November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    goede morgen

Het was gisteravond erg gezellig. En ik heb het langer vol gehouden dan verwacht. We gingen pas om 11 uur en waren niet de eerste.
    Het enigste nadeel was dat we pas om 8 uur gingen eten. :rolleyes: Ze hielden duidelijk geen rekening met zwanger hongerige vrouwen.
    Sinds vrijdag is de kleine en mijn buik aan een groeispurt begonnen. Met het gevolg... honger, honger, honger. En een pijnlijke buik. net een ballon die te ver opgeblazen is. Met soms het gevoel dat mijn hele buik openscheurd. :confused: Niet zo erg fijn gevoel.
    Gisteravond kregen we als je wilde les op afrikaanse trommels. Erg leuk vond ik, maar de kleine deelde die mening niet, werd er wakker van en begon flink te trappen. Erg fijn met een buik die al op knappen staat.
    Mijn buik net opgemeten, is 2 cm gegroeit in een week tijd.

We gaan vanmiddag naar een braderie in Schijndel en even bij oma van mijn man op bezoek. Daarna eten bij mijn schoonouders en dan gelijk daar op verjaardag. Mijn schoonvader is morgen jarig.
    Zo weer even genoeg gekletst. Ga even bij mijn man zitten, misschien krijgt hij de kleine rustig. Voordat ik helemaal gekeusd ben.

groetjes MarielleB

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen!

@Ukkepuk, heerlijk, verlof. Geniet er van. Ik mag dinsdag weer aan de bak. Voor 2 weken nog. Wat ga je allemaal doen?

Hier alles prima. Vandaag is mijn man jarig. 29 alweer. Vanavond komen er wat gasten. En ik ga eindelijk het huis opruimen en de commode etc gebruiksklaar maken. We hebben nog wat planken gekocht om er boven te hangen. Helemaal top. Ben erg blij.

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Chebu gefeliciteerd met je man!

Ukkepuk lekker verlof dus doe rustig aan, vervelend he dat slapen soms...

Marielle even groeispurt ja. Een drukke dag vandaag veel plezier.

4. 078mama

078mama Niet meer actief

hoi hoi

Wat een weertje vandaag! Heerlijk natuurlijk maar mijn voeten zijn nu al weer aan het groeien. Maar we slaan ons er wel doorheen voor 1 dagje ;)

Dat uitslapen heb ik eigenlijk geen last van. Ik kom rustig iedere dag om 10 uur mijn bed uit. Dat is dan ook echt om nog iets aan mijn dag te hebben, anders zou ik blijven liggen... Heel fout maar het is zo lekker om even geen pijn in mijn bekken te voelen dus dat is wel een goed excuus.

Vandaag maar eens een rustig tuindagje denk ik!

Veel plezier allemaal!

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Chebu: feli met je man!

@ Lot: voel me stukken beter gelukkig, hopelijk was het even een tijdelijke verhoging van mijn bloeddruk. Woensdag middag gaan ze nog een keer alles controleren, dus ben benieuwd.

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hey meiden, hier alles goed hoor!

Onze kinderkamer is ook in het kamertje neergezet, nu nog even schoonmaken en de handgreepjes er op en dan is het klaar :D
    Mijn moeder is druk met de wieg bezig, is ook bijna klaar, heerlijk!
    Ben ook zo langzamerhand de kleertjes aan het wassen.

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Maxje! Ben blij te lezen dat alles goed met je gaat! Heerlijk he lekker rommelen in de baby kamer...:)

@ MarielleB Hee meissie! Ben blij dat je een leuke avond hebt gehad gisteren. Ik heb die gespannen buik 2 weken geleden gehad maar dat gaat zo weer over. Ik merk idd nu ook dat dat een groeispurt was. Ik was toen namelijk in 4 dagen 1 kilo aangekomen...haha

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ow meidenvik heb trouwens wat foto's van de 3D echo in mijn album gezet...:) het was geweldig!

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee meiden,

druk met de babykamer geweest vandaag... De eerste kleur zit op de muren, van de week ga ik de onderste helft doen (kan ik lekker bij zitten :) )

Ik ga vanavond de foto's op onze babysite zetten...

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mooie echo wendy... Leuk hoor!

11. Niet meer actief

Hoi meiden

Kom weer eventjes hier kijken :) geen spannende/enge dingen gebeurd de laatste dagen?

Wendy wat een mooie foto's... ook in Helmond gemaakt bij Jack zie ik :) ben ik ook geweest, super he!

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha ja klopt echt een geweldige vent he haha... Waar kom je vandaan dan als k vragen mag?

13. Niet meer actief

Haha jaa superleuk.. heb bij hem het 3d pakket gedaan van 3x een 3d echo.. vond het erg jammer dat het erop zat... was dan ook erg blij het briefje te vinden bij mn foto's waarop hij aanbied het bij 33 weken nog 1 keertje te proberen op zijn risico :D leuk leuk! heb er nu al zin in!

Ik kom zelf uit Oss.. en jij?

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja dat briefje hebben wij ook gehad lijkt me ook leuk. Wij komen uit Son.

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    mooie foto's wendy!

Ik had een paar weken geleden ook steeds een erg gespannen buik, werd er gewoon benauwd van :( nu gelukkig niet meer

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mijn buik is ook erg gespannen de laatste tijd... Beetje meer ontspannen denk ik..

De foto's van de voortgang van onze babykamer staan op onze babysite...

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    jullie hebben weer hard gewerkt tipp goed bezig :)

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihi, dank je... Het is inderdaad hard werken, we hebben alleen maar weekenden... En een strak schema ;)

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden ik ga lekker bankzaken doen ik ben er morgen weer!

fijne avond!

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    tot morgen wen, fijne avond!

Deel Deze Pagina