! Heb afgelopen week wel wat meegelezen maar te moe om goed te reageren! Sorry! @ Tipp: volgens mij had ik je nog ge-PB't over hyves. Dat beheer jij toch of niet? Vind het wel leuk om aan te sluiten! @ Corien: dat is even schrikken zeg. Hopelijk heb je maandag de rust gevonden om op je werk te vertellen dat het nu niet meer gaat. De gezondheid van jou en de kleine is natuurlijk het allerbelangrijkste. Maar als je dol bent op je werk is dat ook een soort 'kindje' dat je achter moet laten. Snap wel dat dat moeilijk is! Heel veel sterkte en hopelijk trekken je enkels enzo snel wat bij zodat je erg geen pijn meer aan hebt! @ de rest met klachten: dikke knuf! Niet fijn allemaal. Hoop dat jullie nog kunnen genieten de laatste tijd want het blijft iets bijzonders! @ Kersje: Sterkte meis met de badkamer! Hier gaan morgen hopelijk de laatste tegels erin en dan is het afwerken (uhm, het plafond moet er ook nog in... detail...) en dan verlang ik echt naar een lekker relax bad! De badolie staat al klaar! Ik hoop dat het snel gedaan is bij jullie! Maar wel fijn dat je het nu doet. Met een kleintje erbij is nog minder relaxt vind ik! Ik ben ook helemaal afgepeigert van een week hard werken. Vriend en ik hebben samen een bedrijf en de vaart zit er goed in. Maar in combi met de verbouwing is het eigenlijk te veel van het goede. Ik bijt me er nog maar even in vast met het idee: de laatste loodjes wegen het zwaarst... Merk ook dat de baby steeds hoger ligt en er regelmatig iets tegen mn ribben bij mn borstbeen port! Nou, ik ga het keukenblad even olien.... Liefs g4b
@ Tipp: Ha das snel! Zat maar in mn mailbox te turen voor een bevestiging ofzo... maar ben den'k beetje onhandig met hyves Ga gelijk ff kijken! EDIT: :-k hmmm ik snap d'r echt geen hout van... Zie het niet als toevoeging bij mn hyves ofzo... Nou ja, ik zal nog eens de link vanaf hier naar hyves gaan zoeken... misschien da'k er dan kom... (lijkt wel een puzzeltocht... ) EDIT 2: Via hyves zelf vond ik zoveelnovember mama hyves... en via de link in de lijst van Jootje kon ik idd meteen erop komen! Thanx!
hihihihi, ja, hij is op je eigen hyves niet te zien, omdat we hem verborgen hebben. Zo hebben we geen last van ongewenste meelezers...
@corien sterkte! Hopelijk voel je je snel een stuk beter...en kan mbt je werk me wel voorstellen dat je je voelt, maar t is toch echt beter voor jou! Heb de afgelopen dagen weinig van me laten horen...was sinds woensdag vrij en lekker ff genoten en rustig aan gedaan. We hebben vandaag wat behang gehaald alvast voor t kamertje...Pff knap frustrerend dat ik er nog niet mee bezig kan hoor! Maar ja t is niet anders. Hopelijk loopt de bouw van de woningen niet te veel vertraging op en kunnen we in oktober eindelijk bezig! We zijn ook nog ff langs t gemeentehuis geweest, wat dingen voorbespreken en een kijkje in de trouwzaal etc...begint nu ook wel echt te worden allemaal....
Dat vind ik wel super slim! (en ben ik ook wel blij mee hoor! Niet iedereen hoeft dat te weten idd!) Echt leuk om even 'in het echt' te zien wie de anderen zijn!
hey meiden ..... mijn mannetje heeft vandaag de kinderkamer behangen ....het is zo mooi geworden ...zucht ...vind het echt een mooi kamertje ...nu nog effe latjes in plintjes regelen en klaar is tie .....maandag ga ik beel voor de meubels .... kan dus nog steeds de offerte niet vinden ....hoop dat dat geen problemen geeft ....
Hee Lieve meiden! Jeetje dat was me het dagje wel. vanmorgen eerst de 3D echo gehad het was echt geweldig! Foto's volgen morgen. Daarna wezen winkelen en vanavond bij mijn ouders geweest. Ben nu echt helemaal op en ga dus lekker op de bank hangen. Morgen ben ik weer gezellig van de partij want dan blijven we lekker de hele dag thuis heerlijk vind ik dat! Tot morgen meiden en jullie ook een fijne avond en lekker slapen!
Wendy! Toeval? We zijn op de zelfde dag uitgerekend, en ik zie nu dat we ook hetzelfde babykamertje hebben haha, de spacer! Mooi is ie he? Fijne avond allemaal!
Goedemorgen, Ik was vanmorgen al om half 8 wakker.. Bah kan tegenwoordig niet meer uitslapen. Maar gelukkig heb ik vanaf nu verlof en kan ik rustig aan doen, Zijn gisteravond wezen bbq'en bij mn vriendin en haar vriend, ik zat/lag op een ligstoel en zij zat naar mn buik te kijken, ineens ging mn buik alle kanten op en vroeg ze ... Uhm deed jij dat nou , ik nee dat deed de kleine. dat verbaasde gezicht van haar zal ik niet vergeten, jammer dat we geen fototoestel bij hadden. Ook had ze weer 2 kadootjes gekocht, een heel lief pakje en een jasje. Vandaag ga ik lekker nog een dagje genieten van het mooie weer, veelste lekker om de hele dag achter de pc te zitten. Doei doei
Goedemorgen dames, Corien hoe voel je je? Sybje heerlijk het behang erop wil het ook zo graag op de muren zien gelukkig beginnen ze morgen. Gerdien het komt nu dichterbij spannend! Wendy was de echo mooi? Ik heb vannacht zo lekker gedroomd, over de bevalling en de kleine en een naam die erin voor kwam moeten we die toch maar doen we waren er nog niet helemaal uit maar dit was de naam die mijn man helemaal leuk vind en ik twijfelde nog. Toch wel leuk zo even dromen. Vandaag lekker rustig dagje, zonnetje erbij. Geniet allemaal van de zonnige dag want het is zo weer voorbij.