November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Het is weer maandag pffff. Goh wat heb ik weer zin in het werken. Ik voel me net de klaagmuur in Jeruzalem haha

Maar ik slaap gelukkig nog steeds lekker. Al word ik soms wakker om te plassen nadat ik te lang in 1 houding heb gelegen en dan lijkt het wel alsof mijn bekken een rondje hebben gemaakt.

We hebben wel het kamertje zo goed als klaar! Alleen de plank moeten we ophangen en dan is het af! Zooo leuk. Soms zit ik ook gewoon een kwartier alleen op een stoel in haar kamertje te kijken. Geen idee waarom maar het voelt gezellig.

Vandaag 29 weken! Wowww

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    weer een mijlpaal 29 weken!

3. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    @kersjeB: ja, dat kan wel...ik bedoelde eigenlijk dat hij nu straks best veel gaat missen van de kleine wanneer hij een halve week van huis is. Terwijl hij juist nu extra wilde genieten omdat het bij zijn eerste kinderen zo snel is gegaan.. :( Maar, ja, verhuizen NU lijkt mij niet verstandig en elke dag minstens 2 uur in de file is ook niet fijn voor hem :rolleyes:
    @Beatrice: gefeli met je 29 weken! Ik kijk zo uit naar die beroemde 28 weken!

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen... Ik heb weer lekker tot 9:00 uitgeslapen :D

Kerjes, 2 van mijn buddy's zijn er nooit meer. Van Waarom weet ik de oorzaak, maar weet iemand wat er met Ram is?

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    aahh tipp buddy's kwijt? :) Zal ik je buddy zijn?

6. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen,

@ Beatrice, Gefeliciteerd met je 29 weken.

@ wendy1983, Gefeliciteerd met je 28 weken.

@ JsztD, die brief heb ik vorige week ook ontvangen, ben toen 1 dag ziek geweest, heb vanmorgen gebeld en er is niets aan de hand.

Zo mn eerste dagje vrij, ga mn slaapkamer maar eens een grote beurt geven.

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihi, ja lijkt me leuk, maar vinden onze andere buddies dat wel goed ;) :)

8. Niet meer actief

Jeetje gekke brief ja.. heb net gebeld & ze zouden het oplossen.. geen idee waar dit over ging maar het bleek over een datum in mei te gaan ofzo.. vreemd! :(

Weet iemand dan waarom '' waarom '' nooit meer op het forum is..? Ze is dezelfde dag uitgeteld als ik...

9. 078mama

078mama Niet meer actief

De 28 weken grens vond ik ook echt een mijlpaal! Kan me voorstellen dat je daar naar toe leeft!

De buddylijst moeten we inderdaad even goed bekijken. Er zijn natuurlijk ook een aantal mensen die elkaar nu persoonlijk hebben leren kennen en er zijn wat mensen afgevallen en bij gekomen. We willen natuurlijk wel over een week of 10 alle berichten gelijk horen hihi

10. Niet meer actief

Hebben jullie de meeting al gehad dan?

11. 078mama

078mama Niet meer actief

Nee maar ik zwem bv met Ukkepuk en zo zijn er meer contacten volgens mij...

12. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Goede morgen

Wendy: super foto's.

We zijn gister geslaagt voor het geboortekaartje. In de winkel hadden ze wel een Pooh boek. Nu nog de tekst verzinnen :rolleyes: Ben ik helemaal niet goed in. Zal deze week eens op internet zoeken.
    We kregen ook net bericht van het echo buro en als het goed is kunnen we op 9 sept weer komen voor een nieuwe poging. Nu maar niets tegen de kleine zeggen, zodat we dit keer stiekem foto's kunnen maken ;)

We gaan vanmiddag lekker naar de sauna, even ontspannen.

groetjes MarielleB

ps Ik heb nog geen buddy, wie wil

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Waarom heeft volgens mij een kapotte computer... Dacht ik... Wie had er nou laatst een berichtje van haar gehad?

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Volgens mij was het inderdaad een kapotte computer...

15. Niet meer actief

Ohh oke.. naja verklaart een hoop :)

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ja idd

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik krijg trouwens vrijdag die prik voor mijn bloedgroep... Nu weet ik dat meer mensen hier deze krijgen en vroeg ik me af of jullie 2 weken daarvoor gecontroleerd zijn of er al anti stoffen aanwezig zijn? Dat is bij mij niet gebeurd maar volgens een boekje wat ik zat te lezen is dat wel normaal... Apart...

18. Niet meer actief

Goedemorgen!
    Poeh, net weer een hoop bijgelezen, maar ben weer helemaal up2date!

Wendy: Mooie 3d foto's hoor, wauw!

Wij zijn gisteren terug gekomen van een weekendje Groningen, geweldig gezellig! Morgen begint m'n studie weer.. nog 6 weekjes studeren.

19. Niet meer actief

Noppe, ik krijg over 2 weken ook gewoon de prik volgens mij. Ben ook niet gecontroleerd of er al anti-stoffen zijn..

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    heerlijk weekend gehad dus klein wonder!
    Hebben jullie nog vakantie?

Deel Deze Pagina